.
. 

.
.

.
.

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Gubbe85 het volgende:
zegt de user met als ondertitel een zin uit verreweg het slechtste nummer uit het oeuvre van muse...

("waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.")
 ("waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.")

Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nice, ik heb nog twee Ahoy kaartjes over
 Staanplaatsen! Daar moet ik toch minstens 500 euro per stuk voor kunnen vangen?
 Staanplaatsen! Daar moet ik toch minstens 500 euro per stuk voor kunnen vangen?  

Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef 85 het volgende:
waarom heeft iedereen ze over en heb ik ze niet kunnen bemachtigen

Ja helaas was ik toen niet in de gelegenheid en onderschatte ik de run naar kaartjes toen de verkoop begon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.

zegt de user die zijn mening onderbouwt met nog meer meningen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef 85 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, daarbij kiezen mensen soms een ondertitel die persoonlijk wat betekend, zoals je soms met je vriend/vriendin een 'eigen nummer' heb zo hebben sommige een specifiek zinnetje
En jij mag je ondertitel ook wel es in de praktijk brengen("waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.")

Doe niet zo kinderachtig, we zitten toch niet meer op de basisschool...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:58 schreef Gubbe85 het volgende:
[..]
zegt de user die zijn mening onderbouwt met nog meer meningen..
 Misschien toch maar weer verkopen als je er zoveel voor kunt krijgen.
 Misschien toch maar weer verkopen als je er zoveel voor kunt krijgen.

Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse - Uprising (Single) (Warner)
Maandag 3 Augustus gaat Eric Corton deze single op 3 FM primeuren en kun jij hem ook horen. Ik zal alvast verklappen dat de Muse fans zeker niet teleurgesteld zullen zijn!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42276253

let's hope so!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:47 schreef Rory78 het volgende:
Dan zal 'ie tegen die tijd toch ook wel ergens lekken, niet?

High expectationsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse - Uprising (Single) (Warner)
Maandag 3 Augustus gaat Eric Corton deze single op 3 FM primeuren en kun jij hem ook horen. Ik zal alvast verklappen dat de Muse fans zeker niet teleurgesteld zullen zijn!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42276253

Nooit doen. Waarom zou je? Muse is just a band met totnutoe erg sterke albums op hun CV, maar hoge verwachtingen... moet je nooit hebben, want dan gaat het gewoon tegenvallen. Laat het je overkomen!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |