Ik weet ook hoe mijn lever er uit ziet hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Die laat zijn lever scannen ja? Is het al zo erg?
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe mijn lever er uit ziet hoor
Jeumig, dan zou er iets echt heeeeeeeeeel erg fout zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?
Als ze je scannen nemen ze die zooi toch gewoon meequote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?
MAAR GING JE ER BETER MEE POEPEN????quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze je scannen nemen ze die zooi toch gewoon mee
Fijn Ph.. * Fha proest thee uit over de bankquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Nee, chili con carne van GF was een beter medicijn.
Dan vervang ik eerst de auto die om die radio heen zitquote:
Zo'n ding is hendigquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken, heb denk ik nog wel ergens een cassettebandje liggen met zo'n snoer eraan, waar je je discman, walkman of mp3-speler op kunt aansluiten!
Negeer me dan eens niet op MSNquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vervang ik eerst de auto die om die radio heen zit.
[..]
Zo'n ding is hendig
Aaahw sielugquote:
*onverkapt-zie-mij-elke KSCer-op-MSN-hebben*quote:
Zit je tegen me te ouwehoeren op MSN?quote:
*Ph. zet de remote desktop weer snel uit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je tegen me te ouwehoeren op MSN?
Das knap, want dat programma staat uit.
Zulks een mysteriequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet eens aan danquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis de pinguīn nog in de verzameling, wil iemand die ruilen tegen een perenijsje?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
*onverkapt-zie-mij-elke KSCer-op-MSN-hebben*
Volgens mij heb ik wel een account, tenminste, als dat ding na 10 jaar ongebruikt te zijn niet verjaard isquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de pinguīn nog in de verzameling, wil iemand die ruilen tegen een perenijsje?.
Ik heb hem ook niet, maar ik wil wel graag een perenijsjequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis de pinguīn nog in de verzameling, wil iemand die ruilen tegen een perenijsje?.
Jummmquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
*deelt perenijsjes uit. Bij gebrek aan MSN account.
Lekkerquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
*deelt perenijsjes uit. Bij gebrek aan MSN account.
*proest*_O-quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Nee, chili con carne van GF was een beter medicijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |