SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ja natuurlijk had ik het echt alleen maar over Afellay en niet over andere spelersquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude? Wanneer ? Kan me geen enkele keer herinneren dat Afellay een rode kaart kreeg in vriendschappelijk duel
Niks. Morgenavond AZ - HSV vanuit het DSB stadion.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er straks op EL?
Leuke wedstrijd, hopelijk doet Berg mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Niks. Morgenavond AZ - HSV vanuit het DSB stadion.
Zal AZ weer een flinke dobber aan hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:35 schreef Wopper1 het volgende:
Niks. Morgenavond AZ - HSV vanuit het DSB stadion.
De jongste is Bale met 16 jaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:19 schreef Maravilla het volgende:
Uberhaupt wel een leuke speler. Een van De jongste internationals voor Wales ooit dacht ik.
Ik ben de eerste helft wezen kijken, net terug. Maar goed dat ik na even schuilen maar ben aangereden dus. Niemand wist of het afgelast was of niet, maar ik gokte erop dat ze de wedstrijd niet meer zouden hervatten. Was overigens een matige pot. Geen enkele kans gezien, aan beide zijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Strooper het volgende:
Pff het zit NEC niet mee. Nu is de wedstrijd tegen Dordrecht halverwege gestaakt vanwege het weer.
Het stond overigens 0-0.
http://buienradar.nl/quote:
Compleet nieuwe voorhoede.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Sieps het volgende:
Boschker
Stam-Wisgerhof-Douglas-Kuiper
Brama-Perez-Janssen
Stoch-Ruka-Ruiz
Ze spelen wel aardig
idd, ze zijn nog lang niet ingespeeld.. net als vorig jaar komt de voorronde CL veelste vroeg lijkt 't.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Het spel van Twente is nog niet om aan te zien. Het pleit voor ze dat ze praktisch een heel nieuwe selectie hebben.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
1-0 voor Twente uit een pingel.
Arsenal is toch echt een maatje te groot voor Twente. Zelfs al hadden ze midden in het seizoen tegen ze gespeeld, hadden ze nog verloren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
idd, ze zijn nog lang niet ingespeeld.. net als vorig jaar komt de voorronde CL veelste vroeg lijkt 't.
Yep, nog niet echt ingespeeld, maar goedquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:10 schreef Positive_Thinking het volgende:
Braga - Twente 0-1 eindstand.
Saaie pot voetbal.
Kon Twente alvast wennen aan Portugezen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:13 schreef need2009 het volgende:
[..]
Yep, nog niet echt ingespeeld, maar goed
Irritant volk trouwens daar.
Pff idd zeg. Het lijkt elke keer raak te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kon Twente alvast wennen aan Portugezen.
Taaie tegenstanderquote:
Mist AZ niet veel aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:45 schreef Kriegel het volgende:
AZ nu helemáál zonder De Zeeuw, dat belooft wat.
Nee, vast.quote:
NVS?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef One_conundrum het volgende:
NVS heeft wel een stream uiteraard
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die speler.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:03 schreef One_conundrum het volgende:
Wernbloom voor de Zeeuw dus
Op EL?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:59 schreef venomsnake het volgende:
Om 20.45 Olympiakos - FC Groningen kijken
Elke kronkel in de voorbereiding van een directe tegenstander is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:05 schreef wallofdolls het volgende:
Waarom moet AZ nou weer verliezen. Cool, kampioenen bashen
Nee, volgens mij niet..quote:
Wel op EL.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet..
Dus dat wordt een stream pakken.
Toch wel...?quote:
AZ is op EL, Olympiakos-Groningen volgens mij niet.quote:
Geeft nie.. Ik pak wel een stream.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef NoizEkick het volgende:
Ohja kut, niet goed gelezen.
AZ is op EL inderdaad en Groningen niet.
Sorry venom
Effectbalquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef fuckbuddy het volgende:
wat rolt die bal raar op je cap het doel in....
D'r mist een frame volgens mij in die gif.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef fuckbuddy het volgende:
wat rolt die bal raar op je cap het doel in....
Check je PM maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen fatsoendelijke link te vinden die werkt.
Check je PM.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen fatsoendelijke link te vinden die werkt.
Is dat Groningenpubliek dan zo sfeerloos?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Die supporters van Olympiakos maken tenminste wat sfeer.
Neh, ik vergeleek het een beetje met AZ.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is dat Gronigenpubliek dan zo sfeerloos?
Hij stond te keepen: Rood + pingelquote:
Zo ook weer zonetquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een waardeloze kutspits is Ari 80% van de tijd toch
RKC had er net ook weer eentjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin het eerlijk gezegd een beetje schandalig te vinden al die rode kaarten bij wedstrijden met NL'se en BE'se clubs.
PELLE SPEELT HEEL VAAK FATSOENLIJKE WEDSTIJDEN ALLEEN SCOORT IE NIET EEN MAAKT IE GEEN BRILJANTE PASSEERBEWEGINGEN. NOU EN.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef nightfall het volgende:
zou toch handig zijn als ze daar nog eens spits zouden aantrekken, die pelle heb ik echt nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen, en die ari maakt alleen goals als ze al met 6-0 voorstaan
een spits van niks dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
PELLE SPEELT HEEL VAAK FATSOENLIJKE WEDSTIJDEN ALLEEN SCOORT IE NIET EEN MAAKT IE GEEN BRILJANTE PASSEERBEWEGINGEN. NOU EN.
Heet die nieuwe speler van Heerenveen ook niet zo?quote:
speelt ie helemaal niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Berg komt erin bij HSV
En Elia krijgt rust.
Klinkt als een enge geslachtsziekte.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:53 schreef Prosac het volgende:
Niklitsilosidis
Als hij maar niet geblesseerd raakt......................quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
Koç eruit voor Pedersen
Roy Makaay mocht evnetueel ook weg tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef Wopper1 het volgende:
AZ verdiende zeker wel een gelijkspel. Ze missen een pure afmaker.
Ik weet nog wel een aardige voor de ploeg van Koeman... Jan Vennegoor Of Hesselink.
Met Dembele en El Hamdaoui eromheen moet dat helemaal goed komen.
Jawel begon in de basis maar mocht gaan dochenquote:
Dat heb ik een maand ook al gezegd in het AZ topic, maar ik werd voor gek verklaard...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Roy Makaay mocht evnetueel ook weg toch
Iets met Granqvist en dat die momenteel al beter is dan Jaap.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:19 schreef Wopper1 het volgende:
Jaap Stam komt ook nog even ter sprake... Geen idee waarom maar goed.
Nee, is ook al een tijdje bezig.quote:
quote:Fortuna verplettert Genk
Fortuna Sittard heeft in Obbicht met ruime cijfers (7-0) gewonnen van de Belgische bekerwinnaar KRC Genk. Taner Taktak had een superstart en tekende voor de eerste twee treffers.
Daarna scoorde de van MVV overgenomen Anthony Di Lallo 3-0. Demba Traoré, die nog geen contract heeft getekend, zorgde voor de 4-0 ruststand. Na rust wisselde trainer Roger Reijners veelvuldig en scoorde zijn ploeg toch nog twee keer. Paul Voss maakte er 5-0 van, verdediger Rick Geenen zorgde voor 6-0 en Charlie van den Ouweland voor de 7-0 eindstand.
Bij Fortuna stond Tom Groortaerts in doel en dus zat Danny Wintjes op bank. Op het terrein van VV Obbicht waren ongeveer 1500 toeschouwers getuige van de Sittardse winst op de Belgische bekerwinnaar. Daarbij moet worden aangetekend dat Genk met een jeugdig elftal speelde omdat het zaterdag om de Supercup strijdt tegen landskampioen Standard Luik.
Bojan scoorde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Touré tegen Spurs na een half uur.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
En 2-0 voor Die Fraushafft
Dit wordt een afslachting
wtfquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:18 schreef Radegast het volgende:
Leyton Orient - Newcastle United 6-1. En Newcastle speelde niet met een B-elftal.
Dit is geen reclame voor het NL vrouwenvoetbal: wat een stelletje incompetente zeekoeien bij elkaar zegquote:
Geeft idd nog maar eens aan dat het vrouwenvoetbal hier in Nederland nog niks voorstelt , ga zo dan ook maar PSV vs. Cocu kijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is geen reclame voor het NL vrouwenvoetbal: wat een stelletje incompetente zeekoeien bij elkaar zeg
Dan moet de wedstrijd wel beginnenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Iemand enig idee tussenstand h'veen - az.?
niet begonnenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Iemand enig idee tussenstand h'veen - az.?
gioede voorbereiding hebben zequote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:44 schreef mcyodogg het volgende:
City verliest met 1-0 van de Kaizers Chiefs. Ook met een representatief elftal.
Heb je het Poulsen syndroom?quote:
quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Simons, Toivonen, Amrabat, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Marcellis.
Wissels: Cássio, Kromkamp, Méndez, Lazovic, Koevermans, Wuytens, Nijland, Zhou, Bakkal, Heerkens en Jonathan.
Team Cocu:
Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Mark van Bommel, Phillip Cocu, Edgar Davids, Ernest Faber, Jefferson Farfán, Luis Figo, John de Jong, Wim Jonk, Patrick Kluivert, Arthur Numan, Marc Overmars, Michael Reiziger, Jaap Stam, Jan Vennegoor of Hesselink, Ronald Waterreus, Chris van der Weerden, Jan Wouters en Boudewijn Zenden.
Je hebt Silverlight nodig dan zal die het wel doen denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef NoizEkick het volgende:
PSV.tv doet het hier niet meer.
AZ? Dat is geen oefenpotje imo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Opstelling AZ:
Romero
Jaliens - Moisander - Moreno - Poco
Holman - Mendes - Schaars - Martens
El Hamdaoui
Lens
kutcounterploegje
nogal ja, wel leuk dat Lens de kans krijgt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Opstelling AZ:
Romero
Jaliens - Moisander - Moreno - Poco
Holman - Mendes - Schaars - Martens
El Hamdaoui
Lens
kutcounterploegje
Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles - Gaziantepspor 0-0 gestaakt 10 minuten voor tijd, omdat de Turken zich niet konden gedragen. 2x rood.
Ja ik snap het inderdaad ook niet. Gewoon niet meer uitnodigen die gasten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat een verrassing..
Dat er nog steeds ploegen zijn die tegen Turkse clubs willen oefenen. Doe dat nou niet.
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:54 schreef Yeahinho het volgende:
Gaziantepspor alweer 2x rood en staken, lekker ploegje.
Nou dat was bij ons niet aan de orde. Smerige overtredingen, elleboogstoten, duwen en mekkeren tegen de scheids. Ze hadden na die eerste rode kaart al met 6 man op het veld moeten staan, aangezien iedereen de scheids en grens omver liepquote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.
Als er een ploeg zo nu en dan stevig was waren wij dat.
Ik vond dat je goed tegen ze kon spelen.
Niks aan de hand inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.
Als er een ploeg zo nu en dan stevig was waren wij dat.
Ik vond dat je goed tegen ze kon spelen.
Geen idee, heb vooralsnog geen stream. Ook nog maar de vraag of die er wel komt, aangezien volgens mij alleen de NOS aanwezig is.quote:
Misschien willen ze juist dat iedereen naar het stadion komt? DIe centen hebben jullie hard nodig.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef Merkie het volgende:
Beetje stom dat twee aansprekende oefenduels niet uitgezonden worden (Sporting en nu Sampdoria).
Volgende week zit ik er weer, en die week daarop, en die week daarop. Etc.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist dat iedereen naar het stadion komt? DIe centen hebben jullie hard nodig.
Eigenlijk best wel hoor. Als Feyenoord kut speelt, lopen ze daar rustig anderhalf uur lang Feyenoord af te kankeren.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja, volgens RR. Die zijn ook zo lekker objectief altijd.
Na de bekende 0-4 tegen Ajax gaven zij nog aan dat ze Feyenoord beter vonden, vanaf toen kon ik ze echt niet meer serieus nemenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja, volgens RR. Die zijn ook zo lekker objectief altijd.
Inderdaad. Rijnmond is altijd zo heerlijk negatief over Feyenoord, met Schelvis voorop.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel hoor. Als Feyenoord kut speelt, lopen ze daar rustig anderhalf uur lang Feyenoord af te kankeren.
Juist, als RR positief is wil dat heel wat zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Rijnmond is altijd zo heerlijk negatief over Feyenoord, met Schelvis voorop.
Dat klopt ook ja, hehe. Altijd genieten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel hoor. Als Feyenoord kut speelt, lopen ze daar rustig anderhalf uur lang Feyenoord af te kankeren.
Daar geloof ik echt niks van hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de bekende 0-4 tegen Ajax gaven zij nog aan dat ze Feyenoord beter vonden, vanaf toen kon ik ze echt niet meer serieus nemen
Darley, Fernandez, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst, El Ahmadi, Bruins, Fer, Slory, Makaay en Cisse.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:18 schreef One_conundrum het volgende:
wat voor opstelling speelt feijenoord?
Uit welke duim zuig je dit? Radio Rijnmond is kritischer dan EL en de NOS bij elkaar, altijd al geweest.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de bekende 0-4 tegen Ajax gaven zij nog aan dat ze Feyenoord beter vonden, vanaf toen kon ik ze echt niet meer serieus nemen
Ik maak serieus geen grapquote:
Dat lijkt meer op RR dan tegen beter weten in Feyenoord als de betere partij bestempelenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan me nog een keer tegen Ajax herinneren dat er ongeveer 100.000 keer sjongejongejonge werd verzucht. Was weer een ouderwetse inmaakpartij. Echt genoten van dat hulpeloze geween.
Idd, ik denk dat Denthemen een artikeltje op de site uit z'n verband rukt ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op RR dan tegen beter weten in Feyenoord als de betere partij bestempelen.
Geloof wat je zelf wilt gelovenquote:
Was op de radio, geen artikelquote:Op zondag 26 juli 2009 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat Denthemen een artikeltje op de site uit z'n verband rukt ofzo.
Lijkt me een goed plan. 't Is gewoon bullshit namelijk.quote:
Precies.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. 't Is gewoon bullshit namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |