Haha een spannend vooruitzicht dat zoenen overhandigenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk al eerder!
Maar ik heb er zo'n zin in, 12 september!
Want dan ga ik zoenen met Elisa! Want dan gaan we alles overhandigen!
zeg dan toch gewoon vincequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gawwwwd
Het zit er fout ingeprogrammeerd nu en ik krijg het er zoals je ziet heel lastig weer uit!
Ik ga mijn best doen. Deze ging dus weer NIET expres
Goed plan!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
Miranda zegt (22:06):
misschien kun je dierenartsen vragen voor medicatie? zoals vlooienmiddelen die bijna verlopen en dat kun je ook doen bij dierenspeciaalzaken ,met voer enz.
Qwea | Steun de FOK!asielactie 2009 zegt (22:07):
Ik kan idd duursema hier wel eens mailen in DH
maar WAT voor medicatie dan?
Miranda zegt (22:08):
ze gebruiken graag middelen als stronghold enz maar ook antibiotica als marbocyl enz
pijnstillers
Qwea | Steun de FOK!asielactie 2009 zegt (22:08):
carprodyl, rimadyl, ect
Ik vind geen slecht idee, jullie?
remind me dat ik met de leverancier morgen aan de slag gaquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed plan!
Als we weten dat ze sowieso bv Stronghold gebruiken, dan kunnen we dat inderdaad ook proberen te regelen. Wellicht bij de leverancier zelfs?Het is belangrijk dat die dieren geen last hebben van plagende kriebels!
Waar woon je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb dus die bench nog, weet niet hoe dat geregeld moet/kan worden?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[austinpowers]Greys, behave! [/austinpowers]
Die is nog hetzelfde, dat verandert niet elk kwartier hoor, Vince! ( <----quote:
Mss dat ferrari_rood em op kan halen?quote:
Braafquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is nog hetzelfde, dat verandert niet elk kwartier hoor, Vince! ( <----![]()
)
Droevig?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Hey, da's een goed idee.
Moet vandeweek toch nog bij de DA zijn om de rekening van vandaag te betalen ()
Kan ik eens navragen of zij mee willen helpen. Krijgt de kennismaking met de nieuwe DA toch nog een fijne smaak ipv de droevige van vandaag.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Xenia het volgende:
Er zitten ruim 20 voer- en drinkbakjes in de afwasmachine nu. Morgen stuur ik ze op naar Qwea, samen met nog wat speelmuisjes en 3 van die speelballetjes waar snoepjes in kunnen.
Bedankt voor het groene kleurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |