Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles - Gaziantepspor 0-0 gestaakt 10 minuten voor tijd, omdat de Turken zich niet konden gedragen. 2x rood.
Ja ik snap het inderdaad ook niet. Gewoon niet meer uitnodigen die gasten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat een verrassing..
Dat er nog steeds ploegen zijn die tegen Turkse clubs willen oefenen. Doe dat nou niet.
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:54 schreef Yeahinho het volgende:
Gaziantepspor alweer 2x rood en staken, lekker ploegje.
Nou dat was bij ons niet aan de orde. Smerige overtredingen, elleboogstoten, duwen en mekkeren tegen de scheids. Ze hadden na die eerste rode kaart al met 6 man op het veld moeten staan, aangezien iedereen de scheids en grens omver liepquote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.
Als er een ploeg zo nu en dan stevig was waren wij dat.
Ik vond dat je goed tegen ze kon spelen.
Niks aan de hand inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.
Als er een ploeg zo nu en dan stevig was waren wij dat.
Ik vond dat je goed tegen ze kon spelen.
Geen idee, heb vooralsnog geen stream. Ook nog maar de vraag of die er wel komt, aangezien volgens mij alleen de NOS aanwezig is.quote:
Misschien willen ze juist dat iedereen naar het stadion komt? DIe centen hebben jullie hard nodig.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef Merkie het volgende:
Beetje stom dat twee aansprekende oefenduels niet uitgezonden worden (Sporting en nu Sampdoria).
Volgende week zit ik er weer, en die week daarop, en die week daarop. Etc.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist dat iedereen naar het stadion komt? DIe centen hebben jullie hard nodig.
Eigenlijk best wel hoor. Als Feyenoord kut speelt, lopen ze daar rustig anderhalf uur lang Feyenoord af te kankeren.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja, volgens RR. Die zijn ook zo lekker objectief altijd.
Na de bekende 0-4 tegen Ajax gaven zij nog aan dat ze Feyenoord beter vonden, vanaf toen kon ik ze echt niet meer serieus nemenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja, volgens RR. Die zijn ook zo lekker objectief altijd.
Inderdaad. Rijnmond is altijd zo heerlijk negatief over Feyenoord, met Schelvis voorop.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel hoor. Als Feyenoord kut speelt, lopen ze daar rustig anderhalf uur lang Feyenoord af te kankeren.
Juist, als RR positief is wil dat heel wat zeggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Rijnmond is altijd zo heerlijk negatief over Feyenoord, met Schelvis voorop.
Dat klopt ook ja, hehe. Altijd genieten.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel hoor. Als Feyenoord kut speelt, lopen ze daar rustig anderhalf uur lang Feyenoord af te kankeren.
Daar geloof ik echt niks van hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de bekende 0-4 tegen Ajax gaven zij nog aan dat ze Feyenoord beter vonden, vanaf toen kon ik ze echt niet meer serieus nemen
Darley, Fernandez, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst, El Ahmadi, Bruins, Fer, Slory, Makaay en Cisse.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:18 schreef One_conundrum het volgende:
wat voor opstelling speelt feijenoord?
Uit welke duim zuig je dit? Radio Rijnmond is kritischer dan EL en de NOS bij elkaar, altijd al geweest.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Na de bekende 0-4 tegen Ajax gaven zij nog aan dat ze Feyenoord beter vonden, vanaf toen kon ik ze echt niet meer serieus nemen
Ik maak serieus geen grapquote:
Dat lijkt meer op RR dan tegen beter weten in Feyenoord als de betere partij bestempelenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan me nog een keer tegen Ajax herinneren dat er ongeveer 100.000 keer sjongejongejonge werd verzucht. Was weer een ouderwetse inmaakpartij. Echt genoten van dat hulpeloze geween.
Idd, ik denk dat Denthemen een artikeltje op de site uit z'n verband rukt ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op RR dan tegen beter weten in Feyenoord als de betere partij bestempelen.
Geloof wat je zelf wilt gelovenquote:
Was op de radio, geen artikelquote:Op zondag 26 juli 2009 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat Denthemen een artikeltje op de site uit z'n verband rukt ofzo.
Lijkt me een goed plan. 't Is gewoon bullshit namelijk.quote:
Precies.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. 't Is gewoon bullshit namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |