quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:56 schreef Nijns het volgende:
Jij mag nooit meer de lapo, jij doet er een uur over
Je ZEGT het nog zelfs...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik had niet gezien dat ik de lapo had
heb ik aangepast stond eerst bijna volquote:
ipv aanpassen had je beter de nieuwe kunnen openenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik aangepast stond eerst bijna vol
Ik zeg het niet vaak maar: "Het is tijd voor een nieuwe computer!"quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
ter verdediging: Fok is ook echt een van de weinige sites die bij hem zo traag is.
Die kut ads hier maken het echt te fucking traag (en op deze pc´s laten ze de site soms zelfs vastlopen)
dat ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar: "Het is tijd voor een nieuwe computer!"
Wat een mooi schilderij daarachter bij jou op de muur.quote:
Geen idee. DaVerzaker is er niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar waar zijn de lapo ninja's vandaag
welke kleur heeft die eigenlijk ?quote:
is dat niet erg vroeg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vanavond slapenna ja dat vanavond is om een uur of half 5
je bent net een oud mannetje.. die nemen ook altijd middagdutjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
vanavond slapenna ja dat vanavond is om een uur of half 5
ook zwartquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke kleur heeft die eigenlijk ?
is dat je nieuwe autoquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent net een oud mannetje.. die nemen ook altijd middagdutjes
[..]
ook zwart
[ afbeelding ]
De zelfe.. niet DIE...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De zelfe.. niet DIE...
en met 1 zijskirt minder (was afgebroken en zag niet uit) maar die haal ik wel op de sloop
diekquote:
Thanxquote:
kut...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kut...
Jah jongens, kom maar allemaal uit jullie schuilplaats, hij heeft ons gevonden
In bed is geen moeilijke plek hoorquote:
ze zitten in de bezemkastquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In bed is geen moeilijke plek hoor
Samen met mij en JortK?quote:
Oh, hij is druk aan het rimmen. Daarom zien we hem niet.quote:
You are the king!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
Nu kun je meedoen met verstoppertjequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
quote:
*proest* daar ging mijn koffiequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij is druk aan het rimmen. Daarom zien we hem niet.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
Is GRTDOJW nog steeds open?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
is lachen als je bij een bepaalde SC 3 personen blockt staat er bijna niks meer in
quote:
*Kijkt achterom* de muur is leegquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een mooi schilderij daarachter bij jou op de muur.
Daar kwam net een mannetje langs, die nam het mee!quote:
quote:
Nee dankjequote:
Is dat aan het leeglopen?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kwam net een mannetje langs, die nam het mee!
Lees: Solitaire wilt niet lukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven.
Even een berichtje, zodat ik jullie straks ook nog kan vinden, ga ik nu weer verder met werken.
Neequote:
Altijd he?quote:
Meestal iig, tenzij de maan aan het skippyballen is.quote:
Maar dat gebeurd maar eens in de 98231223 dagen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal iig, tenzij de maan aan het skippyballen is.
Luxe!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
hebben we ineens een binnenzwembad
Je moest eens weten hoeveel organisaties hun serverruimte in de kelder ingericht hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
En de schommel dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
gelukkig staat bijna alles iets hoger dus de schade valt wel mee staat ongeveer 7 cm waterquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd maar eens in de 98231223 dagen..
[..]
Luxe!
Nee, geintje: kut zeg... En nu? Wat is de schade?
ik gelukkig niet alles van electra staat altijd hogerquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel organisaties hun serverruimte in de kelder ingericht hebben
Hier kn het wel, maar ach, ik bewaar alle bonnetjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
Ik woon op de 1e en 2e verdieping dus het moet wel heel gek lopen, wil ik waterschade krijgen
@GF: gelukkig valt het mee dus
dompelpomp werkt perfect tot 3 cmquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, flinke compressor in de kelder laten zuigen dan maar. Met emmers lopen duurt zo lang.
en die kan schoonzwemmenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
Zwem ze. Bel anders Ll, die is toch vrij.
Dag zwartjequote:
Dag pinguinquote:
Dat zou wel een beetje de wereld op zijn kop zijn natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
Dag zwartje(of is dat dan weer ineens racisme?
)
Ja dat is zo hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje de wereld op zijn kop zijn natuurlijk
Haayquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dag zwartje(of is dat dan weer ineens racisme?
)
[..]
Dag pinguinWat staat er vandaag op het programma?
quote:Duikscholen onder de loep
Het aantal duikersongevallen neemt toe. Hoe komt dat? Neemt de commerciële duikindustrie het niet zo nauw met de veiligheid? Aandacht voor de weinig transparante duikwereld waar veel geld in omgaat.
EénVandaag, Nederland 1, 18:15 uur
Das gunstig, dan breng ik de mijne ook even langsquote:
Oh ja zoenenquote:
Dat wil ik haar niet aandoen, de mijne is al in geen maanden gewassenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das gunstig, dan breng ik de mijne ook even langs.
Ja, die van je schoonouders is rechts gestuurdquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent net een oud mannetje.. die nemen ook altijd middagdutjes
[..]
ook zwart
[ afbeelding ]
deze hebben mn schoonouders
[ afbeelding ]
zie je het verschil in uitvoering?
Chefquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERDOMME
VIEZE SCHIJT-INTERNET
Het doet het weer.
Best interessantquote:
Oeh, dat is naar als het zo tegen valt. Probeer je een beetje positief in te stellen morgen, als je er heen gaat met de gedachte dat het klote wordt, wordt het dat ook. Is het weer diezelfde vrouw? Soms moet je bij de thuiszorg gewoon een praatje maken bij die mensen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:05 schreef Fha het volgende:
HaayJa wel goed hoor, knetter vermoeiend. maar wel leuk
vandaag was wat minder, oude vrouw die je echt als slaaf gebruikt.. ik wist na 1,5 uur al niet meer wat ik moest doen en ik moest 3,5 uur bij haar
Morgen weer.. juk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |