Zonder zalm met vleesquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:28 schreef Pheno het volgende:
Het zijn geplette avacados. Een flinke knoflook er in, wat tomaatjes en een uitje. En wat limoensap.
Ik zou de zender ook uit mijn radio programmeren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het dieptepunt van de muziek hebben we dit jaar ook alweer bereikt. Vanmiddag in de auto deed ik snel de ramen dicht, omdat ik me kapot schaamde dat anderen zouden kunnen horen dat mijn oren werden geteisterd door deze bagger... de verkeerde reflex, uiteraard, ik had gewoon de radio uit moeten zetten.
Oh myquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het dieptepunt van de muziek hebben we dit jaar ook alweer bereikt. Vanmiddag in de auto deed ik snel de ramen dicht, omdat ik me kapot schaamde dat anderen zouden kunnen horen dat mijn oren werden geteisterd door deze bagger... de verkeerde reflex, uiteraard, ik had gewoon de radio uit moeten zetten.
Radio vijfdriedagquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou de zender ook uit mijn radio programmeren.
Dat doe ik dan ook niet. Mp3 speler in de auto op de aux uitgang en die zenders zoeken het allemaal uit. geblaat, dezelfde muziek elk uur en dezelfde lachband.quote:
Over het algemeen vind ik het wel de leukste radiozender... mits ze niet deze troep gaan uitzendenquote:
WTFquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen aux-ingang, dus moet met cd's werken... en had vandaag geen zin in cdquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Mp3 speler in de auto op de aux uitgang en die zenders zoeken het allemaal uit. geblaat, dezelfde muziek elk uur en dezelfde lachband.
Het is iig nog beter dan CAZquote:
Radio Vijf-Drie-orenverkrachtquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF.
Mart, wat doe je?
Wat voor zender luister jij in vredesnaam? Piratenzender Haarlem e.o. ?
Je hebt een goede engel boven je.quote:
Wees blij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |