quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar jouw dieren zijn gezond, en de meeste in de asielen ook. In Dierenthuis zijn het vaak dieren die niet helemaal in orde zijn, en die lichamen zullen ook eerder van slag raken van bepaald en/of verschillende soorten voer.
Ach het is laat, ik ben eerder bij een ander topic vol in een grap getrapt. Tja drukke lange dag gehad en de nacht ervoor slecht geslapen door een allergie (krabkrabkrab allergie) is niet bevordelijk voor de scherpheid van de geest ( en het geheugen). Ik ga maar evenquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nay, volgens mij heb ik het zelf ook gevraagd.
Ik ben mijn geheugen alleen even een beetje kwijt.
Het klinkt iig elke keer steeds beter, het komt vast wel goedquote:Op donderdag 23 juli 2009 05:09 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe.![]()
Op zich goed, hij drinkt als een helicoptertje (ronddraaiende oortjes) als hij de smaak te pakken heeft en laat het zeer duidelijk merken als hij genoeg heeft gehad. Wriemelend lijfje, piep piep en als ik hem bij mamma terug zet dan weet hij niet hoe gauw hij onder haar moet kruipen. Eng mens!
![]()
En net pakte hij nog een toetje Yoko mee.Hij moet alleen wat spekjes kweken! Dat wil nog niet goed.
En nu ga ik. Truste!
probeer burn notice is. Die is echt briljantquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Meeste series hebben een zomerstop, hmm. En Dexter was de enige nog waarvan mensen zeiden dat het leuk is, ik zou 't verder ook niet weten naast wat ik al volg.
Mooi he. Ook groen worden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:53 schreef JoeThePlumber het volgende:
Wat is het groen hier...ruikt naar Groen Links!
Helaas, kost centjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:56 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ja hoor..als het maar geen geld kost..![]()
Ben al blut door actie Kiva...
Omdat ik een hondenliefhebber ben, vooruit dan maar...quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helaas, kost centjes
Maar dat van kiva krijg je terug. En voor 5 euro zou je al groen kunnen zijn + een tagje kunnen hebben
Even google.quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
probeer burn notice is. Die is echt briljant
Heeft Qwea je al een PM gestuurd?quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:06 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Omdat ik een hondenliefhebber ben, vooruit dan maar...
Waar kan ik me aanmelden?...
Nope..quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft Qwea je al een PM gestuurd?
Voor de hele zekerheid zouden we het gewoon ff aan DTH kunnen vragen in een volgend mailtje. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn (ze gaan ongetwijfeld niet voor de leut het dubbele uitgeven).quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:11 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet of het in één van de vorige delen al is gevraagd maar waarom willen ze eigenlijk alleen blikvoer van Whiskas en Gourmet? Die eigen merken van supermarkten komen ook uit dierenvoederfabrieken, grote kans dezelfde als Whiskas of Gourmet.
Moet je straks eens kijken; komt nog wel wat bij, want deze stand hebben we al sinds begin gisterenavond volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:56 schreef Fha het volgende:
Ben je er een dag niet.. is het bedrag gewoon bijna verdubbeldwauw
In één van de mails staat wel dat ze geen koekjes krijgen, omdat ze dit vaak niet kunnen verdragen. Maar verder zo 1, 2, 3 even niets gevonden. Kan wel in het volgende mailtje, inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de hele zekerheid zouden we het gewoon ff aan DTH kunnen vragen in een volgend mailtje. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn (ze gaan ongetwijfeld niet voor de leut het dubbele uitgeven).
Ach, ik zou bijna zeggen dat het niet uitmaakt om welke reden je het doetquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga ook doneren, al is het alleen om groen te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |