Helaas, kost centjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:56 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ja hoor..als het maar geen geld kost..![]()
Ben al blut door actie Kiva...
Omdat ik een hondenliefhebber ben, vooruit dan maar...quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helaas, kost centjes
Maar dat van kiva krijg je terug. En voor 5 euro zou je al groen kunnen zijn + een tagje kunnen hebben
Even google.quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
probeer burn notice is. Die is echt briljant
Heeft Qwea je al een PM gestuurd?quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Omdat ik een hondenliefhebber ben, vooruit dan maar...
Waar kan ik me aanmelden?...
Nope..quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft Qwea je al een PM gestuurd?
Voor de hele zekerheid zouden we het gewoon ff aan DTH kunnen vragen in een volgend mailtje. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn (ze gaan ongetwijfeld niet voor de leut het dubbele uitgeven).quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:11 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of het in één van de vorige delen al is gevraagd maar waarom willen ze eigenlijk alleen blikvoer van Whiskas en Gourmet? Die eigen merken van supermarkten komen ook uit dierenvoederfabrieken, grote kans dezelfde als Whiskas of Gourmet.
Moet je straks eens kijken; komt nog wel wat bij, want deze stand hebben we al sinds begin gisterenavond volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:56 schreef Fha het volgende:
Ben je er een dag niet.. is het bedrag gewoon bijna verdubbeldwauw
In één van de mails staat wel dat ze geen koekjes krijgen, omdat ze dit vaak niet kunnen verdragen. Maar verder zo 1, 2, 3 even niets gevonden. Kan wel in het volgende mailtje, inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de hele zekerheid zouden we het gewoon ff aan DTH kunnen vragen in een volgend mailtje. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn (ze gaan ongetwijfeld niet voor de leut het dubbele uitgeven).
Ach, ik zou bijna zeggen dat het niet uitmaakt om welke reden je het doetquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga ook doneren, al is het alleen om groen te worden

Ik stuur je een PM!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga ook doneren, al is het alleen om groen te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:Ik ben groen!
JeugdtraumasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
Nee joh, keihard aan t werk achter het bureau!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben groen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zingen maar!!!!!!!!!! Met zijn allen, het refrein!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Greys het volgende:![]()
EN WE ZIJN OVER DE 2500,-- HET IS NIET TE GELOVEN!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |