OMG, echt niet meer normaal wat tof zeg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
EN WE ZIJN OVER DE 2500,-- HET IS NIET TE GELOVEN!!!
![]()
![]()
Fipo bijgewerkt met nieuw binnengekomen donateurs
Dan ga ik het even proberen te tellen, want da's ook de enige manier waarop ik de PayPal en ING mensen bij elkaar op kan tellen makkelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, echt niet meer normaal wat tof zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Greys, hoeveel donateurs zijn dr wel al nie eigenlijk?
Ik zie die lijst wel maar das echt niet ff zo te tellen heur
Nee ik had het al geëdit, ik had er ook 48 + 50 + 50 + 6 = 154.quote:
Ja Greys komt uit de seventies volgens mij, dus die is nog helemaal van pen en papierquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Haha , daar zit nog wel een verschilletje in.
Ik had trouwens wel gedacht dat Greys fijn met excellbestandjes zou werken, maar schijnbaar echt nog met papieren blaadjes en zo, wauw![]()
Als je bijhoudt hoeveel mensen er groen zijn is dat wel leuk voor de statistieken en zo
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Greys komt uit de seventies volgens mij, dus die is nog helemaal van pen en papier
Nou, dat komt dan weer meer door het feit dat ik EN op mijn werk het bij zit te houden EN thuis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Haha , daar zit nog wel een verschilletje in.
Ik had trouwens wel gedacht dat Greys fijn met excellbestandjes zou werken, maar schijnbaar echt nog met papieren blaadjes en zo, wauw![]()
Als je bijhoudt hoeveel mensen er groen zijn is dat wel leuk voor de statistieken en zo
pSsst ;-)quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat komt dan weer meer door het feit dat ik EN op mijn werk het bij zit te houden EN thuis.
En da's niet op dezelfde computer. Dus dan moet ik twee bestanden gaan lopen bijhouden, kijken of ik ze allebei wel heb geupdate enzo![]()
Oh, en Ingetje79 en ik houden het samen bij, want we werken allebei ook nog enzo, dus dan wordt het helaas gewoon op briefjes. 't Is niet anders
Maar verder zijn we heul hip enzo heur.![]()
Ik heb een pink netbookje, ha!
* Greys duwt Ole de groene ponpons in d'r handen ( * G * )quote:
We doen het in Concepten in Gmail, daar hebben we een conceptmail met alle aangevraagde tagjes, alle verstuurde PM's enzo. En dat is mooi zat!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
pSsst ;-)
Doe het in Google Docs, zit gewoon in je gmail, dan heb je het altijd 'bij je' en kan iedere asiel-chick die toegang tot die account heeft het bijwerken
Als je toch ff hier bent kun je ook even wat donerenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys duwt Ole de groene ponpons in d'r handen ( * G * )![]()
![]()
Ik ga je een PM sturen met de gegevens en je groen laten schilderen!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] Morgen gaan we over de 2500 [ afbeelding ]
Tuurlijk mag je dat!quote:
Ah oke, roep even als het nog niet binnen is, misschien is er iets fout gegaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat!
Het kan zijn dat je centjes nog niet binnen zijn, dat je er daarom nog niet bij stond.
Of dat ik een foutje heb gemaaktIk ga je er bij zetten!
Dan word jij ook prachtig groen zometeen! Dankjewel!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:34 schreef Étoile het volgende:
Wat een fantastisch resultaat, zo snel al over de 2500! Dat belooft nog wat voor de komende weken!
En vandaag wordt het sowieso iets meer, want mijn bijdrage heb ik ook net overgemaakt!
En een "Qwea's persoonlijke lijstje"quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
We doen het in Concepten in Gmail, daar hebben we een conceptmail met alle aangevraagde tagjes, alle verstuurde PM's enzo. En dat is mooi zat!Daar kunnen alle vier de asielchicks in, maar niet alle vier kunnen in mijn bankrekening als je het goed vindt
Whahaha... de ironie... begaan zijn met een dierenasiel en dan bij de Mc afspreken. Geweldig!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Maes het volgende:
Ik verheug me er zo op om iedereen weer te zien
En ik vroeg me af: is er wel een McDonalds in de buurt waar we op elkaar kunnen wachtenDat feestje hebben wij gemist vorig jaar
Dat was grappig bij de macquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Maes het volgende:
Ik verheug me er zo op om iedereen weer te zien
En ik vroeg me af: is er wel een McDonalds in de buurt waar we op elkaar kunnen wachtenDat feestje hebben wij gemist vorig jaar
Snap 'm niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Whahaha... de ironie... begaan zijn met een dierenasiel en dan bij de Mc afspreken. Geweldig!
Ik ga je laten schilderen! En als je * G * aan elkaar zonder spaties typt heb jij ook groene ponpons!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:49 schreef Makamba070 het volgende:
Heb ook geschud. Via de ASN (ja inderdaad, een groene bankrekening, lol) dus het kan een dagje langer duren.
Wat een succes weer zeg, die actie.
mag ik ook groene pompoms (of hoe die dingen ook heten)??? Please???
Want??quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Whahaha... de ironie... begaan zijn met een dierenasiel en dan bij de Mc afspreken. Geweldig!
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!quote:
Ik vind de asielactie leuk, maar verder ben ik echt geen fervent groen-linkser ofzo, en denk met mij een hoop mensen niet. Ik eet gewoon dagelijks een flinke lap vlees, en eerlijk gezegd denk ik daar niet altijd bij na hoe dat lapje vlees in mijn pan komtquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!
Dus jij wil een koe die snel en professioneel geslacht wordt vergelijken met de zielige in de steek gelaten dieren in dat tehuis die anders een eenzame pijnvolle dood zouden zijn gestorven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!check
Het was niet om te eten (hoewel dat wel gedaan werd) het was een makkelijk punt om samen te komenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef Makamba070 het volgende:
[..]
Nou ja, als dierenliefhebber en als iemand die begaan is met dierenleed, zijn er betere plekken om te eten dan bij de Mac. In my humble opinion dan he. Maar goed, we dwalen nu wel heul erg af. Sorry!check
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |