Geeft nie.. Ik pak wel een stream.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef NoizEkick het volgende:
Ohja kut, niet goed gelezen.
AZ is op EL inderdaad en Groningen niet.
Sorry venom
Effectbalquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef fuckbuddy het volgende:
wat rolt die bal raar op je cap het doel in....
D'r mist een frame volgens mij in die gif.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:26 schreef fuckbuddy het volgende:
wat rolt die bal raar op je cap het doel in....
Check je PM maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen fatsoendelijke link te vinden die werkt.
Check je PM.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
Geen fatsoendelijke link te vinden die werkt.
Is dat Groningenpubliek dan zo sfeerloos?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Die supporters van Olympiakos maken tenminste wat sfeer.
Neh, ik vergeleek het een beetje met AZ.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is dat Gronigenpubliek dan zo sfeerloos?
Hij stond te keepen: Rood + pingelquote:
Zo ook weer zonetquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een waardeloze kutspits is Ari 80% van de tijd toch
RKC had er net ook weer eentjequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik begin het eerlijk gezegd een beetje schandalig te vinden al die rode kaarten bij wedstrijden met NL'se en BE'se clubs.
PELLE SPEELT HEEL VAAK FATSOENLIJKE WEDSTIJDEN ALLEEN SCOORT IE NIET EEN MAAKT IE GEEN BRILJANTE PASSEERBEWEGINGEN. NOU EN.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:35 schreef nightfall het volgende:
zou toch handig zijn als ze daar nog eens spits zouden aantrekken, die pelle heb ik echt nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen, en die ari maakt alleen goals als ze al met 6-0 voorstaan
een spits van niks dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:42 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
PELLE SPEELT HEEL VAAK FATSOENLIJKE WEDSTIJDEN ALLEEN SCOORT IE NIET EEN MAAKT IE GEEN BRILJANTE PASSEERBEWEGINGEN. NOU EN.
Heet die nieuwe speler van Heerenveen ook niet zo?quote:
speelt ie helemaal niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Berg komt erin bij HSV
En Elia krijgt rust.
Klinkt als een enge geslachtsziekte.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:53 schreef Prosac het volgende:
Niklitsilosidis
Als hij maar niet geblesseerd raakt......................quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
Koç eruit voor Pedersen
Roy Makaay mocht evnetueel ook weg tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef Wopper1 het volgende:
AZ verdiende zeker wel een gelijkspel. Ze missen een pure afmaker.
Ik weet nog wel een aardige voor de ploeg van Koeman... Jan Vennegoor Of Hesselink.
Met Dembele en El Hamdaoui eromheen moet dat helemaal goed komen.
Jawel begon in de basis maar mocht gaan dochenquote:
Dat heb ik een maand ook al gezegd in het AZ topic, maar ik werd voor gek verklaard...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:02 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Roy Makaay mocht evnetueel ook weg toch
Iets met Granqvist en dat die momenteel al beter is dan Jaap.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:19 schreef Wopper1 het volgende:
Jaap Stam komt ook nog even ter sprake... Geen idee waarom maar goed.
Nee, is ook al een tijdje bezig.quote:
quote:Fortuna verplettert Genk
Fortuna Sittard heeft in Obbicht met ruime cijfers (7-0) gewonnen van de Belgische bekerwinnaar KRC Genk. Taner Taktak had een superstart en tekende voor de eerste twee treffers.
Daarna scoorde de van MVV overgenomen Anthony Di Lallo 3-0. Demba Traoré, die nog geen contract heeft getekend, zorgde voor de 4-0 ruststand. Na rust wisselde trainer Roger Reijners veelvuldig en scoorde zijn ploeg toch nog twee keer. Paul Voss maakte er 5-0 van, verdediger Rick Geenen zorgde voor 6-0 en Charlie van den Ouweland voor de 7-0 eindstand.
Bij Fortuna stond Tom Groortaerts in doel en dus zat Danny Wintjes op bank. Op het terrein van VV Obbicht waren ongeveer 1500 toeschouwers getuige van de Sittardse winst op de Belgische bekerwinnaar. Daarbij moet worden aangetekend dat Genk met een jeugdig elftal speelde omdat het zaterdag om de Supercup strijdt tegen landskampioen Standard Luik.
Bojan scoorde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Touré tegen Spurs na een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |