Voor de leukquote:
Ik dacht dat je in de mod-groen-groep zatquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Voor de leuk
Kijken of iemand het zou zien. We hadden het over kleuren en toen gingen we kijken of een geringe afwijking in kleur op zou vallen. Nou ja, ik had er lol om elk geval
Ik had gegokt dat jij of Q het als eerste zou zien!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit echt niet zo naar de namen te kijken.
Mods zijn toch blauw?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de mod-groen-groep zat
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gegokt dat jij of Q het als eerste zou zien!
De groene mods niet (die waren er ooit; groene mods; Trigger is het nog steeds). Dus ik dacht dat je mod-rechten had en dus in de groene groep zat.quote:
I'm a freakquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit echt niet zo naar de namen te kijken.
Heb jij niet zo'n tof betere kleuren scherm voor je foto's enzo? Valsspeler.quote:
Sinds wanneer ben je mightymouse?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef Muis006 het volgende:
Zelfs je naam is mooi
mooier dan die van iedereen
Serieus? Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sindddddds december!
Met dank aan Mike![]()
![]()
Mijn scherm is wel gecalibreerd jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij niet zo'n tof betere kleuren scherm voor je foto's enzo? Valsspeler.
Dat woord zocht ik inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn scherm is wel gecalibreerd ja
Ik las gecastreerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn scherm is wel gecalibreerd ja
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef trovey het volgende:
Beloofde donatie is net overgemaakt (met een bewijsje van overschrijving naar het hier genoemde e-mailadres).
Muizelientje is mighty!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |