Kan natuurlijk best. Dat dan het "echte" nummer komt als fase 7 niet wordt geactiveerd of zoiets.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef Sautor het volgende:
Ik gok eigenlijk nog steeds dat het een grap is
Volgens mij vanavond 19.30 uur.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef Duizendpootje het volgende:
voor welke tijd moet die stick eigenlijk opgehaald zijn?
Ik ben zo benieuwd of ze hem wel of niet halen!
Het nummer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef Sautor het volgende:
Ik gok eigenlijk nog steeds dat het een grap is
Het is wel een perfecte manier om exposure te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het nummer?
Ik ben bang van niet.![]()
Dat hele gebeuren eromheen is trouwens ook best treurig. Een nummer in stukjes van 40 seconden beetje bij beetje vrijgeven.. dat domme verhaaltje eromheen. Een USB stick in New York en wat gebrabbel over resistance of revolution of bla bla. Alleen maar om het album nog verder te hypen zodat het straks nog erger tegenvalt.
Met het risico dat als het er eindelijk is, het niet aan de verwachtingen voldoet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is wel een perfecte manier om exposure te krijgen.
Hier gaat het over:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef Roi het volgende:
Waar hebben jullie het over, aub iets uitgebreider voor de mensen die niet weten waar het over gaat![]()
!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met het risico dat als het er eindelijk is, het niet aan de verwachtingen voldoet.![]()
En Muse lijdt een beetje aan grootheidswaanzin heb ik het idee.
Dat vind ik dan wel weer een goed nummer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs een nummer over gemaakt
Het is gewoon de stijl van Muse.
is het ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een goed nummer.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:19 schreef Sprouts het volgende:
Nobody knows..Over 15 minuten verloopt de activatietijd..Ben benieuwd wat er dan gebeurt!
quote:A Database Error Occurred
Unable to connect to your database server using the provided settings.
Hehe, hebben de fans fantastische theoriën ontwikkeld voor het niet activeren, lijkt het erop dat het toch de bedoeling was dat 'ie geactiveerd zou wordenquote:RECOGNITION//EXTENSION
FLASH MESSAGE TO ALL USOE AGENTS: ARCHITECTS GRAN AJEDREZ NOTE THAT STATION//COLOSSUS HAS NOT BEEN ACTIVATED.
RECOGNITION OF UNITED STATES OF EURASIA BY USA IS VITAL FOR THE SUCCESSFUL OUTCOME OF PROJECT GRAN AJEDREZ.
ARCHITECTS HAVE AUTHORIZED A TEMPORARY EXTENSION OF THE DEADLINE TO PREVENT LOCKDOWN CRISIS LIMITATION MODE.
quote:Ut oh! Bertha (our server) is having a bad day and got a little over worked. Please give her a few minutes to relax and get back on with her tasks..
Ik zou ook gewoon zeggen, waag een gokje. Je verliest toch nietsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Sprouts het volgende:
Ik weet 't niet hoor, in ieder ander geval zou ik zeggen dat je er niet teveel achter moet zoeken. Activate dus.
Maar het is Muse, het is Matt en het album heet the Resistance..Hoever gaat een band om z'n fans op de kast te krijgen?
quote:The pigs on here who want to activate it should all be shot. MURDERED! MURDER THE ONES WHO REFUSE TO RESIST! TORTURE THEM FIRST THEN EVENTUALLY SHOOT THEM IN THE HEAD!
http://ununitedeurasia.muse.mu/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef Gubbe85 het volgende:
welke site?
moet ik me nog aanmelden of registreren ofzoiets?
Kreeg meteen flashbacks naar mijn jeugd. Mijn vader speelde dit altijd op de piano thuis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef Xrenity het volgende:
http://ununitedeurasia.muse.mu/music/download
+Collateral Damage
Heerlijk stukje mooi pianomuziek
Die hele site ligt op z'n gat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef Xrenity het volgende:
http://ununitedeurasia.muse.mu/music/download
+Collateral Damage
Heerlijk stukje mooi pianomuziek
Zat me net af te vragen waar dit nou voor was.^quote:Congratulations Project Eurasia, Eurasia has been recognised. The full version of United States Of Eurasia (+Collateral Damage) is now available to registered Humint Resources on the ununitedeurasia microsite.
Please follow the instructions on the microsite and show your support for Project Eurasia by uploading a picture to the flickr pool. All instructions are on the microsite!
Thanks to everyone for all your hard work!
Lekker makkelijk promotiemateriaal.quote:All humint resources must provide a photint of agent with visible evidence of their dedication to the resistance and the cause of United States of Eurasia.
Upload of photint to designated public repositories indicates that agents are granting Mike Uniform Sierra Echo a non-exclusive license to use their image or video for the purposes and promotion of the resistance. If agents do not want to grant Mike Uniform Sierra Echo this license, they should not upload images to the public repositories.
Doe het zelf?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef 85 het volgende:
ok ik heb het nummer nog een paar keer geluisterd maar ik vind het gewoon niks![]()
Ik vraag me af wat nu de mening is van de rest van de fans, kan er niet iemand een poll maken?
Yep, ik heb gisteren al een Youtubetje geplaatst (post #50).quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:13 schreef Desunoto het volgende:
Hebben ze nou serieus een bekend pianostuk gebruikt? Even luisteren..
Ah, ik zie het, bedankt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Yep, ik heb gisteren al een Youtubetje geplaatst (post #50).
Een Nocturne van Chopin.
Waarom Chopin en waarom dat stuk? Wat is de gedachte daarachter?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Yep, ik heb gisteren al een Youtubetje geplaatst (post #50).
Een Nocturne van Chopin.
Hoe het brein van Bellamy werkt weet niemand, maar een Nocturne is een stuk wat de nacht symboliseert (en de sfeer daarvan).quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Waarom Chopin en waarom dat stuk? Wat is de gedachte daarachter?
Het volgende nummer op het album heet Guiding Light dus dat is op een manier wel toepasselijk. Alleen dan aan de titel te zien dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:25 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
maar een Nocturne is een stuk wat de nacht symboliseert (en de sfeer daarvan).
eensch is ^quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:40 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had dit totaaaal niet verwacht, verrast ben ik dus zeker. Maar ik had op iets heel anders gehoopt
Ik sluit me aan bij het stevigere werk inderdaad, ik ben ook zeer benieuwd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef Vrieskist het volgende:
Inmiddels een aantal keren beluisterd. Ben wel positief. Het is weer typisch Muse, lekker over de top. Vind het geen klassieker, maar wel een prima plaat
Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar het complete album. De piano stukken lijken me interessant en hopelijk staat er nog wat meer steviger werk op.
Thank God.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Sprouts het volgende:
De scans van het interview in NME van deze week! Leuke weetjes over the Resistance.
Ook fijn dat Matt nog even benadrukt dat ze USoE zelf ook niet helemaal serieus nemen. Dat maakt het al een stuk luchtiger!
http://www.muselive.com/forums.php?m=posts&p=1593522#1593522
Kthxbaiquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef CatsInTheWell het volgende:
Dat nieuwe nummer is echt verschrikkelijk slecht. Leuk, dat Chopin-gedoe, maar ondertussen ook als een regelrechte Queen-kopie kllinken. En dat terwijl Absolution en Black Holes & Revelations ook al niet jevanhet waren. Helaas, het lijkt erop dat Muse mij anno 2009 niet meer kan boeien.
Thank godquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Sprouts het volgende:
De scans van het interview in NME van deze week! Leuke weetjes over the Resistance.
Ook fijn dat Matt nog even benadrukt dat ze USoE zelf ook niet helemaal serieus nemen. Dat maakt het al een stuk luchtiger!
http://www.muselive.com/forums.php?m=posts&p=1593522#1593522
Net of dit topic dan nog leeftquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef kreuk050 het volgende:
TVP voor het nieuwe album.
TVP dan huillie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Net of dit topic dan nog leeft![]()
![]()
![]()
Nee! Alleen hebben de negatievelingen hier de grootste bekquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Hoor nu voor het eerst United States Of Eurasia op BBC Radio 1. Wat een heerlijke bombastische track![]()
-edit- blijkbaar ben ik de enige in dit topic die dat vindt![]()
Want kritiek leveren op het immer heilige Muse mag natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:02 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Nee! Alleen hebben de negatievelingen hier de grootste bek
Tuurlijk wel, maar vertel dan waarom, ik vind het inderdaad een Queen kopie, maar daarom vind ik het nog wel een mooi nummer... En niet alles lijkt op Queen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Want kritiek leveren op het immer heilige Muse mag natuurlijk niet.
Nee hoor, ik vind het ook een briljant nummerquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Hoor nu voor het eerst United States Of Eurasia op BBC Radio 1. Wat een heerlijke bombastische track![]()
-edit- blijkbaar ben ik de enige in dit topic die dat vindt![]()
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar vertel dan waarom, ik vind het inderdaad een Queen kopie, maar daarom vind ik het nog wel een mooi nummer... En niet alles lijkt op Queen als je het mij vraagt.
Het begin van het nummer is toch geen Chopin? Alleen het eind volgens mij hoor...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef 85 het volgende:
[..]
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.
1. Piano is nice, maar dat is Chopin, copy paste kan ik ook.
2. Intro is goed, 1 minuut, rustig, matthew zingt gewoon zoals we van hem gewent zijn.
3. Op 1.20 verwacht je dan de gitaren maar krijg je het Queen geluid, jammer maar best geinig.
4. De invloeden van the prince of persia komen rond 1.40 aan bod, vind ik vet maar mocht van mij uitmonden in iets stevigers, nu fade het gewoon een beetje uit.
5. 2e minuut vind ik best wel aardig, niet bijzonder.
6. dan komen die persia tunes weer waar vervolgens het "..SIA, .. SIA" (<- gegoogled naar lyrics geen idee wat ze eigenlijk zeggen), voor mij klinkt het meer als "ZJOM! ZJOM ZJAM!" Whatever, het sucks in ieder geval. Nu heb ik gelezen dat Muse hier gewoon heel hard om moet lachen en dan vind ik het wel beter te verdragen. T moet gewoon gezien worden als een experimenteel nummer met een allerlei aan invloeden.
7.vanaf 3.40 tot 5.40!! F*cking 2 minuten krijgen we weer Chopin, dan zet ik mn Classical top 100 wel aan.
samenvattend: geinig nummer met potentie voor de gebruikte invloeden maar te lang en niet Muse genoeg..
idd vrij logisch maar t klinkt als een baksteen, wat ie ook zegt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Het begin van het nummer is toch geen Chopin? Alleen het eind volgens mij hoor...
En het is toch duidelijk Eurasia? Je hoort Matt zingen: Eura-... Dan is het toch logisch dat er daarna SIA volgt?
En daar kan ik mij dus wel in vinden ja, maar verder vind ik het opzich wel vet. Het eerste waar rik aan moest denken was zeker queen, maar dan nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef 85 het volgende:
[..]
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.
1. Piano is nice, maar dat is Chopin, copy paste kan ik ook.
2. Intro is goed, 1 minuut, rustig, matthew zingt gewoon zoals we van hem gewent zijn.
3. Op 1.20 verwacht je dan de gitaren maar krijg je het Queen geluid, jammer maar best geinig.
4. De invloeden van the prince of persia komen rond 1.40 aan bod, vind ik vet maar mocht van mij uitmonden in iets stevigers, nu fade het gewoon een beetje uit.
5. 2e minuut vind ik best wel aardig, niet bijzonder.
6. dan komen die persia tunes weer waar vervolgens het "..SIA, .. SIA" (<- gegoogled naar lyrics geen idee wat ze eigenlijk zeggen), voor mij klinkt het meer als "ZJOM! ZJOM ZJAM!" Whatever, het sucks in ieder geval. Nu heb ik gelezen dat Muse hier gewoon heel hard om moet lachen en dan vind ik het wel beter te verdragen. T moet gewoon gezien worden als een experimenteel nummer met een allerlei aan invloeden.
7.vanaf 3.40 tot 5.40!! F*cking 2 minuten krijgen we weer Chopin, dan zet ik mn Classical top 100 wel aan.
samenvattend: geinig nummer met potentie voor de gebruikte invloeden maar te lang en niet Muse genoeg..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Gubbe85 het volgende:
zegt de user met als ondertitel een zin uit verreweg het slechtste nummer uit het oeuvre van muse...
Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nice, ik heb nog twee Ahoy kaartjes over
Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef 85 het volgende:
waarom heeft iedereen ze over en heb ik ze niet kunnen bemachtigen
Ja helaas was ik toen niet in de gelegenheid en onderschatte ik de run naar kaartjes toen de verkoop begon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.
zegt de user die zijn mening onderbouwt met nog meer meningen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef 85 het volgende:
[..]![]()
Dat is jouw mening, daarbij kiezen mensen soms een ondertitel die persoonlijk wat betekend, zoals je soms met je vriend/vriendin een 'eigen nummer' heb zo hebben sommige een specifiek zinnetje![]()
En jij mag je ondertitel ook wel es in de praktijk brengen("waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.")
Doe niet zo kinderachtig, we zitten toch niet meer op de basisschool...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:58 schreef Gubbe85 het volgende:
[..]
zegt de user die zijn mening onderbouwt met nog meer meningen..
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse - Uprising (Single) (Warner)
Maandag 3 Augustus gaat Eric Corton deze single op 3 FM primeuren en kun jij hem ook horen. Ik zal alvast verklappen dat de Muse fans zeker niet teleurgesteld zullen zijn!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42276253
let's hope so!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:47 schreef Rory78 het volgende:
Dan zal 'ie tegen die tijd toch ook wel ergens lekken, niet?
High expectationsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse - Uprising (Single) (Warner)
Maandag 3 Augustus gaat Eric Corton deze single op 3 FM primeuren en kun jij hem ook horen. Ik zal alvast verklappen dat de Muse fans zeker niet teleurgesteld zullen zijn!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42276253
Nooit doen. Waarom zou je? Muse is just a band met totnutoe erg sterke albums op hun CV, maar hoge verwachtingen... moet je nooit hebben, want dan gaat het gewoon tegenvallen. Laat het je overkomen!quote:
Als je nou eenmaal hoge verwachtingen van iets hebt dan kan je dat moeilijk wegstoppen en jezelf dwingen er niet zoveel van te verwachten. In je achterhoofd blijf je toch hopen op iets heel goeds.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nooit doen. Waarom zou je? Muse is just a band met totnutoe erg sterke albums op hun CV, maar hoge verwachtingen... moet je nooit hebben, want dan gaat het gewoon tegenvallen. Laat het je overkomen!
Dat had ik wel met de 2 vorige albums. Eerst dacht ik: 'Wat een kut cd'. Viel me echt tegen, maar hoe meer ik de cd's luisterd, hoe beter het werd. En deze ga ik ook weer blind kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je nou eenmaal hoge verwachtingen van iets hebt dan kan je dat moeilijk wegstoppen en jezelf dwingen er niet zoveel van te verwachten. In je achterhoofd blijf je toch hopen op iets heel goeds.
quote:"CLARITY: We will be playing the brand new Muse single, "The Uprising" for the first time on radio next Monday August 3rd at 7:30pm."
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:50 schreef Vrieskist het volgende:
Wat een rust ineens in de muse-wereld
Met z'n allen rustig wachten op 't album?
Dat heb ik tot nu toe met alle nummers van ze gehad, eerst kut, maar hoe meer, hoe beterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat had ik wel met de 2 vorige albums. Eerst dacht ik: 'Wat een kut cd'. Viel me echt tegen, maar hoe meer ik de cd's luisterd, hoe beter het werd. En deze ga ik ook weer blind kopen.
Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favorietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe met alle nummers van ze gehad, eerst kut, maar hoe meer, hoe beter
Ik vond Knights of Cydonia meteen geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favoriet
Nee, want die knakensite deed het gewoon niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.
Mijn favoriet is City of Delusion, waarom weet ik niet... Maarja wat ik dr wel weer vet aan vind is de trompetten en troepquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favoriet
gewoon het kleine stukje doen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef Sautor het volgende:
Ik zit te twijfelen, nu dat kleine stukje luisteren, of straks in 1x het geheel.
Had hem ondertussen al beluisterdquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:43 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
gewoon het kleine stukje doen!
Voorpret is altijd leuk
En dan kijk je alleen maar meer uit naar 3 aug!
(of het moment dat hij lekt)
Het klinkt wel aardig, grappig space-achtig deuntje, maar het doet me ergens aan denken. Vooral die eerste paar seconden, kan er alleen niet opkomenquote:
katy perry - I kissed a girlquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het klinkt wel aardig, grappig space-achtig deuntje, maar het doet me ergens aan denken. Vooral die eerste paar seconden, kan er alleen niet opkomen
Gelukkig namen ze dat nummer niet zo serieus.quote:
Ik vind het een koningsnummerquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gelukkig namen ze dat nummer niet zo serieus.![]()
![]()
En dat nieuwe stukje.. tja.. heb het 1 keer geluisterd en kan er nog niet veel over zeggen. Wacht wel op het volledige nummer.
Serieus genoeg om op een album uit te brengen. Verder heeft Matt alleen bij een interview met NME gezegd dat hij "wel moest lachen", als hij de multitrack vocalen uit USOE hoorde. Dat gaat dus zeer zeker niet over het hele nummer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gelukkig namen ze dat nummer niet zo serieus.![]()
![]()
En dat nieuwe stukje.. tja.. heb het 1 keer geluisterd en kan er nog niet veel over zeggen. Wacht wel op het volledige nummer.
Ik heb ws wat gemist; wat is er morgen?quote:
THE UPRISIIIIINGGG!!1!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:29 schreef thomasss het volgende:
[..]
Ik heb ws wat gemist; wat is er morgen?![]()
Ahaquote:
* ook net terug is...quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef DrowningMan het volgende:
net terug van vakantie, Uprising tvp.
Jij kent de tekst al van het nieuwe nummerquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:39 schreef Sprouts het volgende:
Whoee morgen!![]()
´Tooomorrow, tomorrow, I love you tomorrow..you´re only a day away!´
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 55% gewijzigd door Numbie op 02-08-2009 17:46:14 (toevoeging) ]
Ssst, inside information!quote:Jij kent de tekst al van het nieuwe nummer ?
Radio heeft toch gewoon de single met normale kwaliteit in huis?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wel een beetje zonde is, dat we Uprising in een crappy radio-mp3tje voor het eerst gaan horen
Sure, maar bij het uitzenden wordt het flink gecomprimeerd natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Radio heeft toch gewoon de single met normale kwaliteit in huis?
Och ja, ik vind die clip op youtube nog best aardig klinken. Het beste zal het toch pas klinken als ik de cd zelf over mijn setje kan gooienquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Sure, maar bij het uitzenden wordt het flink gecomprimeerd natuurlijk
ik koop 'm sowieso in de winkel, of hij nu goed is of niet. Ik ga 'm moet 'm goed vinden. En daarna rippen in de kwaliteit die ik wil.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Desunoto het volgende:
Of je hebt dat stomme iTunes niet en koopt het hele album als 'ie goed genoeg is... in de winkel.
Ik herken Matthew nauwelijksquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:34 schreef Sprouts het volgende:
Nog een nieuwe stukje van Uprising!
Een 30sec. sample die ze (per ongeluk) online hebben gegooid.![]()
http://www.digirama.co.nz/AlbumDetails.aspx?MediaID=1219994
Heerlijk! Loving it!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:34 schreef Sprouts het volgende:
Nog een nieuwe stukje van Uprising!
Een 30sec. sample die ze (per ongeluk) online hebben gegooid.![]()
http://www.digirama.co.nz/AlbumDetails.aspx?MediaID=1219994
Volgens mij is het 'm wel degelijk...Luister maar eens naar 'Spiral Static', daar zingt 'ie ook zo laag.quote:
Lijkt me wel duidelijk dat het 'm is, maar z'n manier van zingen is anders dan op andere nummers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:53 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'm wel degelijk...Luister maar eens naar 'Spiral Static', daar zingt 'ie ook zo laag.
Hier zeg maarquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:41 schreef sophie24 het volgende:
Het valt ook te vinden op Youtube nu! (het gehele nummer)
Dat valt wel ook nog wel mee toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Sprouts het volgende:
Me likes!![]()
Wat een vette opbouw zeg. De eerste minuut vond ik niet veel aan, maar daarna barst het goed los!
Deze zal het live zeker goed gaan doen. Benieuwd wat ze ervan maken bij de Mtv awards in een paar weken. De hele 5min. versie of een slimmed-down versie?
Anyway, deze gaat op repeat vandaag!
Dat was een enthousiaste reactie na 1 keer luisterenquote:Dat valt wel ook nog wel mee toch?
Ik zie de overeenkomsten niet echt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:41 schreef Sautor het volgende:
Nu weet ik ook waar het me aan doet denken, nu nog sterker![]()
quote:
Pak je sokken maar vast danquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:38 schreef Desunoto het volgende:
Als dit de top 40 haalt, eet ik m'n sokken op trouwens.
quote:The fat cats had a heart attack![]()
Dit dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:05 schreef Littlecreep het volgende:
Het nummer luistert niet lekker weg en dat doen nummers als Starlight en Supermassive Blackhole wel. Dat zijn echt pop songs, ik vind dit niet echt een pop song. Het valt niet mee te zingen, het valt niet mee te neuriën en het nummer is bij lange na niet een nummer dat een topper kan worden op de radio.
haha hier moest ik ook zo om lachen!quote:
Waar heb je dat gelezen? Kan het nieuws nergens vinden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Numbie het volgende:
Wow, 3 versies van t album komen er gewoon![]()
![]()
Mooie dingen voor in de kast!
Het Bliss-achtige synthje dat op 2:36 inkomtquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:49 schreef Duizendpootje het volgende:
ik vind hem ook fijn ook!
vooral die gitaarsolo en die geile baslijn
niiicee!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Numbie het volgende:
Wow, 3 versies van t album komen er gewoon![]()
![]()
Mooie dingen voor in de kast!
http://www.bol.com/nl/s/m(...)ll/N/3132/index.htmlquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Kan het nieuws nergens vinden?
is dit de definitieve artwork?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef Sjaaque het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/s/m(...)ll/N/3132/index.html
Neuh, de foto's zijn net genomen ofzo. Dat is niet nu al bekend.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:50 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
is dit de definitieve artwork?
Beetje suf wel..
Als je je PM-box even aanzet weet ik wel iets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef RenaLynnka het volgende:
Is er al een mp3 ergens?
Heb hem 1 keer gehoord nu en vind het refrein anders best catchy.
quote:With Muse, there's not much middle ground-- you're either in the crowd pumping your fist, or you're standing outside covering your ears. Clearly their don't-try-this-at-home formula of "The Bends-era Radiohead does Queen beatjacking classical music and cinematic soundtracks" isn't for everyone, usually the group cared enough on their singles to tone down their antics. That said, even for a shameless group like Muse, "United States of Eurasia" is pushing things a little too far. It's not so much the choral bits that might give listeners Wayne's World flashbacks, or the Middle Eastern strings pulled straight from Physical Graffiti, or the sort of fire/desire anti-New World Order rhetoric that'd make even the most passionate zealot roll their eyes. It's that these formless shows of force lack the flair or panache that Muse tunes usually possess in excess. It's like they forgot to let themselves (and their audience) in on whatever fun they're supposed to be having, and heaven help them if they're actually trying to say something meaningful about the European Union or some would-be global catastrophe. For those folks that survive their run-in with Scaramouche at the 1:20 mark, and stick it out through the mondo-tracked shouts of "Eurasia!" there's some aptly-termed "Collateral Damage" to contend with. It's just Muse thinking that what a Chopin nocturne needs is someone moaning along with it while samples of children frolicking and fighter jets flying play in the background. After all, they just laid waste to the notion of good taste for nearly four minutes-- why stop now?
Ja die was ik vergeten te plaatsen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef Sjaaque het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/s/m(...)ll/N/3132/index.html
Ik vind TIRO een briljant nummerquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Assassin92 het volgende:
Tsja, hij is beter dan Starlight of Time Is Running Out, om maar wat te noemen. Dus, da's al wat ja.
Resistance, het nummer dus, schijnt ook een space synth in de intro te hebben....
*wil ook heel graag die PM*quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:32 schreef rena het volgende:
[..]
Als je je PM-box even aanzet weet ik wel iets.
Ja iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 @ 19:16 schreef Thijz het volgende:
Het begin lijkt hier wel op:
* Thijz moest daar iig aan denken.
Ik denk dat het gewoon weer een behoorlijk divers album wordt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:28 schreef nijnja het volgende:
Ik hoop dat de nummers meer op United States of Eurasia lijken dan op Uprising. Ik vind het geen lelijk nummer, maar om het nou mooi te noemen
Check.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef Desunoto het volgende:
De album cover vind ik tot nu toe het mooist van alles wat Muse voor het nieuwe album gedaan heeft.
Het zou me niets verbazen, en of dat nou een compliment is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:51 schreef Rory78 het volgende:
Heb hem nu al een paar keer op 3FM voorbij horen komen; volgende week megahit?
Misschien dat ik dat 'probleem' ook heb. Ik luister hem nu wel weer, maar om nou te zeggen dat ik hem heel geweldig vind...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef Spougle het volgende:
Zeker hele mooie album artwork.
En ik vind Uprising ook echt een goed nummer. Na het eerst 10 keer gehoord te hebben.
ik moest hem minimaal 10x luisteren voordat ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat 'probleem' ook heb. Ik luister hem nu wel weer, maar om nou te zeggen dat ik hem heel geweldig vind...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Lamon het volgende:
Uprising is geweldig.
Dag, gezemel van het vorige album, hallo, theatrale superheftige end of the world muziek!
Ik had de radio op het werk aan op dat momentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Sprouts het volgende:
Stuift nu de dag top 5 op 3fm binnen. Luistert allen!
Ik heb de mp3, maar weet niet hoe/wat/waar te uppen. PM anders een email adres / MSN adres waar ik het heen kan sturenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Kan en wil iemand mijn PM-box opvrolijken met een MP3'tje? De nummers zijn van youtube gehaald.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | E|-5-------------6-----5--| B|-6-------------8-----6--| G|-7-------------7-----5--| D|------------------------| A|------------------------| E|------------------------| They will stop degrading us E|-5----------------6------5----(5)-| B|-5----------------8------6----(5)-| G|-6----------------7------7----(6)-| D|----------------------------------| A|----------------------------------| E|----------------------------------| Dm Gm F They will not control us A Gm Dm (A) We will be victorious |
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Kan en wil iemand mijn PM-box opvrolijken met een MP3'tje? De nummers zijn van youtube gehaald.
Post maar als ie af is, lijkt me tofquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb de mp3, maar weet niet hoe/wat/waar te uppen. PM anders een email adres / MSN adres waar ik het heen kan sturen?
Voor de liefhebbers (still under construction, en weet niet of hij er al staat maar ik vind het vet om zelf uit te zoeken dus doe er iets mee, of niet)
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |