Conclusie:quote:
In de auto staat 3FM altijd op, maar ik luister meestal klassieke zender of de jazz zenderquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het wel de leukste radiozender... mits ze niet deze troep gaan uitzenden.
Ik heb geen cd speler in de autoquote:
Meer sla p0wnen.quote:
De cd speler van fred wil de cd's nooit meer terug gevenquote:
Ik zal wel even kijken, heb denk ik nog wel ergens een cassettebandje liggen met zo'n snoer eraan, waar je je discman, walkman of mp3-speler op kunt aansluiten!quote:
quote:
Kijk jij ook zo uit naar mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Fha het volgende:
Beetje jammer. Ik heb het gevoel dat het morgen zaterdag is, maar dat valt nog even vies tegen
Ja want ik krijg ook taart toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar mijn verjaardag?
Je mag taart komen halenquote:
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagquote:
Je mag ook wel een appeltje komen halen zaterdagquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagIk moet vrijdag naar vier verjaardagen, dus vier keer taart
Ik zal het onthouden en als ik nog energie heb...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je mag ook wel een appeltje komen halen zaterdag
quote:
quote:
No further questionsquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
Wees blij.
Je mag god, allah of het vliegend spaghettimonster wel op je blote knietjes danken.
Zaterdag begint mijn Belgische Bordjesvierdaagsequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagIk moet vrijdag naar vier verjaardagen, dus vier keer taart
Jeeejquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag begint mijn Belgische Bordjesvierdaagse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |