Kan natuurlijk best. Dat dan het "echte" nummer komt als fase 7 niet wordt geactiveerd of zoiets.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef Sautor het volgende:
Ik gok eigenlijk nog steeds dat het een grap is
Volgens mij vanavond 19.30 uur.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef Duizendpootje het volgende:
voor welke tijd moet die stick eigenlijk opgehaald zijn?
Ik ben zo benieuwd of ze hem wel of niet halen!
Het nummer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef Sautor het volgende:
Ik gok eigenlijk nog steeds dat het een grap is
Het is wel een perfecte manier om exposure te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het nummer?
Ik ben bang van niet.![]()
Dat hele gebeuren eromheen is trouwens ook best treurig. Een nummer in stukjes van 40 seconden beetje bij beetje vrijgeven.. dat domme verhaaltje eromheen. Een USB stick in New York en wat gebrabbel over resistance of revolution of bla bla. Alleen maar om het album nog verder te hypen zodat het straks nog erger tegenvalt.
Met het risico dat als het er eindelijk is, het niet aan de verwachtingen voldoet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is wel een perfecte manier om exposure te krijgen.
Hier gaat het over:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef Roi het volgende:
Waar hebben jullie het over, aub iets uitgebreider voor de mensen die niet weten waar het over gaat![]()
!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met het risico dat als het er eindelijk is, het niet aan de verwachtingen voldoet.![]()
En Muse lijdt een beetje aan grootheidswaanzin heb ik het idee.
Dat vind ik dan wel weer een goed nummer.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs een nummer over gemaakt
Het is gewoon de stijl van Muse.
is het ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een goed nummer.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:19 schreef Sprouts het volgende:
Nobody knows..Over 15 minuten verloopt de activatietijd..Ben benieuwd wat er dan gebeurt!
quote:A Database Error Occurred
Unable to connect to your database server using the provided settings.
Hehe, hebben de fans fantastische theoriën ontwikkeld voor het niet activeren, lijkt het erop dat het toch de bedoeling was dat 'ie geactiveerd zou wordenquote:RECOGNITION//EXTENSION
FLASH MESSAGE TO ALL USOE AGENTS: ARCHITECTS GRAN AJEDREZ NOTE THAT STATION//COLOSSUS HAS NOT BEEN ACTIVATED.
RECOGNITION OF UNITED STATES OF EURASIA BY USA IS VITAL FOR THE SUCCESSFUL OUTCOME OF PROJECT GRAN AJEDREZ.
ARCHITECTS HAVE AUTHORIZED A TEMPORARY EXTENSION OF THE DEADLINE TO PREVENT LOCKDOWN CRISIS LIMITATION MODE.
quote:Ut oh! Bertha (our server) is having a bad day and got a little over worked. Please give her a few minutes to relax and get back on with her tasks..
Ik zou ook gewoon zeggen, waag een gokje. Je verliest toch nietsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef Sprouts het volgende:
Ik weet 't niet hoor, in ieder ander geval zou ik zeggen dat je er niet teveel achter moet zoeken. Activate dus.
Maar het is Muse, het is Matt en het album heet the Resistance..Hoever gaat een band om z'n fans op de kast te krijgen?
quote:The pigs on here who want to activate it should all be shot. MURDERED! MURDER THE ONES WHO REFUSE TO RESIST! TORTURE THEM FIRST THEN EVENTUALLY SHOOT THEM IN THE HEAD!
http://ununitedeurasia.muse.mu/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:23 schreef Gubbe85 het volgende:
welke site?
moet ik me nog aanmelden of registreren ofzoiets?
Kreeg meteen flashbacks naar mijn jeugd. Mijn vader speelde dit altijd op de piano thuis.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef Xrenity het volgende:
http://ununitedeurasia.muse.mu/music/download
+Collateral Damage
Heerlijk stukje mooi pianomuziek
Die hele site ligt op z'n gat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:41 schreef Xrenity het volgende:
http://ununitedeurasia.muse.mu/music/download
+Collateral Damage
Heerlijk stukje mooi pianomuziek
Zat me net af te vragen waar dit nou voor was.^quote:Congratulations Project Eurasia, Eurasia has been recognised. The full version of United States Of Eurasia (+Collateral Damage) is now available to registered Humint Resources on the ununitedeurasia microsite.
Please follow the instructions on the microsite and show your support for Project Eurasia by uploading a picture to the flickr pool. All instructions are on the microsite!
Thanks to everyone for all your hard work!
Lekker makkelijk promotiemateriaal.quote:All humint resources must provide a photint of agent with visible evidence of their dedication to the resistance and the cause of United States of Eurasia.
Upload of photint to designated public repositories indicates that agents are granting Mike Uniform Sierra Echo a non-exclusive license to use their image or video for the purposes and promotion of the resistance. If agents do not want to grant Mike Uniform Sierra Echo this license, they should not upload images to the public repositories.
Doe het zelf?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:03 schreef 85 het volgende:
ok ik heb het nummer nog een paar keer geluisterd maar ik vind het gewoon niks![]()
Ik vraag me af wat nu de mening is van de rest van de fans, kan er niet iemand een poll maken?
Yep, ik heb gisteren al een Youtubetje geplaatst (post #50).quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:13 schreef Desunoto het volgende:
Hebben ze nou serieus een bekend pianostuk gebruikt? Even luisteren..
Ah, ik zie het, bedankt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Yep, ik heb gisteren al een Youtubetje geplaatst (post #50).
Een Nocturne van Chopin.
Waarom Chopin en waarom dat stuk? Wat is de gedachte daarachter?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Yep, ik heb gisteren al een Youtubetje geplaatst (post #50).
Een Nocturne van Chopin.
Hoe het brein van Bellamy werkt weet niemand, maar een Nocturne is een stuk wat de nacht symboliseert (en de sfeer daarvan).quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Waarom Chopin en waarom dat stuk? Wat is de gedachte daarachter?
Het volgende nummer op het album heet Guiding Light dus dat is op een manier wel toepasselijk. Alleen dan aan de titel te zien dan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:25 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
maar een Nocturne is een stuk wat de nacht symboliseert (en de sfeer daarvan).
eensch is ^quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:40 schreef ganzenherder het volgende:
Ik had dit totaaaal niet verwacht, verrast ben ik dus zeker. Maar ik had op iets heel anders gehoopt
Ik sluit me aan bij het stevigere werk inderdaad, ik ben ook zeer benieuwd!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef Vrieskist het volgende:
Inmiddels een aantal keren beluisterd. Ben wel positief. Het is weer typisch Muse, lekker over de top. Vind het geen klassieker, maar wel een prima plaat
Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar het complete album. De piano stukken lijken me interessant en hopelijk staat er nog wat meer steviger werk op.
Thank God.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Sprouts het volgende:
De scans van het interview in NME van deze week! Leuke weetjes over the Resistance.
Ook fijn dat Matt nog even benadrukt dat ze USoE zelf ook niet helemaal serieus nemen. Dat maakt het al een stuk luchtiger!
http://www.muselive.com/forums.php?m=posts&p=1593522#1593522
Kthxbaiquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef CatsInTheWell het volgende:
Dat nieuwe nummer is echt verschrikkelijk slecht. Leuk, dat Chopin-gedoe, maar ondertussen ook als een regelrechte Queen-kopie kllinken. En dat terwijl Absolution en Black Holes & Revelations ook al niet jevanhet waren. Helaas, het lijkt erop dat Muse mij anno 2009 niet meer kan boeien.
Thank godquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Sprouts het volgende:
De scans van het interview in NME van deze week! Leuke weetjes over the Resistance.
Ook fijn dat Matt nog even benadrukt dat ze USoE zelf ook niet helemaal serieus nemen. Dat maakt het al een stuk luchtiger!
http://www.muselive.com/forums.php?m=posts&p=1593522#1593522
Net of dit topic dan nog leeftquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef kreuk050 het volgende:
TVP voor het nieuwe album.
TVP dan huillie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Net of dit topic dan nog leeft![]()
![]()
![]()
Nee! Alleen hebben de negatievelingen hier de grootste bekquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Hoor nu voor het eerst United States Of Eurasia op BBC Radio 1. Wat een heerlijke bombastische track![]()
-edit- blijkbaar ben ik de enige in dit topic die dat vindt![]()
Want kritiek leveren op het immer heilige Muse mag natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:02 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Nee! Alleen hebben de negatievelingen hier de grootste bek
Tuurlijk wel, maar vertel dan waarom, ik vind het inderdaad een Queen kopie, maar daarom vind ik het nog wel een mooi nummer... En niet alles lijkt op Queen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Want kritiek leveren op het immer heilige Muse mag natuurlijk niet.
Nee hoor, ik vind het ook een briljant nummerquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Hoor nu voor het eerst United States Of Eurasia op BBC Radio 1. Wat een heerlijke bombastische track![]()
-edit- blijkbaar ben ik de enige in dit topic die dat vindt![]()
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar vertel dan waarom, ik vind het inderdaad een Queen kopie, maar daarom vind ik het nog wel een mooi nummer... En niet alles lijkt op Queen als je het mij vraagt.
Het begin van het nummer is toch geen Chopin? Alleen het eind volgens mij hoor...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef 85 het volgende:
[..]
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.
1. Piano is nice, maar dat is Chopin, copy paste kan ik ook.
2. Intro is goed, 1 minuut, rustig, matthew zingt gewoon zoals we van hem gewent zijn.
3. Op 1.20 verwacht je dan de gitaren maar krijg je het Queen geluid, jammer maar best geinig.
4. De invloeden van the prince of persia komen rond 1.40 aan bod, vind ik vet maar mocht van mij uitmonden in iets stevigers, nu fade het gewoon een beetje uit.
5. 2e minuut vind ik best wel aardig, niet bijzonder.
6. dan komen die persia tunes weer waar vervolgens het "..SIA, .. SIA" (<- gegoogled naar lyrics geen idee wat ze eigenlijk zeggen), voor mij klinkt het meer als "ZJOM! ZJOM ZJAM!" Whatever, het sucks in ieder geval. Nu heb ik gelezen dat Muse hier gewoon heel hard om moet lachen en dan vind ik het wel beter te verdragen. T moet gewoon gezien worden als een experimenteel nummer met een allerlei aan invloeden.
7.vanaf 3.40 tot 5.40!! F*cking 2 minuten krijgen we weer Chopin, dan zet ik mn Classical top 100 wel aan.
samenvattend: geinig nummer met potentie voor de gebruikte invloeden maar te lang en niet Muse genoeg..
idd vrij logisch maar t klinkt als een baksteen, wat ie ook zegt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Het begin van het nummer is toch geen Chopin? Alleen het eind volgens mij hoor...
En het is toch duidelijk Eurasia? Je hoort Matt zingen: Eura-... Dan is het toch logisch dat er daarna SIA volgt?
En daar kan ik mij dus wel in vinden ja, maar verder vind ik het opzich wel vet. Het eerste waar rik aan moest denken was zeker queen, maar dan nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef 85 het volgende:
[..]
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.
1. Piano is nice, maar dat is Chopin, copy paste kan ik ook.
2. Intro is goed, 1 minuut, rustig, matthew zingt gewoon zoals we van hem gewent zijn.
3. Op 1.20 verwacht je dan de gitaren maar krijg je het Queen geluid, jammer maar best geinig.
4. De invloeden van the prince of persia komen rond 1.40 aan bod, vind ik vet maar mocht van mij uitmonden in iets stevigers, nu fade het gewoon een beetje uit.
5. 2e minuut vind ik best wel aardig, niet bijzonder.
6. dan komen die persia tunes weer waar vervolgens het "..SIA, .. SIA" (<- gegoogled naar lyrics geen idee wat ze eigenlijk zeggen), voor mij klinkt het meer als "ZJOM! ZJOM ZJAM!" Whatever, het sucks in ieder geval. Nu heb ik gelezen dat Muse hier gewoon heel hard om moet lachen en dan vind ik het wel beter te verdragen. T moet gewoon gezien worden als een experimenteel nummer met een allerlei aan invloeden.
7.vanaf 3.40 tot 5.40!! F*cking 2 minuten krijgen we weer Chopin, dan zet ik mn Classical top 100 wel aan.
samenvattend: geinig nummer met potentie voor de gebruikte invloeden maar te lang en niet Muse genoeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |