quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:56 schreef Nijns het volgende:
Jij mag nooit meer de lapo, jij doet er een uur over
Je ZEGT het nog zelfs...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik had niet gezien dat ik de lapo had
heb ik aangepast stond eerst bijna volquote:
ipv aanpassen had je beter de nieuwe kunnen openenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik aangepast stond eerst bijna vol
Ik zeg het niet vaak maar: "Het is tijd voor een nieuwe computer!"quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
ter verdediging: Fok is ook echt een van de weinige sites die bij hem zo traag is.
Die kut ads hier maken het echt te fucking traag (en op deze pc´s laten ze de site soms zelfs vastlopen)
dat ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar: "Het is tijd voor een nieuwe computer!"
Wat een mooi schilderij daarachter bij jou op de muur.quote:
Geen idee. DaVerzaker is er niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar waar zijn de lapo ninja's vandaag
welke kleur heeft die eigenlijk ?quote:
is dat niet erg vroeg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vanavond slapenna ja dat vanavond is om een uur of half 5
je bent net een oud mannetje.. die nemen ook altijd middagdutjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vanavond slapenna ja dat vanavond is om een uur of half 5
ook zwartquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kleur heeft die eigenlijk ?
is dat je nieuwe autoquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent net een oud mannetje.. die nemen ook altijd middagdutjes
[..]
ook zwart
[ afbeelding ]
De zelfe.. niet DIE...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De zelfe.. niet DIE...
en met 1 zijskirt minder (was afgebroken en zag niet uit) maar die haal ik wel op de sloop
diekquote:
Thanxquote:
kut...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut...
Jah jongens, kom maar allemaal uit jullie schuilplaats, hij heeft ons gevonden
In bed is geen moeilijke plek hoorquote:
ze zitten in de bezemkastquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In bed is geen moeilijke plek hoor
Samen met mij en JortK?quote:
Oh, hij is druk aan het rimmen. Daarom zien we hem niet.quote:
You are the king!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
Nu kun je meedoen met verstoppertjequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
quote:
*proest* daar ging mijn koffiequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij is druk aan het rimmen. Daarom zien we hem niet.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
Is GRTDOJW nog steeds open?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
is lachen als je bij een bepaalde SC 3 personen blockt staat er bijna niks meer in
quote:
*Kijkt achterom* de muur is leegquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een mooi schilderij daarachter bij jou op de muur.
Daar kwam net een mannetje langs, die nam het mee!quote:
quote:
Nee dankjequote:
Is dat aan het leeglopen?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kwam net een mannetje langs, die nam het mee!
Lees: Solitaire wilt niet lukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven.
Even een berichtje, zodat ik jullie straks ook nog kan vinden, ga ik nu weer verder met werken.
Neequote:
Altijd he?quote:
Meestal iig, tenzij de maan aan het skippyballen is.quote:
Maar dat gebeurd maar eens in de 98231223 dagen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal iig, tenzij de maan aan het skippyballen is.
Luxe!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
hebben we ineens een binnenzwembad
Je moest eens weten hoeveel organisaties hun serverruimte in de kelder ingericht hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
En de schommel dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
gelukkig staat bijna alles iets hoger dus de schade valt wel mee staat ongeveer 7 cm waterquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd maar eens in de 98231223 dagen..
[..]
Luxe!
Nee, geintje: kut zeg... En nu? Wat is de schade?
ik gelukkig niet alles van electra staat altijd hogerquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel organisaties hun serverruimte in de kelder ingericht hebben
Hier kn het wel, maar ach, ik bewaar alle bonnetjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
Ik woon op de 1e en 2e verdieping dus het moet wel heel gek lopen, wil ik waterschade krijgen
@GF: gelukkig valt het mee dus
dompelpomp werkt perfect tot 3 cmquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, flinke compressor in de kelder laten zuigen dan maar. Met emmers lopen duurt zo lang.
en die kan schoonzwemmenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
Zwem ze. Bel anders Ll, die is toch vrij.
Dag zwartjequote:
Dag pinguinquote:
Dat zou wel een beetje de wereld op zijn kop zijn natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
Dag zwartje(of is dat dan weer ineens racisme?
)
Ja dat is zo hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje de wereld op zijn kop zijn natuurlijk
Haayquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dag zwartje(of is dat dan weer ineens racisme?
)
[..]
Dag pinguinWat staat er vandaag op het programma?
quote:Duikscholen onder de loep
Het aantal duikersongevallen neemt toe. Hoe komt dat? Neemt de commerciële duikindustrie het niet zo nauw met de veiligheid? Aandacht voor de weinig transparante duikwereld waar veel geld in omgaat.
EénVandaag, Nederland 1, 18:15 uur
Das gunstig, dan breng ik de mijne ook even langsquote:
Oh ja zoenenquote:
Dat wil ik haar niet aandoen, de mijne is al in geen maanden gewassenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das gunstig, dan breng ik de mijne ook even langs.
Ja, die van je schoonouders is rechts gestuurdquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent net een oud mannetje.. die nemen ook altijd middagdutjes
[..]
ook zwart
[ afbeelding ]
deze hebben mn schoonouders
[ afbeelding ]
zie je het verschil in uitvoering?
Chefquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
Best interessantquote:
Oeh, dat is naar als het zo tegen valt. Probeer je een beetje positief in te stellen morgen, als je er heen gaat met de gedachte dat het klote wordt, wordt het dat ook. Is het weer diezelfde vrouw? Soms moet je bij de thuiszorg gewoon een praatje maken bij die mensen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
HaayJa wel goed hoor, knetter vermoeiend. maar wel leuk
vandaag was wat minder, oude vrouw die je echt als slaaf gebruikt.. ik wist na 1,5 uur al niet meer wat ik moest doen en ik moest 3,5 uur bij haar
Morgen weer.. juk.
Ja weer dezelfde vrouwquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, dat is naar als het zo tegen valt. Probeer je een beetje positief in te stellen morgen, als je er heen gaat met de gedachte dat het klote wordt, wordt het dat ook. Is het weer diezelfde vrouw? Soms moet je bij de thuiszorg gewoon een praatje maken bij die mensen?
Het is dat mijn oma nu dood is, maar anders voldoet ze prima aan de beschrijving van fhaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, dat is naar als het zo tegen valt. Probeer je een beetje positief in te stellen morgen, als je er heen gaat met de gedachte dat het klote wordt, wordt het dat ook. Is het weer diezelfde vrouw? Soms moet je bij de thuiszorg gewoon een praatje maken bij die mensen?
1. hoe kan die vrouw dat betalen? (PGB? dan moet dat maar eens ingekort worden, nutteloos!)quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja weer dezelfde vrouwDie heeft 5 mensen van elke mogelijke zorg over de vloer en loopt nog te klagen. Nouja, ze heeft wel een leuk hondje dus misschien ga ik wel gewoon een uur lang uit laten
![]()
Ze heeft nou eenmaal zoveel zorg nodig want ze kan gewoon niets zelf. Dus nee dat is zeker niet nutteloos, zonder al die zorg gaat ze harstikke dood.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
1. hoe kan die vrouw dat betalen? (PGB? dan moet dat maar eens ingekort worden, nutteloos!)
2. wat heeft ze daar in vredesnaam aan, al die mensen? wat moet je dan doen?
quote:
Maar ze wil koste wat kost 'zelfstandig' blijven wonen of begrijp ik dat nou zo verkeerd?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze heeft nou eenmaal zoveel zorg nodig want ze kan gewoon niets zelf. Dus nee dat is zeker niet nutteloos, zonder al die zorg gaat ze harstikke dood.
En ik ben er voor de schoonmaak.
Dat weet ik niet, het is niet mijn plaats om daar over te oordelen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar ze wil koste wat kost 'zelfstandig' blijven wonen of begrijp ik dat nou zo verkeerd?
nee, dat snap ik maar ik vroeg het me afquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het is niet mijn plaats om daar over te oordelen.
Mjahquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, dat snap ik maar ik vroeg het me af
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
MjahNee ik weet het niet. Ik ben alleen maar voor het huishouden en ik ben vakantiekracht.. dat is niet echt de ideale manier om dat soort dingen te weten te komen
het is nog niet helemaal droogquote:
Weer? Jij hergebruikt ze?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
Zo weer thuis. Gelijk maar weer de aardappels opgezet
*proest*quote:
Zit haar dan ook niet zo op te windenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is nog niet helemaal droog
ze is helemaal niet hierquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit haar dan ook niet zo op te winden
Zonder zalm met vleesquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef Pheno het volgende:
Het zijn geplette avacados. Een flinke knoflook er in, wat tomaatjes en een uitje. En wat limoensap.
Ik zou de zender ook uit mijn radio programmeren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het dieptepunt van de muziek hebben we dit jaar ook alweer bereikt. Vanmiddag in de auto deed ik snel de ramen dicht, omdat ik me kapot schaamde dat anderen zouden kunnen horen dat mijn oren werden geteisterd door deze bagger... de verkeerde reflex, uiteraard, ik had gewoon de radio uit moeten zetten.
Oh myquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het dieptepunt van de muziek hebben we dit jaar ook alweer bereikt. Vanmiddag in de auto deed ik snel de ramen dicht, omdat ik me kapot schaamde dat anderen zouden kunnen horen dat mijn oren werden geteisterd door deze bagger... de verkeerde reflex, uiteraard, ik had gewoon de radio uit moeten zetten.
Radio vijfdriedagquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou de zender ook uit mijn radio programmeren.
Dat doe ik dan ook niet. Mp3 speler in de auto op de aux uitgang en die zenders zoeken het allemaal uit. geblaat, dezelfde muziek elk uur en dezelfde lachband.quote:
Over het algemeen vind ik het wel de leukste radiozender... mits ze niet deze troep gaan uitzendenquote:
WTFquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen aux-ingang, dus moet met cd's werken... en had vandaag geen zin in cdquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Mp3 speler in de auto op de aux uitgang en die zenders zoeken het allemaal uit. geblaat, dezelfde muziek elk uur en dezelfde lachband.
Het is iig nog beter dan CAZquote:
Radio Vijf-Drie-orenverkrachtquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF.
Mart, wat doe je?
Wat voor zender luister jij in vredesnaam? Piratenzender Haarlem e.o. ?
Je hebt een goede engel boven je.quote:
Wees blij.quote:
Conclusie:quote:
In de auto staat 3FM altijd op, maar ik luister meestal klassieke zender of de jazz zenderquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het wel de leukste radiozender... mits ze niet deze troep gaan uitzenden.
Ik heb geen cd speler in de autoquote:
Meer sla p0wnen.quote:
De cd speler van fred wil de cd's nooit meer terug gevenquote:
Ik zal wel even kijken, heb denk ik nog wel ergens een cassettebandje liggen met zo'n snoer eraan, waar je je discman, walkman of mp3-speler op kunt aansluiten!quote:
quote:
Kijk jij ook zo uit naar mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Fha het volgende:
Beetje jammer. Ik heb het gevoel dat het morgen zaterdag is, maar dat valt nog even vies tegen
Ja want ik krijg ook taart toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar mijn verjaardag?
Je mag taart komen halenquote:
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagquote:
Je mag ook wel een appeltje komen halen zaterdagquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagIk moet vrijdag naar vier verjaardagen, dus vier keer taart
Ik zal het onthouden en als ik nog energie heb...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je mag ook wel een appeltje komen halen zaterdag
quote:
quote:
No further questionsquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
Wees blij.
Je mag god, allah of het vliegend spaghettimonster wel op je blote knietjes danken.
Zaterdag begint mijn Belgische Bordjesvierdaagsequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagIk moet vrijdag naar vier verjaardagen, dus vier keer taart
Jeeejquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag begint mijn Belgische Bordjesvierdaagse
Echt hehquote:
Briequote:
Wel jammer dat ik er nu ontzettend veel zin in hebquote:
dus je gaat nou zaterdag hier heenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet nog wel de kabel knijpen hequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:33 schreef Pheno het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/119085/utp-cat6-kabel-(100m).html
Ah, dat is genoeg
Ja, hoe krijg je die anders door een loze leidingquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet nog wel de kabel knijpen he
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongeveerquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus je gaat nou zaterdag hier heen
Ik vond die paint toch duidelijkerquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer![]()
Zaterdag 25 juli
Vroeg weg van huis, voor een rit van 634 km waarbij 29 nieuwe stations aangedaan worden. De rit voert hoofdzakelijk door West-Vlaanderen, o.a. langs de fraaie kustplaats De Panne. Overnacht wordt in Kortrijk.
Zondag 26 juli
Ontbijt zit niet inbegrepen bij de overnachting in de Jeugdherberg, en dat is maar goed ook, iets na 8 uur zit ik alweer op de baan voor een intensieve rit door Wallonië. Langs 465 km spoor zullen niet minder dan 56 nieuwe stations aangedaan worden, waaronder ook Pécrot, ongeveer OP de taalgrens. Pécrot is bekend van een ernstig treinongeluk in 2001 waarbij 8 doden vielen.
Maandag 27 juli
Maandag moet er natuurlijk gewoon gewerkt worden, tot 17 uur. Daarna Ligt er nog één lijntje binnen bereik waar alleen doordeweeks treinen komen. Het is lijn 52 tussen Antwerpen en Puurs. Met een half uur kering op Ruisbroek-Sauvegarde zal ook deze rit weer goed zijn voor een locatiefilmpje. 446 km, 6 nieuwe stations.
Woensdag 29 juli
Na de rustdag (of ja, de eens-zien-wat-er-nu-weer-allemaal-mis-gaat-op-kantoor-dag) is het tijd voor de afsluitende Koninginnerit. De laatste twee lijntjes in het oosten van België worden afgewerkt, waarbij zelfs een bezoek aan het Groothertogdom Luxemburg niet geschuwd wordt. Weliswaar worden er niet meer dan 11 nieuwe stations aangedaan, maar met 902 km is dit toch veruit de langste rit van de Vierdaagse.
We gaan het zien
jeeeejquote:
Dat zal beslist welquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je die anders door een loze leiding1 bocht in de pvc buis en je hebt met een eindpunt er aan al een probleem
Ik heb mijn cat 5 ook zelf gelegd, dat is niet zo lastig. Knijptangetje heb ik ook
Ah netjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Maar al mijn apparatuur is 1000MB, beetje lam om er dan Cat 5 (non e) te laten liggen
Duh wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
"Het is geen zuipfestijn het is gewoon een borrel om 4 uurvan het werk omdat het vakantie is vanaf morgen middag"
Dat was gister. Ik smste net of het gezellig was krijg ik terug "Ja, bbq en ben straalbezopen. Spreek je morgen".
Mjah maar ik vind het zo vermoeiend dat hij niet gewoon eerlijk zegt dat hij dus gewoon dronken gaat zijn(want dat moet hij natuurlijk zelf weten. hij heeft ook recht op een feestje, zo'n feeks ben ik nou ook weer niet). Dat eeuwige ontkennen "nee ik drink niet teveel" ik word er zo knetter moe van. Op de scan van laatst was toch echt te zien dat zijn lever ernstig vergroot is. En maar doorzuipen. Klootviool.quote:
Ik heb loze leidingen zat, dus dat wordt weinig plintwerk. In principe is het de ene kabel er weer uit trekken (eerst connector afknippenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ah netjes. Cat5e kost dan ook geen drol meer.
Wat vind je vrouw er trouwens van? Al die kabels langs de plinten enz?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
"Het is geen zuipfestijn het is gewoon een borrel om 4 uurvan het werk omdat het vakantie is vanaf morgen middag"
Dat was gister. Ik smste net of het gezellig was krijg ik terug "Ja, bbq en ben straalbezopen. Spreek je morgen".
Pff. Sukkel
Dat wou ik even met jullie delen
Oh wacht, dit gaat over je vriend?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar ik vind het zo vermoeiend dat hij niet gewoon eerlijk zegt dat hij dus gewoon dronken gaat zijn(want dat moet hij natuurlijk zelf weten. hij heeft ook recht op een feestje, zo'n feeks ben ik nou ook weer niet). Dat eeuwige ontkennen "nee ik drink niet teveel" ik word er zo knetter moe van. Op de scan van laatst was toch echt te zien dat zijn lever ernstig vergroot is. En maar doorzuipen. Klootviool.
Heb dan ook de ballen om het gewoon toe te geven.
Mjahquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, dit gaat over je vriend?
Ik weet ook hoe mijn lever er uit ziet hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Die laat zijn lever scannen ja? Is het al zo erg?
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe mijn lever er uit ziet hoor
Jeumig, dan zou er iets echt heeeeeeeeeel erg fout zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?
Als ze je scannen nemen ze die zooi toch gewoon meequote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?
MAAR GING JE ER BETER MEE POEPEN????quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze je scannen nemen ze die zooi toch gewoon mee
Fijn Ph.. * Fha proest thee uit over de bankquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Nee, chili con carne van GF was een beter medicijn.
Dan vervang ik eerst de auto die om die radio heen zitquote:
Zo'n ding is hendigquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken, heb denk ik nog wel ergens een cassettebandje liggen met zo'n snoer eraan, waar je je discman, walkman of mp3-speler op kunt aansluiten!
Negeer me dan eens niet op MSNquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vervang ik eerst de auto die om die radio heen zit.
[..]
Zo'n ding is hendig
Aaahw sielugquote:
*onverkapt-zie-mij-elke KSCer-op-MSN-hebben*quote:
Zit je tegen me te ouwehoeren op MSN?quote:
*Ph. zet de remote desktop weer snel uit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je tegen me te ouwehoeren op MSN?
Das knap, want dat programma staat uit.
Zulks een mysteriequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet eens aan danquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis de pinguïn nog in de verzameling, wil iemand die ruilen tegen een perenijsje?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
*onverkapt-zie-mij-elke KSCer-op-MSN-hebben*
Volgens mij heb ik wel een account, tenminste, als dat ding na 10 jaar ongebruikt te zijn niet verjaard isquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de pinguïn nog in de verzameling, wil iemand die ruilen tegen een perenijsje?.
Ik heb hem ook niet, maar ik wil wel graag een perenijsjequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de pinguïn nog in de verzameling, wil iemand die ruilen tegen een perenijsje?.
Jummmquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
*deelt perenijsjes uit. Bij gebrek aan MSN account.
Lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
*deelt perenijsjes uit. Bij gebrek aan MSN account.
*proest*_O-quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Nee, chili con carne van GF was een beter medicijn.
Ik ben zo blij dat ik geen rokjes draagquote:
Het is wel handiger bij een vluggertje in de lift.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen rokjes draagmoet er niet aan denken..
ik kom eigenlijk nooit in een lift want die vind ik dood engquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wel handiger bij een vluggertje in de lift.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wel handiger bij een vluggertje in de lift.
Daar heb je dan geen tijd voor om eng te vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
ik kom eigenlijk nooit in een lift want die vind ik dood eng![]()
als je geen slip aan hebt is het niet echt handigquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen rokjes draagmoet er niet aan denken..
Leuk, in Villa Voltaquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je geen slip aan hebt is het niet echt handig
befteling![]()
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb je dan geen tijd voor om eng te vinden.
niet alleen daarquote:
Knibbel knabbel knuisje, wie likt daar aan mijn kruisje?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie zit daar in mijn kruisje?
Oh, dat is mijn vrouw, was de webcam weer eens niet uit?quote:
Nr. 1 t/ 7 wel, maar de rest niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn vrouw, was de webcam weer eens niet uit?
Wat heb jij met dat park?quote:
Dag lief vrouwmensquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen. Dag mensen slaap lekker alvast![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, geen haar minder aan je pruik hoor
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat park?![]()
IK ben daar de baas over ja.
Beftelingquote:
Het is allemaal inteelt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap het niet meer, wie kan het uitleggen
GF dinges moet ze bakkes houwe over de Efteling dat is allesquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap het niet meer, wie kan het uitleggen
Jij bakt er alleen frietenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat park?![]()
IK ben daar de baas over ja.
Dat gedoe met Porsche mee gekregen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GF dinges moet ze bakkes houwe over de Efteling dat is alles
Weet ik er nog steeds minstens 10 keer zo veel van als GFquote:
Dat is zeker waar, die maakt alleen laffe chiliquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik er nog steeds minstens 10 keer zo veel van als GF
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GF dinges moet ze bakkes houwe over de Efteling dat is alles
maar is wel goed om te poepenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, die maakt alleen laffe chili.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik er nog steeds minstens 10 keer zo veel van als GF
Bakte, dat is een jaar of 300 terug.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bakte, dat is een jaar of 300 terug.
Ik ga me nu sterk afvragen wat de deal was met Marklin, of die baas van Porsche nu zelf iets geschonken had, of dat het een andere regeling was. Anders kan Marklin alsnog doei zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gedoe met Porsche mee gekregen?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 092 Pheno
02. 046 Fha
03. 044 goldfinger1963
04. 037 Ladylike
05. 031 Nijns
06. 022 Dr_Flash
07. 018 DaMart
08. 012 MPG
09. 012 marcb1974
10. 011 Muck
11. 010 dndiek
12. 007 Sjowhan
13. 006 _F.U.B.A.R_
14. 004 OA
15. 003 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
de onderwaterbankquote:
quote:
Het is nog best lastig om jaren achter elkaar gefundeerd te zeiken. Dus nu zeiken ze gewoon op alles. Geen zeik topic is compleet zpnder Jarno, Swets en SCHquote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:42 schreef Pheno het volgende:
Dat gaat over een week of wat dicht. Ik moest lachen om dat FB topique. Waar mensen zich druk om maken
nog een vrijdag zou ik niet aankunnenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggel ... gelukkig laatste vrijdag van de week en tevens de laatste ochtend dienst van deze week
ken er nog 1 ....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog een vrijdag zou ik niet aankunnen
Ken ik diegene ook?quote:
Mogguh Sjowquote:
quote:
vast welquote:
Goede eindes zijn top..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteren nog even snel de laatste afleveringen van Prison Break (moest er nog 2) gekeken. Wat een einde, prachtig!
't Was wel een serie waarvan ik seizoen 2/3 minder geloofwaardig vond. Maargoed, gelukkig is er een einde aan gekomen
Nu wachten op een mooie DVD- of HD-collectie om in de kast te proppen
dan moet je vooral geen heroes gaan kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goede eindes zijn top..
Haat het als je klaar bent met kijken en zo --->kijkt
anders nu ff behandelen met tectyl?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Moet waarschijnlijk ook binnenkort een nieuwe achterdemper op de auto laten zetten. Er bladdert nu al wat stukken roest vanaf, dus echt lang zal 't niet meer duren voordat de auto teveel lawaai gaat maken
Seizoen 2 & 3 waren toch gewoon kut?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteren nog even snel de laatste afleveringen van Prison Break (moest er nog 2) gekeken. Wat een einde, prachtig!
't Was wel een serie waarvan ik seizoen 2/3 minder geloofwaardig vond. Maargoed, gelukkig is er een einde aan gekomen
Nu wachten op een mooie DVD- of HD-collectie om in de kast te proppen
De meeste vinden juist Seizoen 2 minder. Het begin van s3 is een beetje slap maar trekt daarna aardig bij richting s1 (al blijft dat de beste).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan moet je vooral geen heroes gaan kijken
sjeez wat is S3 kut zeg heb 2 afleveringen gezien en toen was het bajolie ! wat een bagger
en dat terwijl S1 en S2 zo goed waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |