[Dit bericht is gewijzigd door IAMUSEMUSE op 21-09-2002 18:08]
quote:Dacht je dat dan?
Op zaterdag 21 september 2002 20:05 schreef iscara het volgende:
He ben ik niet de enige Muse fan
quote:Hoeveel albums hebben ze nu eigenlijk uit? 2 ? Ik vind ze goed, maar verder wik er bijna nix van
Op zondag 22 september 2002 12:29 schreef LenL het volgende:
ze gaan nu op tour door amerika, dan kopmt het volgendee album en dan is europa weer aan ded beurt.
quote:3 albums
Op zondag 22 september 2002 12:44 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hoeveel albums hebben ze nu eigenlijk uit? 2 ? Ik vind ze goed, maar verder wik er bijna nix van
1. Showbiz
2. Origin of Symmetry
3. Hullabaloo
stuk voor stuk juweeltjes
quote:dat vind ik juist niet, hij mag alleen wel wat gevarieerder uit zn dak gaan. hun slegte punten zijn dat ze hun 2 studio albums (vooral oos) te veel hebben geproduceerd en dat veel nummers gewoon odner de maat zijn terwijl sommige jusit weer geweldig zijn. Goed van hun vind ik dede goedee numemrs, de energie met live optredens, het niet perfecte live en de geweldige gear van matt
Op zondag 22 september 2002 12:52 schreef Echoes het volgende:
ik vind ze ook super, vind alleen dattie live soms wel ietsie minder uit z'n dak mag gaan op het podium
Maar Matt kan wel gitaar spelen, en erg fijne nummers schrijven! Ik vind t geweldige muziek nu, er is geen vergelijkbare band. Lekkere vette 70's-style rock.
Vind ze briljant... Om met drie man zo'n geluid te produceren (ook live enzo). En dan Matt's gebruik van digitale/electrische effecten, fenomenaal (en je merkt nauwelijks dat het allemaal effecten zijn)
(En Matt heeft een leuk koppie )
quote:nee, gewoon ironisch bezig
Op zaterdag 21 september 2002 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dacht je dat dan?
quote:Hij was toch verkozen tot een-na-lelijkste rockmuzikant van de wereld (op Chad Kroeger van Nickelback) gekozen?
Op zondag 22 september 2002 14:34 schreef Doffy het volgende:
(En Matt heeft een leuk koppie)
quote:Hij ziet er lief uit
Op zondag 22 september 2002 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hij was toch verkozen tot een-na-lelijkste rockmuzikant van de wereld (op Chad Kroeger van Nickelback) gekozen?
Goeie muziek, kheb ze op Pinkpop gezien, zoals die opgaan in de muziek...
quote:Sja, hij heeft misschien niet de meest toegankelijke kop, maar ik vinnem cute!
Op zondag 22 september 2002 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij was toch verkozen tot een-na-lelijkste rockmuzikant van de wereld (op Chad Kroeger van Nickelback) gekozen?
Vooral als je het album 'Grace' hoort weet je wat Matt Bellamy in z'n cd speler heeft zitten
quote:Muse heeft idd veel weg van Jeff Buckley, maar is kan Jeff Buckley nooit evenaren naar mijn mening. Buckley kan veel meer emotie in zijn stem leggen dan de zanger van Muse en zijn teksten zijn stuk beter in elkaar gezet.. Maar evengoed is Muse ook retegoed
Op zondag 22 september 2002 15:00 schreef Doffy het volgende:
By the way, voor wie meer muziek wil in Muse-stijl maar dan wat minder ruig en bij tijd en wijle een stuk chaotischer, luister dan eens naar de werken van Jeff Buckley (hartstikke dood maar ook hartstikke goed).Vooral als je het album 'Grace' hoort weet je wat Matt Bellamy in z'n cd speler heeft zitten
quote:Het geluid op Pinkpop dit jaar was idd toen ze net begonnen niet helemaal lekker.. die gast die de hele tijd de soundcheck deed kon dr geen reet van.. maar naderhand was het echt kewl!
Op zondag 22 september 2002 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ben ik dan de enige ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |