OMG, echt niet meer normaal wat tof zeg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
EN WE ZIJN OVER DE 2500,-- HET IS NIET TE GELOVEN!!!
![]()
![]()
Fipo bijgewerkt met nieuw binnengekomen donateurs
Dan ga ik het even proberen te tellen, want da's ook de enige manier waarop ik de PayPal en ING mensen bij elkaar op kan tellen makkelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, echt niet meer normaal wat tof zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greys, hoeveel donateurs zijn dr wel al nie eigenlijk?
Ik zie die lijst wel maar das echt niet ff zo te tellen heur
Nee ik had het al geëdit, ik had er ook 48 + 50 + 50 + 6 = 154.quote:
Ja Greys komt uit de seventies volgens mij, dus die is nog helemaal van pen en papierquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Haha , daar zit nog wel een verschilletje in.
Ik had trouwens wel gedacht dat Greys fijn met excellbestandjes zou werken, maar schijnbaar echt nog met papieren blaadjes en zo, wauw![]()
Als je bijhoudt hoeveel mensen er groen zijn is dat wel leuk voor de statistieken en zo
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Greys komt uit de seventies volgens mij, dus die is nog helemaal van pen en papier
Nou, dat komt dan weer meer door het feit dat ik EN op mijn werk het bij zit te houden EN thuis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Haha , daar zit nog wel een verschilletje in.
Ik had trouwens wel gedacht dat Greys fijn met excellbestandjes zou werken, maar schijnbaar echt nog met papieren blaadjes en zo, wauw![]()
Als je bijhoudt hoeveel mensen er groen zijn is dat wel leuk voor de statistieken en zo
pSsst ;-)quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat komt dan weer meer door het feit dat ik EN op mijn werk het bij zit te houden EN thuis.
En da's niet op dezelfde computer. Dus dan moet ik twee bestanden gaan lopen bijhouden, kijken of ik ze allebei wel heb geupdate enzo![]()
Oh, en Ingetje79 en ik houden het samen bij, want we werken allebei ook nog enzo, dus dan wordt het helaas gewoon op briefjes. 't Is niet anders
Maar verder zijn we heul hip enzo heur.![]()
Ik heb een pink netbookje, ha!
* Greys duwt Ole de groene ponpons in d'r handen ( * G * )quote:
We doen het in Concepten in Gmail, daar hebben we een conceptmail met alle aangevraagde tagjes, alle verstuurde PM's enzo. En dat is mooi zat!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
pSsst ;-)
Doe het in Google Docs, zit gewoon in je gmail, dan heb je het altijd 'bij je' en kan iedere asiel-chick die toegang tot die account heeft het bijwerken
Als je toch ff hier bent kun je ook even wat donerenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys duwt Ole de groene ponpons in d'r handen ( * G * )![]()
![]()
Ik ga je een PM sturen met de gegevens en je groen laten schilderen!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Morgen gaan we over de 2500 [ afbeelding ]
Tuurlijk mag je dat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |