*Kijkt achterom* de muur is leegquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een mooi schilderij daarachter bij jou op de muur.
Daar kwam net een mannetje langs, die nam het mee!quote:
quote:
Nee dankjequote:
Is dat aan het leeglopen?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kwam net een mannetje langs, die nam het mee!
Lees: Solitaire wilt niet lukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven.
Even een berichtje, zodat ik jullie straks ook nog kan vinden, ga ik nu weer verder met werken.
Neequote:
Altijd he?quote:
Meestal iig, tenzij de maan aan het skippyballen is.quote:
Maar dat gebeurd maar eens in de 98231223 dagen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal iig, tenzij de maan aan het skippyballen is.
Luxe!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
hebben we ineens een binnenzwembad
Je moest eens weten hoeveel organisaties hun serverruimte in de kelder ingericht hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
En de schommel dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef goldfinger1963 het volgende:stroom in de kelder uitgevallen staat die helemaal blank
![]()
gelukkig staat bijna alles iets hoger dus de schade valt wel mee staat ongeveer 7 cm waterquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar dat gebeurd maar eens in de 98231223 dagen..
[..]
Luxe!
Nee, geintje: kut zeg... En nu? Wat is de schade?
ik gelukkig niet alles van electra staat altijd hogerquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel organisaties hun serverruimte in de kelder ingericht hebben
Hier kn het wel, maar ach, ik bewaar alle bonnetjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
Ik woon op de 1e en 2e verdieping dus het moet wel heel gek lopen, wil ik waterschade krijgen
@GF: gelukkig valt het mee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |