Babe!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hey Q,
Bomba is al geopereerd hoor en gaat heel goed. Ik heb laatst even kennis gemaakt. Maar had stiekem meer aandacht voor de katjes
nee, zou gauw als deze sticky staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
En zou nou deze naar dit topic moeten linken?
edit;
Doettie ondertussen ook.
Geweldig, nooit meer de sig hoeven bijwerken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
En zou nou deze naar dit topic moeten linken?
edit;
Doettie ondertussen ook.
MOETquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hihi jij gaat er nog achter komen dat niet alle diertjes daar geknuffeld kunnen worden
Thnx dear; als ik je zie, krijg je ze van me terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Wát een lijst al he, die donateurs?![]()
Oh en Elies? De opdracht in je PM: mission completed!![]()
Ik ga alles weer uitzetten he, als je me HABA blijft noemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig, nooit meer de sig hoeven bijwerken!
Top, HABA!
Neem je je verbanddoos mee????quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
MOETAlle diertjes willen met Q knuffelen!
Oh gawwwwdquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:01 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ik ga alles weer uitzetten he, als je me HABA blijft noemen
[austinpowers]Greys, behave! [/austinpowers]quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:01 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ik ga alles weer uitzetten he, als je me HABA blijft noemen
Volgens mij lig jij 13 september gevloerd op je bedquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gawwwwd
Het zit er fout ingeprogrammeerd nu en ik krijg het er zoals je ziet heel lastig weer uit!
Ik ga mijn best doen. Deze ging dus weer NIET expres
Ik denk al eerder!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:05 schreef jora23 het volgende:
[..]
Volgens mij lig jij 13 september gevloerd op je bed
Haha een spannend vooruitzicht dat zoenen overhandigenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk al eerder!
Maar ik heb er zo'n zin in, 12 september!
Want dan ga ik zoenen met Elisa! Want dan gaan we alles overhandigen!
zeg dan toch gewoon vincequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gawwwwd
Het zit er fout ingeprogrammeerd nu en ik krijg het er zoals je ziet heel lastig weer uit!
Ik ga mijn best doen. Deze ging dus weer NIET expres
Goed plan!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Miranda zegt (22:06):
misschien kun je dierenartsen vragen voor medicatie? zoals vlooienmiddelen die bijna verlopen en dat kun je ook doen bij dierenspeciaalzaken ,met voer enz.
Qwea | Steun de FOK!asielactie 2009 zegt (22:07):
Ik kan idd duursema hier wel eens mailen in DH
maar WAT voor medicatie dan?
Miranda zegt (22:08):
ze gebruiken graag middelen als stronghold enz maar ook antibiotica als marbocyl enz
pijnstillers
Qwea | Steun de FOK!asielactie 2009 zegt (22:08):
carprodyl, rimadyl, ect
Ik vind geen slecht idee, jullie?
remind me dat ik met de leverancier morgen aan de slag gaquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed plan!
Als we weten dat ze sowieso bv Stronghold gebruiken, dan kunnen we dat inderdaad ook proberen te regelen. Wellicht bij de leverancier zelfs?Het is belangrijk dat die dieren geen last hebben van plagende kriebels!
Waar woon je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb dus die bench nog, weet niet hoe dat geregeld moet/kan worden?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[austinpowers]Greys, behave! [/austinpowers]
Die is nog hetzelfde, dat verandert niet elk kwartier hoor, Vince! ( <----quote:
Mss dat ferrari_rood em op kan halen?quote:
Braafquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is nog hetzelfde, dat verandert niet elk kwartier hoor, Vince! ( <----![]()
)
Droevig?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Hey, da's een goed idee.
Moet vandeweek toch nog bij de DA zijn om de rekening van vandaag te betalen ()
Kan ik eens navragen of zij mee willen helpen. Krijgt de kennismaking met de nieuwe DA toch nog een fijne smaak ipv de droevige van vandaag.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Xenia het volgende:
Er zitten ruim 20 voer- en drinkbakjes in de afwasmachine nu. Morgen stuur ik ze op naar Qwea, samen met nog wat speelmuisjes en 3 van die speelballetjes waar snoepjes in kunnen.
Bedankt voor het groene kleurtje
Jij bedankt voor de spulletjes!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Xenia het volgende:
Er zitten ruim 20 voer- en drinkbakjes in de afwasmachine nu. Morgen stuur ik ze op naar Qwea, samen met nog wat speelmuisjes en 3 van die speelballetjes waar snoepjes in kunnen.
Nee, jouw tips lees ik expres nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
BraafIemand mijn tip nog gelezen over het groot aanpakken?
Idem dito hier, maar dat wordt dan pas 3 aug.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Hey, da's een goed idee.
Moet vandeweek toch nog bij de DA zijn om de rekening van vandaag te betalen ()
Kan ik eens navragen of zij mee willen helpen. Krijgt de kennismaking met de nieuwe DA toch nog een fijne smaak ipv de droevige van vandaag.
ik denk altijd vooruit, sorryquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bedankt voor de spulletjes!
[..]
Nee, jouw tips lees ik expres niet
Maar je hebt gelijk hoor. Alleen gaan we daar pas aan denken - om niet teveel tegelijk te hoeven doen nu - als we bv halverwege de actie zijn, zo rond half augustus. Want op dat moment hebben we nog steeds een máánd tot de overdracht en kunnen we eens rustig rondkijken wat we het beste wel of niet kunnen kopen van de centen. En dan hebben we ook wat meer zicht op wat voor bedrag er tegen die tijd binnen is
Tof! Ik ben toch gewoon thuis de hele week, dus zodra ik ze heb post ik hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Xenia het volgende:
En anders wil ik hem wel ophalen. Ik moet toch naar Eindhoven voor Redcat grit en wormspullies etc. voor mijn poezels. (nee, geen donatie, Redcat kan zelf wel donaties gebruikenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss dat ferrari_rood em op kan halen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:32 schreef DABAMaster het volgende:
Zet mij er overigens maar op voor rijder (Onder voorbehoud). Mensen die spulletjes opgehaald moeten hebben, gil even hier, ik rijd heel nederland rond door de weeks.
Zou je het met haar willen regelen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En anders wil ik hem wel ophalen. Ik moet toch naar Eindhoven voor Redcat grit en wormspullies etc. voor mijn poezels. (nee, geen donatie, Redcat kan zelf wel donaties gebruiken)
Zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:32 schreef DABAMaster het volgende:
Zet mij er overigens maar op voor rijder (Onder voorbehoud). Mensen die spulletjes opgehaald moeten hebben, gil even hier, ik rijd heel nederland rond door de weeks.
In de volgende OP sta je erbijquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:38 schreef DABAMaster het volgende:
brabant/gelderland is rustig de laatste tijd, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Zodra ik daar iets over weet, hoor je het. Als er iemand anders in de buurt komt, is dat miss. verstandiger
Doen we!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je het met haar willen regelen?
Komt goed popjequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef DABAMaster het volgende:
BraafIemand mijn tip nog gelezen over het groot aanpakken?
Allemaal voor de diertjesquote:
Helll yeah, vet bekken met Greys veel spulletjes overdragen met (o.a.) Greysquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk al eerder!
Maar ik heb er zo'n zin in, 12 september!
Want dan ga ik zoenen met Elisa! Want dan gaan we alles overhandigen!
Dat meen ik me nou ook te herinnerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef DABAMaster het volgende:
Bij jou ben ik al eens geweest dacht ik
Yups, ik ben er weerquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:45 schreef DABAMaster het volgende:
Printertje..
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helll yeah, vet bekken met Greys veel spulletjes overdragen met (o.a.) Greys
Ow, zeg dat nou nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je wel mee Elisa!![]()
Ben zoooooooooo benieuwd naar jou
Elisa Wie???quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, zeg dat nou nietStraks durf ik niet meer
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef DABAMaster het volgende:
> is alweer 4+ jaar geleden![]()
29-5-2005 16:26
Is dat niet die kleine met die grote mond? Die (voorheen blonde, inmiddels) grijze?quote:
Vrouwen doen ook echt alles voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo stond ik een paar weken geleden met een paar vriendinnen een beetje gezellig te doen in het dorp. En eentje begon een beetje te dollen, dus ik (niet te flauw) doe gezellig mee. Pakt ze me ineens vol op de bek. Ik schrok en viel (letterlijk) achterover. Lagen we samen op straat
Als ze maar niet denkt dat wij alleen met die weegschaal gaan lopen slepenquote:
*mental note: elleboog- en kniebeschermers van eenmalig skate-avontuur opzoeken voor de 12e...*quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo stond ik een paar weken geleden met een paar vriendinnen een beetje gezellig te doen in het dorp. En eentje begon een beetje te dollen, dus ik (niet te flauw) doe gezellig mee. Pakt ze me ineens vol op de bek. Ik schrok en viel (letterlijk) achterover. Lagen we samen op straat
Je hebt gelijk, maar komt helemaal goed; het zal in goed overleg gaan!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me wel belangrijk dat ze alle spullen goed kunnen gebruiken.
Want anders wordt er veel moeite gedaan (komt allemaal voort uit goede bedoelingen), en blijkt het toch nèt niet te zijn wat ze echt willen (bijvoorbeeld vuilniszakken van te slechte kwaliteit).
We hebben dan ook een verlanglijst gevraagd en gekregen en zelfs over merken overlegdquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is Dierenthuis best wel een grote organisatie, en die werken (ondanks aanwezigheid van vrijwilligers) best wel professioneel (als het goed is).
Ik hoop dus dat ze ook echt wat hebben aan de ingezamelde spullen.
Heb zelf in een dierenasiel gewerkt, en ik weet dat sommige dingen niet bruikbaar zijn. Bijvoorbeeld een rieten hondenmand, want de manden werden dagelijks met een slang schoongespoten: en zo`n gevlochten rieten ding is dan erg onpraktisch: er waren alleen maar plastic manden.
En de voerbakken hadden allemaal dezelfde maat, zodat ze opgestapeld in de kast konden. Voerbakken met een afwijkende maat zijn dan gewoon heel onpraktisch om mee te werken.
Lijkt me wel belangrijk dat ze alle spullen goed kunnen gebruiken.
Want anders wordt er veel moeite gedaan (komt allemaal voort uit goede bedoelingen), en blijkt het toch nèt niet te zijn wat ze echt willen (bijvoorbeeld vuilniszakken van te slechte kwaliteit).
stuur je een mail, of wil je een PM met de gegevens?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik hier aan het juiste adres op de asieldiertje te steunen?
Hoe nu verder?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Als ze maar niet denkt dat wij alleen met die weegschaal gaan lopen slepen![]()
quote:*mental note: elleboog- en kniebeschermers van eenmalig skate-avontuur opzoeken voor de 12e...*
En met zoveel vrouwen, gaat ie ook wel mee als ik thuis blijftquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:
En wij hebben de monteur om ons te helpen
Maarrrr...jij blijft niet thuis, Greys en ik halen je persoonlijk op!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En met zoveel vrouwen, gaat ie ook wel mee als ik thuis blijftZeker weten
Stuur de gegevens maar dan kan ik meteen overmakenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
stuur je een mail, of wil je een PM met de gegevens?
komt eraanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stuur de gegevens maar dan kan ik meteen overmaken
Wat Ing zegt, plus: wat moeten we dan als er iemand flauwvalt van de hitte/emotie/niet gegeten/te strakke spijkerbroek en jij bent er niet met je EHBO tent?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En met zoveel vrouwen, gaat ie ook wel mee als ik thuis blijftZeker weten
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat Ing zegt, plus: wat moeten we dan als er iemand flauwvalt van de hitte/emotie/niet gegeten/te strakke spijkerbroek en jij bent er niet met je EHBO tent?
Dilemma... mijn EHBO-hart is gevoelig...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Muis006 het volgende:
Wat Ing zegt, plus: wat moeten we dan als er iemand flauwvalt van de hitte/emotie/niet gegeten/te strakke spijkerbroek en jij bent er niet met je EHBO tent?
Hahahahaaaaaa! Heb ik NET gedaan!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef Qwea het volgende:
greys, kun je reageren als je tijd hebt op mn pm van een half u geleden? Ik denk dat je die ontglipt is. Gaat over overleggen met iteejer o.a
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaa! Heb ik NET gedaan!
Zonder dat ik hier dit nog had gelezen! It's magic!
zie je inboxquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:10 schreef tirannetje24 het volgende:
Mag ik ook een PM![]()
En als het nog nodig is kan en wil ik ook rijden en opslag zijn voor regio Arnhem. En ik rij heel regelmatig tussen over de A12 rchting Rotterdam dus kan altijd spullen ophalen op de router!
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ben al mn programmas weer aan het downloaden
BSOD. Ze heb vistaquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?
Had je een crashje, my dear?
Kleurt mooi bij mijn ogenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
En Deissy en tirannetje24 worden weldra grrrrrrrrrrroen!
Ik vond groen nooit zo'n geweldige kleur, maar tegenwoordig ben ik er dol op!
upload de pics maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zou je vast een fan zijn van mijn slaapkamer.
*ass smackt, oooooh judy!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef Muis006 het volgende:
Smack my ass & call me Judy, ik heb ze niet meerik zal morgen wel een nieuwe foto maken!
Q en behave...yeah rightquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:27 schreef Muis006 het volgende:
Oh behaaaaaave!
Deissy en Tirannetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik vond groen nooit zo'n geweldige kleur, maar tegenwoordig ben ik er dol op!
Echt joh? Groen is echt mijn favo kleurquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik vond groen nooit zo'n geweldige kleur, maar tegenwoordig ben ik er dol op! [afbeelding]
Mooi groen jaquote:
Klupt! Geen idee waarom, maar ik zie het ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is jouw tagje naam trouwens een iets lichtere tint groen dan de rest van de tagjes namen, kan dat kloppen?
MissBliss is right, jij hebt een andere kleur!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
TtotheVP!
Ik gooi hem er nog maar eens in:
[ afbeelding ]
[..]
Echt joh? Groen is echt mijn favo kleur![]()
En niet alleen vanwege deze actie
Volgens mij is jouw tagje naam trouwens een iets lichtere tint groen dan de rest van de tagjes namen, kan dat kloppen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
hij is idd lichterquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]We have a winner!
Wat knáp van je dat je dat ziet!Petje af!
Iteejer en ik zitten al een tijdje te wachten wie er zo scherp zou zijn, hihi!
Had dat dan gezegd; ik zag het directquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:We have a winner!
Maar...waarom dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]We have a winner!
Ik zag het vanmiddag al, maar toen was ik het vergeten te postenquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding] We have a winner!
Haaiquote:
Huh? Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:39 schreef Greys het volgende:
Het was een testje op alertheid!
Flauw zeker?
Maar wel leuk! [afbeelding]
Nú niet meer neequote:
Kijk Iteejer, en dáárom gaat MissBliss dus met ons mee de 12e september om foto's te maken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nú niet meer neeZie ik met mijn scherpe oog.
Maarrrr... waarom?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]We have a winner!
Nee je had gelijk hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
Nú niet meer neeZie ik met mijn scherpe oog.
Ze behoort met een heel beperkt groepje anderen tot de top van onze fotografenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Kijk Iteejer, en dáárom gaat MissBliss dus met ons mee de 12e september om foto's te maken!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee je had gelijk hoor
Was ff de vraag of het opgemerkt zou worden. Je stelt me niet teleur [afbeelding]
Voor de leukquote:
Ik dacht dat je in de mod-groen-groep zatquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Voor de leuk
Kijken of iemand het zou zien. We hadden het over kleuren en toen gingen we kijken of een geringe afwijking in kleur op zou vallen. Nou ja, ik had er lol om elk geval
Ik had gegokt dat jij of Q het als eerste zou zien!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit echt niet zo naar de namen te kijken.
Mods zijn toch blauw?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de mod-groen-groep zat
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gegokt dat jij of Q het als eerste zou zien!
De groene mods niet (die waren er ooit; groene mods; Trigger is het nog steeds). Dus ik dacht dat je mod-rechten had en dus in de groene groep zat.quote:
I'm a freakquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit echt niet zo naar de namen te kijken.
Heb jij niet zo'n tof betere kleuren scherm voor je foto's enzo? Valsspeler.quote:
Sinds wanneer ben je mightymouse?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef Muis006 het volgende:
Zelfs je naam is mooi
mooier dan die van iedereen
Serieus? Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sindddddds december!
Met dank aan Mike![]()
![]()
Mijn scherm is wel gecalibreerd jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij niet zo'n tof betere kleuren scherm voor je foto's enzo? Valsspeler.
Dat woord zocht ik inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn scherm is wel gecalibreerd ja
Ik las gecastreerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn scherm is wel gecalibreerd ja
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef trovey het volgende:
Beloofde donatie is net overgemaakt (met een bewijsje van overschrijving naar het hier genoemde e-mailadres).
Muizelientje is mighty!quote:
Trovey is het al en Day... moet ik even terugzoekenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Trovey en Day mogen Groen [ afbeelding ]
Bedankt!
Hoezo meestal?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]En het groen staat je prachtig!
[..]
Muizelientje is mighty!![]()
Maar heel bescheiden meestal dus daarom was het je vast nog niet opgevallen
Net binnen met PayPalquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Trovey is het al en Day... moet ik even terugzoeken
*wild door 11 vellen notities bladert*
Woohooquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[afbeelding] Morgen gaan we over de 2500 [afbeelding]
Hihihiiiihihi. Nou gewoon. Je bent vaak bescheiden, maar niet als het om eh... *hoe lul ik me hier uit*... als het om je liefde voor McArmy gaat!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoezo meestal?wathebbikgedaandannounounou?
Je kunt het weer hardop zeggen hoor, ik kan het hebben!quote:
Einfach unglaublich!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Morgen gaan we over de 2500 [ afbeelding ]
Nou vooruit dan maar weer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiihihi. Nou gewoon. Je bent vaak bescheiden, maar niet als het om eh... *hoe lul ik me hier uit*... als het om je liefde voor McArmy gaat!pfieuw!
[..]
Je kunt het weer hardop zeggen hoor, ik kan het hebben!
Morgen maken we Day ook groen! Dan is Iteejer weer beschikbaar.
En morgen over de 2500, whoeeee!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer.
![]()
Oh trouwens als ik teveel offtopic lul dan moet je me gewoon even streng aansprelen hoor. Ik hou wel van streng
Ah die arme meidquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga slapen...
Dames ende Heren, vannacht staat Hara weer geheel tot uwe beschikking!
Ik ben er nog!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom nog eens gezellig met jullie babbelen na 0:00 uur
Ja I wish, kut computer. Geheel tot uw beschikking, indeed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah die arme meid![]()
Doe maar lekker tukkie hoor Hara!
Slaap wel allen!
Graag gedaan, hopelijk is er zo weer een beestje verder geholpen. Ben al vaste donateur van twee andere opvanghuizen voor katten (Kat in Nood en Stichting Poezenbel) maar deze opvang verdiend ook zeker een donatie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Trovey en Day mogen Groen [ afbeelding ]
Bedankt!
oi joekeltjequote:Op donderdag 23 juli 2009 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ik ben er klaar voor, kom maar met die mails
Al die dexters van jou waren spaans ondertiteld maar dat was gelukkig simpel te verhelpen.quote:
Oh ja. Ik ging nog vertellen dat je die files gewoon gelijk kon deleten, maar ja, je was te druk met tagjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Al die dexters van jou waren spaans ondertiteld maar dat was gelukkig simpel te verhelpen.
puike serie, i owe you
again
Ik heb nu maanden wel iets te kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ging nog vertellen dat je die files gewoon gelijk kon deleten, maar ja, je was te druk met tagjes.
Ik heb vandaag S3 gehad, alles gehad. Nu heb ik maanden niets meer te kijken,.
Ja, maar jouw dieren zijn gezond, en de meeste in de asielen ook. In Dierenthuis zijn het vaak dieren die niet helemaal in orde zijn, en die lichamen zullen ook eerder van slag raken van bepaald en/of verschillende soorten voer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:11 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of het in één van de vorige delen al is gevraagd maar waarom willen ze eigenlijk alleen blikvoer van Whiskas en Gourmet? Die eigen merken van supermarkten komen ook uit dierenvoederfabrieken, grote kans dezelfde als Whiskas of Gourmet. Whiskas en Gourmet zijn echt geen betere merken qua voedingwaarde dan een eigen merk blik (en dan bedoel ik bv die van de AH, C1000, Super de Boer enz dus van de "betere"supermarkt) en een merk als Felix. Mijn katten krijgen gewoon de diverse merken afwisselend en hebben daar geen problemen mee qua ontlasting of zo (dus geen diarree i.v.m. voedingwissel). Dit is geen kritiek op het beleid maar ik ben wel heel erg benieuwd waarom ze specifiek deze merken alleen willen terwijl andere katten- en hondenopvanginstanties aanpakken wat ze kunnen krijgen van fabrikanten.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar jouw dieren zijn gezond, en de meeste in de asielen ook. In Dierenthuis zijn het vaak dieren die niet helemaal in orde zijn, en die lichamen zullen ook eerder van slag raken van bepaald en/of verschillende soorten voer.
Ach het is laat, ik ben eerder bij een ander topic vol in een grap getrapt. Tja drukke lange dag gehad en de nacht ervoor slecht geslapen door een allergie (krabkrabkrab allergie) is niet bevordelijk voor de scherpheid van de geest ( en het geheugen). Ik ga maar evenquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nay, volgens mij heb ik het zelf ook gevraagd.
Ik ben mijn geheugen alleen even een beetje kwijt.
Het klinkt iig elke keer steeds beter, het komt vast wel goedquote:Op donderdag 23 juli 2009 05:09 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe.![]()
Op zich goed, hij drinkt als een helicoptertje (ronddraaiende oortjes) als hij de smaak te pakken heeft en laat het zeer duidelijk merken als hij genoeg heeft gehad. Wriemelend lijfje, piep piep en als ik hem bij mamma terug zet dan weet hij niet hoe gauw hij onder haar moet kruipen. Eng mens!
![]()
En net pakte hij nog een toetje Yoko mee.Hij moet alleen wat spekjes kweken! Dat wil nog niet goed.
En nu ga ik. Truste!
probeer burn notice is. Die is echt briljantquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Meeste series hebben een zomerstop, hmm. En Dexter was de enige nog waarvan mensen zeiden dat het leuk is, ik zou 't verder ook niet weten naast wat ik al volg.
Mooi he. Ook groen worden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:53 schreef JoeThePlumber het volgende:
Wat is het groen hier...ruikt naar Groen Links!
Helaas, kost centjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:56 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ja hoor..als het maar geen geld kost..![]()
Ben al blut door actie Kiva...
Omdat ik een hondenliefhebber ben, vooruit dan maar...quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helaas, kost centjes
Maar dat van kiva krijg je terug. En voor 5 euro zou je al groen kunnen zijn + een tagje kunnen hebben
Even google.quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
probeer burn notice is. Die is echt briljant
Heeft Qwea je al een PM gestuurd?quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Omdat ik een hondenliefhebber ben, vooruit dan maar...
Waar kan ik me aanmelden?...
Nope..quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft Qwea je al een PM gestuurd?
Voor de hele zekerheid zouden we het gewoon ff aan DTH kunnen vragen in een volgend mailtje. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn (ze gaan ongetwijfeld niet voor de leut het dubbele uitgeven).quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:11 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of het in één van de vorige delen al is gevraagd maar waarom willen ze eigenlijk alleen blikvoer van Whiskas en Gourmet? Die eigen merken van supermarkten komen ook uit dierenvoederfabrieken, grote kans dezelfde als Whiskas of Gourmet.
Moet je straks eens kijken; komt nog wel wat bij, want deze stand hebben we al sinds begin gisterenavond volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:56 schreef Fha het volgende:
Ben je er een dag niet.. is het bedrag gewoon bijna verdubbeldwauw
In één van de mails staat wel dat ze geen koekjes krijgen, omdat ze dit vaak niet kunnen verdragen. Maar verder zo 1, 2, 3 even niets gevonden. Kan wel in het volgende mailtje, inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de hele zekerheid zouden we het gewoon ff aan DTH kunnen vragen in een volgend mailtje. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn (ze gaan ongetwijfeld niet voor de leut het dubbele uitgeven).
Ach, ik zou bijna zeggen dat het niet uitmaakt om welke reden je het doetquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga ook doneren, al is het alleen om groen te worden
Ik stuur je een PM!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga ook doneren, al is het alleen om groen te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:Ik ben groen!
JeugdtraumasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
Nee joh, keihard aan t werk achter het bureau!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben groen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zingen maar!!!!!!!!!! Met zijn allen, het refrein!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Greys het volgende:![]()
EN WE ZIJN OVER DE 2500,-- HET IS NIET TE GELOVEN!!!
![]()
OMG, echt niet meer normaal wat tof zeg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
EN WE ZIJN OVER DE 2500,-- HET IS NIET TE GELOVEN!!!
![]()
![]()
Fipo bijgewerkt met nieuw binnengekomen donateurs
Dan ga ik het even proberen te tellen, want da's ook de enige manier waarop ik de PayPal en ING mensen bij elkaar op kan tellen makkelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, echt niet meer normaal wat tof zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greys, hoeveel donateurs zijn dr wel al nie eigenlijk?
Ik zie die lijst wel maar das echt niet ff zo te tellen heur
Nee ik had het al geëdit, ik had er ook 48 + 50 + 50 + 6 = 154.quote:
Ja Greys komt uit de seventies volgens mij, dus die is nog helemaal van pen en papierquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Haha , daar zit nog wel een verschilletje in.
Ik had trouwens wel gedacht dat Greys fijn met excellbestandjes zou werken, maar schijnbaar echt nog met papieren blaadjes en zo, wauw![]()
Als je bijhoudt hoeveel mensen er groen zijn is dat wel leuk voor de statistieken en zo
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Greys komt uit de seventies volgens mij, dus die is nog helemaal van pen en papier
Nou, dat komt dan weer meer door het feit dat ik EN op mijn werk het bij zit te houden EN thuis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Haha , daar zit nog wel een verschilletje in.
Ik had trouwens wel gedacht dat Greys fijn met excellbestandjes zou werken, maar schijnbaar echt nog met papieren blaadjes en zo, wauw![]()
Als je bijhoudt hoeveel mensen er groen zijn is dat wel leuk voor de statistieken en zo
pSsst ;-)quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat komt dan weer meer door het feit dat ik EN op mijn werk het bij zit te houden EN thuis.
En da's niet op dezelfde computer. Dus dan moet ik twee bestanden gaan lopen bijhouden, kijken of ik ze allebei wel heb geupdate enzo![]()
Oh, en Ingetje79 en ik houden het samen bij, want we werken allebei ook nog enzo, dus dan wordt het helaas gewoon op briefjes. 't Is niet anders
Maar verder zijn we heul hip enzo heur.![]()
Ik heb een pink netbookje, ha!
* Greys duwt Ole de groene ponpons in d'r handen ( * G * )quote:
We doen het in Concepten in Gmail, daar hebben we een conceptmail met alle aangevraagde tagjes, alle verstuurde PM's enzo. En dat is mooi zat!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
pSsst ;-)
Doe het in Google Docs, zit gewoon in je gmail, dan heb je het altijd 'bij je' en kan iedere asiel-chick die toegang tot die account heeft het bijwerken
Als je toch ff hier bent kun je ook even wat donerenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys duwt Ole de groene ponpons in d'r handen ( * G * )![]()
![]()
Ik ga je een PM sturen met de gegevens en je groen laten schilderen!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Morgen gaan we over de 2500 [ afbeelding ]
Tuurlijk mag je dat!quote:
Ah oke, roep even als het nog niet binnen is, misschien is er iets fout gegaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat!
Het kan zijn dat je centjes nog niet binnen zijn, dat je er daarom nog niet bij stond.
Of dat ik een foutje heb gemaaktIk ga je er bij zetten!
Dan word jij ook prachtig groen zometeen! Dankjewel!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:34 schreef Étoile het volgende:
Wat een fantastisch resultaat, zo snel al over de 2500! Dat belooft nog wat voor de komende weken!
En vandaag wordt het sowieso iets meer, want mijn bijdrage heb ik ook net overgemaakt!
En een "Qwea's persoonlijke lijstje"quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
We doen het in Concepten in Gmail, daar hebben we een conceptmail met alle aangevraagde tagjes, alle verstuurde PM's enzo. En dat is mooi zat!Daar kunnen alle vier de asielchicks in, maar niet alle vier kunnen in mijn bankrekening als je het goed vindt
Whahaha... de ironie... begaan zijn met een dierenasiel en dan bij de Mc afspreken. Geweldig!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Maes het volgende:
Ik verheug me er zo op om iedereen weer te zien
En ik vroeg me af: is er wel een McDonalds in de buurt waar we op elkaar kunnen wachtenDat feestje hebben wij gemist vorig jaar
Dat was grappig bij de macquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Maes het volgende:
Ik verheug me er zo op om iedereen weer te zien
En ik vroeg me af: is er wel een McDonalds in de buurt waar we op elkaar kunnen wachtenDat feestje hebben wij gemist vorig jaar
Snap 'm niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Whahaha... de ironie... begaan zijn met een dierenasiel en dan bij de Mc afspreken. Geweldig!
Ik ga je laten schilderen! En als je * G * aan elkaar zonder spaties typt heb jij ook groene ponpons!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Makamba070 het volgende:
Heb ook geschud. Via de ASN (ja inderdaad, een groene bankrekening, lol) dus het kan een dagje langer duren.
Wat een succes weer zeg, die actie.
mag ik ook groene pompoms (of hoe die dingen ook heten)??? Please???
Want??quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Whahaha... de ironie... begaan zijn met een dierenasiel en dan bij de Mc afspreken. Geweldig!
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!quote:
Ik vind de asielactie leuk, maar verder ben ik echt geen fervent groen-linkser ofzo, en denk met mij een hoop mensen niet. Ik eet gewoon dagelijks een flinke lap vlees, en eerlijk gezegd denk ik daar niet altijd bij na hoe dat lapje vlees in mijn pan komtquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!
Dus jij wil een koe die snel en professioneel geslacht wordt vergelijken met de zielige in de steek gelaten dieren in dat tehuis die anders een eenzame pijnvolle dood zouden zijn gestorven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!check
Het was niet om te eten (hoewel dat wel gedaan werd) het was een makkelijk punt om samen te komenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |