Slaap lekker baby's!quote:
Waar mag je deze keer heen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik moet m'n tas in gaan pakken maar heb geen zin
Zie vorige topic...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar mag je deze keer heen?
of heb ik weer eens ergens overheen gelezen?
Mijn geheugen ligt nog op kantoor denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zie vorige topic...
Vierdaagse Nijmegen. Beetje mensen kijken en een paar biertjes drinken
mooi laten liggen. nergens voor nodig in de vakantie (tenzij je gaat bijbeunen natuurlijk)quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn geheugen ligt nog op kantoor denk ik
Druk niet.quote:
quote:
Er is altijd wel tijd om de mensen die op dek zijn te trainen. Korte lessen of oefeningen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
domme vraag, maar waar kan je in de nachtdienst druk mee zijn (als er niets te oefenen is) ?
Geen saffie?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ga morgen naar de vierdaagsemaar eerst verder met mijn paper
Dat kunnen er maar weinig zeggen doorgaansquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:Moeder en zus zijn heelhuids teruggekeerd uit Rotterdam
S
De tokkies met ze mee moesten rijden helaas ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kunnen er maar weinig zeggen doorgaans
Ik was er al bang voor...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat kunnen er maar weinig zeggen doorgaans
quote:
Tja, de supporters zijn nu nog vol hoop.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De tokkies met ze mee moesten rijden helaas ook
Feyenoord Open Dag, busreis
maar waarom moeten ze dan naar die open dag?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De tokkies met ze mee moesten rijden helaas ook
Feyenoord Open Dag, busreis
M'n zus is diehard fan, m'n moeder wilde niet dat ze alleen heen ging en er wilde niemand anders meequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar waarom moeten ze dan naar die open dag?
Ramptoerisme![]()
Ik moet ook altijd aan jou denkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
over dat geheugen gesproken:
elke keer als dit topic voorbij komt denk ik dat ik iets vergeten ben
TM's jaren dertig woning! #2
zonder die smiley had ik dat leuker gevondenquote:
Nou het is vooralquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zonder die smiley had ik dat leuker gevonden
Het was van mij ook niet een al te serieuze reactie hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou het is vooralomdat ik dan meteen daarna denk 'oh nee het is iemand anders'. Het feit dat TM als TradeMarkie zit ingebrand in mijn brein is vrij
als je er over na gaat denken
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was van mij ook niet een al te serieuze reactie hoor
Ik heb op mn werk afkortingen van monteurs, als ik die ergens invul krijg je automatisch de naam en telefoonnummer op de bestelling, daar zit PS ook tussen
quote:
Er is al genoeg grove humor met 1 Etceteraquote:
Meer dan genoeg!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Er is al genoeg grove humor met 1 Etcetera
He, Cobra
Onnodige vraag Etcie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde net vragen of jullie me verder wel lief vondenmaar dat zit wel goed zo te zien
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde net vragen of jullie me verder wel lief vondenmaar dat zit wel goed zo te zien
Als ik dat artikel lees, en mevrouw heeft voor ze flauwviel ingestemd met de seks, vind ik dat de rechter wel een punt heeftquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uw_mag___.html?p=8,2
Dit moet een grapje zijn.
Je bent wel een zielige kerel als je 'gewoon' doorgaatquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik dat artikel lees, en mevrouw heeft voor ze flauwviel ingestemd met de seks, vind ik dat de rechter wel een punt heeftIs dat heel erg
![]()
Ja dat zeker! Maar dat betekend niet meteen dat hij een verkrachter is in mijn ogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je bent wel een zielige kerel als je 'gewoon' doorgaat
Of een gevalletje donkey punch.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uw_mag___.html?p=8,2
Dit moet een grapje zijn.
quote:Donkey Punch 2825 up, 1577 down
Verb. Noun.
Whilst participating in either vaginal or anal ‘doggy style’ intercourse, during the instant before the male ejaculates, the penis is inserted (or kept) in the female's anus, at which point he delivers a swift punch to the back of the female’s cranium. This results in the simultaneous contraction of the anal sphincter and various other muscles in the female, thus producing a tremendous sensation for the male. However, for the technique to render successful, the receiving party must be knocked utterly unconscious.
“I was banging this one night and I donkey punched the bitch so hard she passed out!”
“What happened after that?”
“I fell asleep. What else?”
“Hear hear! Bravo!”
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of een gevalletje donkey punch.
[..]
Ik was inderdaad aan het googlen............ naar een plaatje met de tekst "I love Etcetera"quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
Jullie smeerlappen zijn zeker aan het googlen ?
Het valt meteen stil hier
Wat een barbaar...quote:Woest door pindasaus op patat
SCHIEDAM - Een 47-jarige Schiedammer R. W. sloeg december vorig jaar een snackbar in de Nieuwe Maasstraat in zijn woonplaats kort en klein, omdat hij ongevraagd pindasaus bij zijn snack had gekregen en bij thuiskomst een bestelde kaassoufflé ontbrak.
"Ik kom daar al jaren en ze weten dat ik niet van pindasaus houd,'' aldus de verdachte in de rechtszaal. ,,Ik zat thuis op de bank, deed het zakje open en zag direct dat het verkeerd was.
Ik werd woest, ging terug naar die zaak en ging helemaal door het lint.''
De man veegde, volgens twee getuigen, eerst met zijn arm de bloempotten van de vensterbank in de eetzaak, trapte de brievenbus uit de voordeur, smeet een stoel door de snackvitrine en wierp de kassa op de grond.
"Ik kan niks tillen met mijn armen door dat probleem met mijn wervels,'' reageerde de verdachte, die een kunststof neksteun droeg. "Tien jaar geleden ben ik aangevallen door een junk. Daarbij kreeg ik een baksteen in mijn nek. Ik kan die kassa niet op de grond hebben gegooid. Die kok gaf mij een duw en ik duwde terug, toen viel hij tegen de kassa. Met die stoel verdedigde ik me, toen personeel mij aanviel. Ik ben hier gekomen met lood in mijn schoenen. Volgende maand word ik weer aan mijn wervels geopereerd. Het is nooit meer goed gekomen. Ik ben daardoor heel opvliegend en heb een posttraumatisch stress syndroom. Daarom volg ik al een anti-agressiecursus.''
Gezien zijn persoonlijke situatie veroordeelde de rechter de Schiedammer tot een voorwaardelijke celstraf van een maand.
quote:Today, I was lying in bed, trying to sleep, when I heard my parents having sex, so I put on my headphones. After listening to music for a good long while, I figured they were done by now, so I took off the headphones just in time to hear them finish. FML
Er klettert hier warme regen op het zolderraam.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm? Ik zweet me echt kapotben nu in mijn shirtje buiten een saffie aan het roken, eindelijk verkoeling
Ik zweet me ook kapot. Gauw weer onder de airco zitten met een saffie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm? Ik zweet me echt kapotben nu in mijn shirtje buiten een saffie aan het roken, eindelijk verkoeling
Regen, regen en ik geloof ook nog wat regen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn de weersvoorspellingen van morgenavond eigenlijk? Als het dan zo hard regent als nu dan lijkt de vierdaagse me een stuk minder leuk
Hmmm das minderquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Regen, regen en ik geloof ook nog wat regen.
Tuurlijk wel. Plu mee en feesten!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm das mindermisschien dan maar eens kijken of ik er wel heen moet gaan...
Dat is ook weer waarquote:
Eén groot feest. Geweldig! De Wedren is erg gezellig maar ook de Waalkade (als daar tenminste dit jaar het grote feest is) is super.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarben er nog nooit geweest en ben wel heel benieuwd
Ik zal het zienquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén groot feest. Geweldig! De Wedren is erg gezellig maar ook de Waalkade (als daar tenminste dit jaar het grote feest is) is super.
Nem?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het zien
en geen dank voor de nominaties, die van oorlogskennis spreekt voor zich tochen je mag niet op jezelf stemmen he
ik weet nog een goede kandidaat die ook veel over oorlogen weet
Nee hoor, aangezien ik dus niet op mezelf mag stemmen heb ik het al aangepast.quote:
Hehe thanksquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, aangezien ik dus niet op mezelf mag stemmen heb ik het al aangepast.![]()
Nee moet nog even kijken, maar voor sommige weet ik er geenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ga jij je lijst nog compleet maken of hou je het bij je huidige nominaties?
Ik heb er maar één niet ingevuld, aangezien ik dus niet op mezelf mag stemmen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee moet nog even kijken, maar voor sommige weet ik er geen
BasOne?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het zien
en geen dank voor de nominaties, die van oorlogskennis spreekt voor zich tochen je mag niet op jezelf stemmen he
ik weet nog een goede kandidaat die ook veel over oorlogen weet
Was ook een optie geweest. Al had ik bij hem af en toe dat er een google kriebel over mijn rug liep.quote:
Ga ik zo doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was ook een optie geweest. Al had ik bij hem af en toe dat er een google kriebel over mijn rug liep.
Ga jij nog nomineren?
Na het voltooien van de Quest for Etcie?quote:
Als het maar leuk is geweest. Toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:![]()
Vanavond weer bij de pubquiz geweest (Nem, alvast wat antwoorden hebben van de eerste vier rondes? Daarna had ik geen zin meer om te schrijven) en we zijn op de vierde plek geëindigd van de 23 teams die mee deden. Best een goed resultaat, maar het verbreekt wel een reeks tweede plaatsen
Oh dat wel, maar ik vind over het algemeen een tweede plaats toch nét even wat leuker dan een vierdequote:
Da's waar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar ik vind over het algemeen een tweede plaats toch nét even wat leuker dan een vierde
Nee, die moet ik nog doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na het voltooien van de Quest for Etcie?
Truste MaJoquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
Net nog even een uurtje gewerkt aan mijn paper (over oorlog ofyles) en nu tijd om te tukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |