Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles - Gaziantepspor 0-0 gestaakt 10 minuten voor tijd, omdat de Turken zich niet konden gedragen. 2x rood.
Ja ik snap het inderdaad ook niet. Gewoon niet meer uitnodigen die gasten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat een verrassing..
Dat er nog steeds ploegen zijn die tegen Turkse clubs willen oefenen. Doe dat nou niet.
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:54 schreef Yeahinho het volgende:
Gaziantepspor alweer 2x rood en staken, lekker ploegje.
Nou dat was bij ons niet aan de orde. Smerige overtredingen, elleboogstoten, duwen en mekkeren tegen de scheids. Ze hadden na die eerste rode kaart al met 6 man op het veld moeten staan, aangezien iedereen de scheids en grens omver liepquote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.
Als er een ploeg zo nu en dan stevig was waren wij dat.
Ik vond dat je goed tegen ze kon spelen.
Niks aan de hand inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vond ze tegen ons uiterst sportief anders.
Als er een ploeg zo nu en dan stevig was waren wij dat.
Ik vond dat je goed tegen ze kon spelen.
Geen idee, heb vooralsnog geen stream. Ook nog maar de vraag of die er wel komt, aangezien volgens mij alleen de NOS aanwezig is.quote:
Misschien willen ze juist dat iedereen naar het stadion komt? DIe centen hebben jullie hard nodig.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef Merkie het volgende:
Beetje stom dat twee aansprekende oefenduels niet uitgezonden worden (Sporting en nu Sampdoria).
Volgende week zit ik er weer, en die week daarop, en die week daarop. Etc.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist dat iedereen naar het stadion komt? DIe centen hebben jullie hard nodig.
Eigenlijk best wel hoor. Als Feyenoord kut speelt, lopen ze daar rustig anderhalf uur lang Feyenoord af te kankeren.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja, volgens RR. Die zijn ook zo lekker objectief altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |