Mooi groen jaquote:
Klupt! Geen idee waarom, maar ik zie het ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is jouw tagje naam trouwens een iets lichtere tint groen dan de rest van de tagjes namen, kan dat kloppen?
MissBliss is right, jij hebt een andere kleur!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
TtotheVP!
Ik gooi hem er nog maar eens in:
[ afbeelding ]
[..]
Echt joh? Groen is echt mijn favo kleur![]()
En niet alleen vanwege deze actie
Volgens mij is jouw tagje naam trouwens een iets lichtere tint groen dan de rest van de tagjes namen, kan dat kloppen?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
hij is idd lichterquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]We have a winner!
Wat knáp van je dat je dat ziet!Petje af!
Iteejer en ik zitten al een tijdje te wachten wie er zo scherp zou zijn, hihi!
Had dat dan gezegd; ik zag het directquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:We have a winner!
Maar...waarom dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]We have a winner!
Ik zag het vanmiddag al, maar toen was ik het vergeten te postenquote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding] We have a winner!
Haaiquote:
Huh? Volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Wat heb ik gewonnen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:39 schreef Greys het volgende:
Het was een testje op alertheid!
Flauw zeker?
Maar wel leuk! [afbeelding]
Nú niet meer neequote:
Kijk Iteejer, en dáárom gaat MissBliss dus met ons mee de 12e september om foto's te maken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nú niet meer neeZie ik met mijn scherpe oog.
Maarrrr... waarom?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]We have a winner!
Nee je had gelijk hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
Nú niet meer neeZie ik met mijn scherpe oog.
Ze behoort met een heel beperkt groepje anderen tot de top van onze fotografenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Kijk Iteejer, en dáárom gaat MissBliss dus met ons mee de 12e september om foto's te maken!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 @ 23:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee je had gelijk hoor
Was ff de vraag of het opgemerkt zou worden. Je stelt me niet teleur [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |