Over het algemeen vind ik het wel de leukste radiozender... mits ze niet deze troep gaan uitzendenquote:
WTFquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
Het dieptepunt van de muziek hebben we dit jaar ook alweer bereikt. Vanmiddag in de auto deed ik snel de ramen dicht, omdat ik me kapot schaamde dat anderen zouden kunnen horen dat mijn oren werden geteisterd door deze bagger... de verkeerde reflex, uiteraard, ik had gewoon de radio uit moeten zetten.
Ik heb geen aux-ingang, dus moet met cd's werken... en had vandaag geen zin in cdquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Mp3 speler in de auto op de aux uitgang en die zenders zoeken het allemaal uit. geblaat, dezelfde muziek elk uur en dezelfde lachband.
Het is iig nog beter dan CAZquote:
Radio Vijf-Drie-orenverkrachtquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF.
Mart, wat doe je?
Wat voor zender luister jij in vredesnaam? Piratenzender Haarlem e.o. ?
Je hebt een goede engel boven je.quote:
Wees blij.quote:
Conclusie:quote:
In de auto staat 3FM altijd op, maar ik luister meestal klassieke zender of de jazz zenderquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het wel de leukste radiozender... mits ze niet deze troep gaan uitzenden.
Ik heb geen cd speler in de autoquote:
Meer sla p0wnen.quote:
De cd speler van fred wil de cd's nooit meer terug gevenquote:
Ik zal wel even kijken, heb denk ik nog wel ergens een cassettebandje liggen met zo'n snoer eraan, waar je je discman, walkman of mp3-speler op kunt aansluiten!quote:
quote:
Kijk jij ook zo uit naar mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Fha het volgende:
Beetje jammer. Ik heb het gevoel dat het morgen zaterdag is, maar dat valt nog even vies tegen
Ja want ik krijg ook taart toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar mijn verjaardag?
Je mag taart komen halenquote:
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagquote:
Je mag ook wel een appeltje komen halen zaterdagquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagIk moet vrijdag naar vier verjaardagen, dus vier keer taart
Ik zal het onthouden en als ik nog energie heb...quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je mag ook wel een appeltje komen halen zaterdag
quote:
quote:
No further questionsquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
Wees blij.
Je mag god, allah of het vliegend spaghettimonster wel op je blote knietjes danken.
Zaterdag begint mijn Belgische Bordjesvierdaagsequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dood op de bank lig zaterdagIk moet vrijdag naar vier verjaardagen, dus vier keer taart
Jeeejquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zaterdag begint mijn Belgische Bordjesvierdaagse
Echt hehquote:
Briequote:
Wel jammer dat ik er nu ontzettend veel zin in hebquote:
dus je gaat nou zaterdag hier heenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet nog wel de kabel knijpen hequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:33 schreef Pheno het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/119085/utp-cat6-kabel-(100m).html
Ah, dat is genoeg
Ja, hoe krijg je die anders door een loze leidingquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet nog wel de kabel knijpen he
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongeveerquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus je gaat nou zaterdag hier heen
Ik vond die paint toch duidelijkerquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ongeveer![]()
Zaterdag 25 juli
Vroeg weg van huis, voor een rit van 634 km waarbij 29 nieuwe stations aangedaan worden. De rit voert hoofdzakelijk door West-Vlaanderen, o.a. langs de fraaie kustplaats De Panne. Overnacht wordt in Kortrijk.
Zondag 26 juli
Ontbijt zit niet inbegrepen bij de overnachting in de Jeugdherberg, en dat is maar goed ook, iets na 8 uur zit ik alweer op de baan voor een intensieve rit door Wallonië. Langs 465 km spoor zullen niet minder dan 56 nieuwe stations aangedaan worden, waaronder ook Pécrot, ongeveer OP de taalgrens. Pécrot is bekend van een ernstig treinongeluk in 2001 waarbij 8 doden vielen.
Maandag 27 juli
Maandag moet er natuurlijk gewoon gewerkt worden, tot 17 uur. Daarna Ligt er nog één lijntje binnen bereik waar alleen doordeweeks treinen komen. Het is lijn 52 tussen Antwerpen en Puurs. Met een half uur kering op Ruisbroek-Sauvegarde zal ook deze rit weer goed zijn voor een locatiefilmpje. 446 km, 6 nieuwe stations.
Woensdag 29 juli
Na de rustdag (of ja, de eens-zien-wat-er-nu-weer-allemaal-mis-gaat-op-kantoor-dag) is het tijd voor de afsluitende Koninginnerit. De laatste twee lijntjes in het oosten van België worden afgewerkt, waarbij zelfs een bezoek aan het Groothertogdom Luxemburg niet geschuwd wordt. Weliswaar worden er niet meer dan 11 nieuwe stations aangedaan, maar met 902 km is dit toch veruit de langste rit van de Vierdaagse.
We gaan het zien
jeeeejquote:
Dat zal beslist welquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg je die anders door een loze leiding1 bocht in de pvc buis en je hebt met een eindpunt er aan al een probleem
Ik heb mijn cat 5 ook zelf gelegd, dat is niet zo lastig. Knijptangetje heb ik ook
Ah netjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Maar al mijn apparatuur is 1000MB, beetje lam om er dan Cat 5 (non e) te laten liggen
Duh wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
"Het is geen zuipfestijn het is gewoon een borrel om 4 uurvan het werk omdat het vakantie is vanaf morgen middag"
Dat was gister. Ik smste net of het gezellig was krijg ik terug "Ja, bbq en ben straalbezopen. Spreek je morgen".
Mjah maar ik vind het zo vermoeiend dat hij niet gewoon eerlijk zegt dat hij dus gewoon dronken gaat zijn(want dat moet hij natuurlijk zelf weten. hij heeft ook recht op een feestje, zo'n feeks ben ik nou ook weer niet). Dat eeuwige ontkennen "nee ik drink niet teveel" ik word er zo knetter moe van. Op de scan van laatst was toch echt te zien dat zijn lever ernstig vergroot is. En maar doorzuipen. Klootviool.quote:
Ik heb loze leidingen zat, dus dat wordt weinig plintwerk. In principe is het de ene kabel er weer uit trekken (eerst connector afknippenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ah netjes. Cat5e kost dan ook geen drol meer.
Wat vind je vrouw er trouwens van? Al die kabels langs de plinten enz?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
"Het is geen zuipfestijn het is gewoon een borrel om 4 uurvan het werk omdat het vakantie is vanaf morgen middag"
Dat was gister. Ik smste net of het gezellig was krijg ik terug "Ja, bbq en ben straalbezopen. Spreek je morgen".
Pff. Sukkel
Dat wou ik even met jullie delen
Oh wacht, dit gaat over je vriend?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar ik vind het zo vermoeiend dat hij niet gewoon eerlijk zegt dat hij dus gewoon dronken gaat zijn(want dat moet hij natuurlijk zelf weten. hij heeft ook recht op een feestje, zo'n feeks ben ik nou ook weer niet). Dat eeuwige ontkennen "nee ik drink niet teveel" ik word er zo knetter moe van. Op de scan van laatst was toch echt te zien dat zijn lever ernstig vergroot is. En maar doorzuipen. Klootviool.
Heb dan ook de ballen om het gewoon toe te geven.
Mjahquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, dit gaat over je vriend?
Ik weet ook hoe mijn lever er uit ziet hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Die laat zijn lever scannen ja? Is het al zo erg?
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe mijn lever er uit ziet hoor
Jeumig, dan zou er iets echt heeeeeeeeeel erg fout zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?
Als ze je scannen nemen ze die zooi toch gewoon meequote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben gekeken of je daarmee beter gng poepen?
MAAR GING JE ER BETER MEE POEPEN????quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze je scannen nemen ze die zooi toch gewoon mee
Fijn Ph.. * Fha proest thee uit over de bankquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef Pheno het volgende:
Nee, chili con carne van GF was een beter medicijn.
Dan vervang ik eerst de auto die om die radio heen zitquote:
Zo'n ding is hendigquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken, heb denk ik nog wel ergens een cassettebandje liggen met zo'n snoer eraan, waar je je discman, walkman of mp3-speler op kunt aansluiten!
Negeer me dan eens niet op MSNquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vervang ik eerst de auto die om die radio heen zit.
[..]
Zo'n ding is hendig
Aaahw sielugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |