Thank God.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Sprouts het volgende:
De scans van het interview in NME van deze week! Leuke weetjes over the Resistance.
Ook fijn dat Matt nog even benadrukt dat ze USoE zelf ook niet helemaal serieus nemen. Dat maakt het al een stuk luchtiger!
http://www.muselive.com/forums.php?m=posts&p=1593522#1593522
Kthxbaiquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:23 schreef CatsInTheWell het volgende:
Dat nieuwe nummer is echt verschrikkelijk slecht. Leuk, dat Chopin-gedoe, maar ondertussen ook als een regelrechte Queen-kopie kllinken. En dat terwijl Absolution en Black Holes & Revelations ook al niet jevanhet waren. Helaas, het lijkt erop dat Muse mij anno 2009 niet meer kan boeien.
Thank godquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Sprouts het volgende:
De scans van het interview in NME van deze week! Leuke weetjes over the Resistance.
Ook fijn dat Matt nog even benadrukt dat ze USoE zelf ook niet helemaal serieus nemen. Dat maakt het al een stuk luchtiger!
http://www.muselive.com/forums.php?m=posts&p=1593522#1593522
Net of dit topic dan nog leeftquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef kreuk050 het volgende:
TVP voor het nieuwe album.
TVP dan huillie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Net of dit topic dan nog leeft![]()
![]()
![]()
Nee! Alleen hebben de negatievelingen hier de grootste bekquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Hoor nu voor het eerst United States Of Eurasia op BBC Radio 1. Wat een heerlijke bombastische track![]()
-edit- blijkbaar ben ik de enige in dit topic die dat vindt![]()
Want kritiek leveren op het immer heilige Muse mag natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:02 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Nee! Alleen hebben de negatievelingen hier de grootste bek
Tuurlijk wel, maar vertel dan waarom, ik vind het inderdaad een Queen kopie, maar daarom vind ik het nog wel een mooi nummer... En niet alles lijkt op Queen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Want kritiek leveren op het immer heilige Muse mag natuurlijk niet.
Nee hoor, ik vind het ook een briljant nummerquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Hoor nu voor het eerst United States Of Eurasia op BBC Radio 1. Wat een heerlijke bombastische track![]()
-edit- blijkbaar ben ik de enige in dit topic die dat vindt![]()
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar vertel dan waarom, ik vind het inderdaad een Queen kopie, maar daarom vind ik het nog wel een mooi nummer... En niet alles lijkt op Queen als je het mij vraagt.
Het begin van het nummer is toch geen Chopin? Alleen het eind volgens mij hoor...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef 85 het volgende:
[..]
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.
1. Piano is nice, maar dat is Chopin, copy paste kan ik ook.
2. Intro is goed, 1 minuut, rustig, matthew zingt gewoon zoals we van hem gewent zijn.
3. Op 1.20 verwacht je dan de gitaren maar krijg je het Queen geluid, jammer maar best geinig.
4. De invloeden van the prince of persia komen rond 1.40 aan bod, vind ik vet maar mocht van mij uitmonden in iets stevigers, nu fade het gewoon een beetje uit.
5. 2e minuut vind ik best wel aardig, niet bijzonder.
6. dan komen die persia tunes weer waar vervolgens het "..SIA, .. SIA" (<- gegoogled naar lyrics geen idee wat ze eigenlijk zeggen), voor mij klinkt het meer als "ZJOM! ZJOM ZJAM!" Whatever, het sucks in ieder geval. Nu heb ik gelezen dat Muse hier gewoon heel hard om moet lachen en dan vind ik het wel beter te verdragen. T moet gewoon gezien worden als een experimenteel nummer met een allerlei aan invloeden.
7.vanaf 3.40 tot 5.40!! F*cking 2 minuten krijgen we weer Chopin, dan zet ik mn Classical top 100 wel aan.
samenvattend: geinig nummer met potentie voor de gebruikte invloeden maar te lang en niet Muse genoeg..
idd vrij logisch maar t klinkt als een baksteen, wat ie ook zegt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Het begin van het nummer is toch geen Chopin? Alleen het eind volgens mij hoor...
En het is toch duidelijk Eurasia? Je hoort Matt zingen: Eura-... Dan is het toch logisch dat er daarna SIA volgt?
En daar kan ik mij dus wel in vinden ja, maar verder vind ik het opzich wel vet. Het eerste waar rik aan moest denken was zeker queen, maar dan nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef 85 het volgende:
[..]
oke, mijn waarom ik het maar een matig nummer vind.
1. Piano is nice, maar dat is Chopin, copy paste kan ik ook.
2. Intro is goed, 1 minuut, rustig, matthew zingt gewoon zoals we van hem gewent zijn.
3. Op 1.20 verwacht je dan de gitaren maar krijg je het Queen geluid, jammer maar best geinig.
4. De invloeden van the prince of persia komen rond 1.40 aan bod, vind ik vet maar mocht van mij uitmonden in iets stevigers, nu fade het gewoon een beetje uit.
5. 2e minuut vind ik best wel aardig, niet bijzonder.
6. dan komen die persia tunes weer waar vervolgens het "..SIA, .. SIA" (<- gegoogled naar lyrics geen idee wat ze eigenlijk zeggen), voor mij klinkt het meer als "ZJOM! ZJOM ZJAM!" Whatever, het sucks in ieder geval. Nu heb ik gelezen dat Muse hier gewoon heel hard om moet lachen en dan vind ik het wel beter te verdragen. T moet gewoon gezien worden als een experimenteel nummer met een allerlei aan invloeden.
7.vanaf 3.40 tot 5.40!! F*cking 2 minuten krijgen we weer Chopin, dan zet ik mn Classical top 100 wel aan.
samenvattend: geinig nummer met potentie voor de gebruikte invloeden maar te lang en niet Muse genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |