Geeft nie.. Ik pak wel een stream.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef NoizEkick het volgende:
Ohja kut, niet goed gelezen.
AZ is op EL inderdaad en Groningen niet.
Sorry venom
Effectbalquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef fuckbuddy het volgende:
wat rolt die bal raar op je cap het doel in....
D'r mist een frame volgens mij in die gif.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef fuckbuddy het volgende:
wat rolt die bal raar op je cap het doel in....
Check je PM maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen fatsoendelijke link te vinden die werkt.
Check je PM.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen fatsoendelijke link te vinden die werkt.
Is dat Groningenpubliek dan zo sfeerloos?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Die supporters van Olympiakos maken tenminste wat sfeer.
Neh, ik vergeleek het een beetje met AZ.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is dat Gronigenpubliek dan zo sfeerloos?
Hij stond te keepen: Rood + pingelquote:
Zo ook weer zonetquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een waardeloze kutspits is Ari 80% van de tijd toch
RKC had er net ook weer eentjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin het eerlijk gezegd een beetje schandalig te vinden al die rode kaarten bij wedstrijden met NL'se en BE'se clubs.
PELLE SPEELT HEEL VAAK FATSOENLIJKE WEDSTIJDEN ALLEEN SCOORT IE NIET EEN MAAKT IE GEEN BRILJANTE PASSEERBEWEGINGEN. NOU EN.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef nightfall het volgende:
zou toch handig zijn als ze daar nog eens spits zouden aantrekken, die pelle heb ik echt nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen, en die ari maakt alleen goals als ze al met 6-0 voorstaan
een spits van niks dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
PELLE SPEELT HEEL VAAK FATSOENLIJKE WEDSTIJDEN ALLEEN SCOORT IE NIET EEN MAAKT IE GEEN BRILJANTE PASSEERBEWEGINGEN. NOU EN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |