Jij bedankt voor de spulletjes!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Xenia het volgende:
Er zitten ruim 20 voer- en drinkbakjes in de afwasmachine nu. Morgen stuur ik ze op naar Qwea, samen met nog wat speelmuisjes en 3 van die speelballetjes waar snoepjes in kunnen.
Bedankt voor het groene kleurtje
Nee, jouw tips lees ik expres nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
BraafIemand mijn tip nog gelezen over het groot aanpakken?
Idem dito hier, maar dat wordt dan pas 3 aug.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Hey, da's een goed idee.
Moet vandeweek toch nog bij de DA zijn om de rekening van vandaag te betalen ()
Kan ik eens navragen of zij mee willen helpen. Krijgt de kennismaking met de nieuwe DA toch nog een fijne smaak ipv de droevige van vandaag.
ik denk altijd vooruit, sorryquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bedankt voor de spulletjes!
[..]
Nee, jouw tips lees ik expres niet
Maar je hebt gelijk hoor. Alleen gaan we daar pas aan denken - om niet teveel tegelijk te hoeven doen nu - als we bv halverwege de actie zijn, zo rond half augustus. Want op dat moment hebben we nog steeds een máánd tot de overdracht en kunnen we eens rustig rondkijken wat we het beste wel of niet kunnen kopen van de centen. En dan hebben we ook wat meer zicht op wat voor bedrag er tegen die tijd binnen is
Tof! Ik ben toch gewoon thuis de hele week, dus zodra ik ze heb post ik hetquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Xenia het volgende:
Er zitten ruim 20 voer- en drinkbakjes in de afwasmachine nu. Morgen stuur ik ze op naar Qwea, samen met nog wat speelmuisjes en 3 van die speelballetjes waar snoepjes in kunnen.
Bedankt voor het groene kleurtje
En anders wil ik hem wel ophalen. Ik moet toch naar Eindhoven voor Redcat grit en wormspullies etc. voor mijn poezels. (nee, geen donatie, Redcat kan zelf wel donaties gebruikenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss dat ferrari_rood em op kan halen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:32 schreef DABAMaster het volgende:
Zet mij er overigens maar op voor rijder (Onder voorbehoud). Mensen die spulletjes opgehaald moeten hebben, gil even hier, ik rijd heel nederland rond door de weeks.
Zou je het met haar willen regelen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En anders wil ik hem wel ophalen. Ik moet toch naar Eindhoven voor Redcat grit en wormspullies etc. voor mijn poezels. (nee, geen donatie, Redcat kan zelf wel donaties gebruiken)
Zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:32 schreef DABAMaster het volgende:
Zet mij er overigens maar op voor rijder (Onder voorbehoud). Mensen die spulletjes opgehaald moeten hebben, gil even hier, ik rijd heel nederland rond door de weeks.
In de volgende OP sta je erbijquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:38 schreef DABAMaster het volgende:
brabant/gelderland is rustig de laatste tijd, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Zodra ik daar iets over weet, hoor je het. Als er iemand anders in de buurt komt, is dat miss. verstandiger
Doen we!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou je het met haar willen regelen?
Komt goed popjequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef DABAMaster het volgende:
BraafIemand mijn tip nog gelezen over het groot aanpakken?
Allemaal voor de diertjesquote:
Helll yeah, vet bekken met Greys veel spulletjes overdragen met (o.a.) Greysquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk al eerder!
Maar ik heb er zo'n zin in, 12 september!
Want dan ga ik zoenen met Elisa! Want dan gaan we alles overhandigen!
Dat meen ik me nou ook te herinnerenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:41 schreef DABAMaster het volgende:
Bij jou ben ik al eens geweest dacht ik
Yups, ik ben er weerquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:45 schreef DABAMaster het volgende:
Printertje..
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helll yeah, vet bekken met Greys veel spulletjes overdragen met (o.a.) Greys
Ow, zeg dat nou nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je wel mee Elisa!![]()
Ben zoooooooooo benieuwd naar jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |