abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14456574
Hey Marnix
Ik weet niet of jij die hippie was maar die stond wel eerst links jah...en daarna in het midden... nou als je em bent.. de volgende keer mag je wel een elastiekje meejnemen want das ni lekker al die haren in mijn face tijdens het concert

en jah hoor! Iris kreeg het voor mekaar een fototoestel meej te smokkelen! Ik hoop dat de foto`s van het concert en de meet and greet snel klaar zijn want ik ben benieuwd!
Heel veel kusjes Iris
*Muse Rocks*

pi_14456710
Nee dat was ik dan zeker niet Mijn haar is niet zo lang (half lang) dus dat kan het niet geweest zijn... en ik heb me met headbangen aardig ingehouden

Ik ben benieuwd naar de foto's! Kusje terug

Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14456869
gelukkig dan je hem niet was anders......
jah mijn vriendin gaat ze vandaag wegbrengen
dus ik hoop dat ze een beetje mooi zijn gelukt!!
de foto`s van het concert zullen wel een beetje
mislukt zijn door al da dringen maarja
pi_14456943
Ik had ook wel naar Muse gewild, maar had geen vervoer.
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14457701
aaah zielige jij!! je hebt echt wat gemist
pi_14457843
Dat dacht ik al ja . Ik hoop dat ze snel weer naar Ned komen.

Muse

You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
pi_14457898
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:37 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:
Dat dacht ik al ja . Ik hoop dat ze snel weer naar Ned komen.

Muse

cya @ pinkpop
pi_14458096
AAAAAAAh wat was het gaaaf! Echt super concert, ben helemaal uit m'n dak gegaan. En die mensen die zeuren over springen, die moeten maar als een dooie op de tribune gaan zitten. Dat springen hoort gewoon bij een rock concert. De sfeer vond ik trouwens geweldig. En ik stond lekker vooraan Soms vielen er wat mensen (flauw), maarja kan gebeuren he, die stonden meestal snel weer op. Die crowdsurfers waren soms wel wat vervelend, krijg je opeens weer een schoen in je gezicht. Ik ben trouwens benieuwd naast welke fokkers ik allemaal gestaan heb, maarja kheb geen idee. Dus als je een beetje vooraan stond, meld dan hier hoe je dr uit ziet
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_14458146
Wat vonden jullie de mooiste nummers gister?
Ik vond ze allemaal geweldig maar deze het mooiste:

- Apocalypse Now.. wat een prachtig en intens begin..echt veel energie kwam daar vanaf.

- Butterflies & Hurricanes echt fenomenaal..schitterend pianowerk gewoon.. prachtig

- Plug in Baby leuk om mee te zingen..

- New Born Kippevel moment bij gitaar @ begin.

- Space Dementia Omg heel erg mooi, ook met die filmbeelden erbij..

- Muscle Museum Erg apart nummer.. die robot was ook vaag

pi_14458362
Kut man, ik had er echt wel heen gewild. Pinkpop ga ik niet heen. te veel schijtbands, zonde van geld.
pi_14458550
Quote:
- New Born Kippevel moment bij gitaar @ begin.

haha dat had ik ook, dat was echt een mooi stukje

en verder vondt ik Feeling Good ook erg goed..... Maar de beste was nog: Plugin Baby

Jammer dat ik Stockholm Syndrome gemist heb

vrijdag 7 november 2003 @ 14:03:55 #12
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_14458682
Ik stond in het midden, zo'n 4 meter voor het gedeelte van de geluidstechnicus. De ballonnen rechts vielen net niet in mijn handbereik. Kijk maar in de foto-boek voor mn voorkomen.

Heb wel staan springen. Stond alleen een heel erg klein vrouw voor me. Was wel bang om haar omver te springen. Gelukkig niet gebeurd.

Superhero to the rescue!
pi_14458706
Mijn favorieten van gisteravond:

Citizen Erased: Brok in de keel, zo mooi...
Black Out:Idem
Sunburn: Klassieker
Bliss:Die energie!
Feeling Good:Iedereen meezingen :>
Plug In Baby:Nog meer energie!
Stockholm Syndrome:Prachtig met al die snippers, ballonnen, Matt's Michael Jackson pasje

pi_14458769
Iemand die ouwe lul met die snor nog gezien? Hij had watjes in z'n oren, en stond ondertussen keihard in m'n oren te fluiten, aaargh.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_14458820
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:44 schreef spacemangraig het volgende:
AAAAAAAh wat was het gaaaf! Echt super concert, ben helemaal uit m'n dak gegaan. En die mensen die zeuren over springen, die moeten maar als een dooie op de tribune gaan zitten. Dat springen hoort gewoon bij een rock concert. De sfeer vond ik trouwens geweldig. En ik stond lekker vooraan Soms vielen er wat mensen (flauw), maarja kan gebeuren he, die stonden meestal snel weer op. Die crowdsurfers waren soms wel wat vervelend, krijg je opeens weer een schoen in je gezicht. Ik ben trouwens benieuwd naast welke fokkers ik allemaal gestaan heb, maarja kheb geen idee. Dus als je een beetje vooraan stond, meld dan hier hoe je dr uit ziet
iedereen weet dat het geen theekransje is, I know!
pi_14458822
owja dat was gisteren heh

ik wilde eig. ook wel EN IK HAD GEWOON GEKUND VERDORIE!!!!

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 7 november 2003 @ 14:17:48 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14459220
Ik vond het een top-concert, alleen jammer dat er bij een paar nummers een dat-tapeje meedraaide. Maar dat zijn nietterzakendoende details natuurlijk.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14459501
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:08 schreef punkchic het volgende:

[..]

iedereen weet dat het geen theekransje is, I know!

Stond jij ook vooraan? Zet ff een wat recentere foto in je fotoboek anders
pi_14459584
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:25 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Stond jij ook vooraan? Zet ff een wat recentere foto in je fotoboek anders

Ik wil volgende keer ook vooraanstaan
pi_14459777
Jah, ik zet als die van de meet and greet met Muse klaar zijn die erop misschien heb ik je wel gezien! en jah jij mag er ook wel eens foto`s opzeten hoor... pfff zegt ie wa over mij
pi_14460278
Ik ga vandaag, lekker helemaal naar Brussel
pi_14460288
ik heb geen foto's gemaaakt...
verder wacht ik ook op de foto's die jij hebt gemaakt punkchick
pi_14460330
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:27 schreef Eibert_Tigchelaar het volgende:

[..]

Ik wil volgende keer ook vooraanstaan

Klaag niet zo man... Er is openbaar vervoer... dus als je echt had willen gaan had je er wel gekomen

Ik was er ook gisterenavond...
Wat een energie tijdens het concert. Subliem gewoon!!

Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_14460511
Ik vond alleen Endlessly niet zo'n succes. Wel een mooi nummer, maar dan hadden ze beter Showbiz ofzo kunnen doen, dat is dan toch opzwepender.

Verder was het dus meer dan geweldig.

pi_14460706
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:49 schreef Revol het volgende:

Klaag niet zo man... Er is openbaar vervoer... dus als je echt had willen gaan had je er wel gekomen

Hallo ik had 5 uur gedaan met de trein over een reis van 1 1/2 uur omdat er een ongeluk was gebeurd bij de trein in Breda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')