.
. 

.
.

.
.

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Gubbe85 het volgende:
zegt de user met als ondertitel een zin uit verreweg het slechtste nummer uit het oeuvre van muse...

("waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.")
 ("waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.")

Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nice, ik heb nog twee Ahoy kaartjes over
 Staanplaatsen! Daar moet ik toch minstens 500 euro per stuk voor kunnen vangen?
 Staanplaatsen! Daar moet ik toch minstens 500 euro per stuk voor kunnen vangen?  

Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:37 schreef 85 het volgende:
waarom heeft iedereen ze over en heb ik ze niet kunnen bemachtigen

Ja helaas was ik toen niet in de gelegenheid en onderschatte ik de run naar kaartjes toen de verkoop begon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.

zegt de user die zijn mening onderbouwt met nog meer meningen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:28 schreef 85 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, daarbij kiezen mensen soms een ondertitel die persoonlijk wat betekend, zoals je soms met je vriend/vriendin een 'eigen nummer' heb zo hebben sommige een specifiek zinnetje
En jij mag je ondertitel ook wel es in de praktijk brengen("waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.")

Doe niet zo kinderachtig, we zitten toch niet meer op de basisschool...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:58 schreef Gubbe85 het volgende:
[..]
zegt de user die zijn mening onderbouwt met nog meer meningen..
 Misschien toch maar weer verkopen als je er zoveel voor kunt krijgen.
 Misschien toch maar weer verkopen als je er zoveel voor kunt krijgen.

Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse - Uprising (Single) (Warner)
Maandag 3 Augustus gaat Eric Corton deze single op 3 FM primeuren en kun jij hem ook horen. Ik zal alvast verklappen dat de Muse fans zeker niet teleurgesteld zullen zijn!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42276253

let's hope so!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:47 schreef Rory78 het volgende:
Dan zal 'ie tegen die tijd toch ook wel ergens lekken, niet?

High expectationsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
Muse - Uprising (Single) (Warner)
Maandag 3 Augustus gaat Eric Corton deze single op 3 FM primeuren en kun jij hem ook horen. Ik zal alvast verklappen dat de Muse fans zeker niet teleurgesteld zullen zijn!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42276253

Nooit doen. Waarom zou je? Muse is just a band met totnutoe erg sterke albums op hun CV, maar hoge verwachtingen... moet je nooit hebben, want dan gaat het gewoon tegenvallen. Laat het je overkomen!quote:

Als je nou eenmaal hoge verwachtingen van iets hebt dan kan je dat moeilijk wegstoppen en jezelf dwingen er niet zoveel van te verwachten. In je achterhoofd blijf je toch hopen op iets heel goeds.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nooit doen. Waarom zou je? Muse is just a band met totnutoe erg sterke albums op hun CV, maar hoge verwachtingen... moet je nooit hebben, want dan gaat het gewoon tegenvallen. Laat het je overkomen!

Dat had ik wel met de 2 vorige albums. Eerst dacht ik: 'Wat een kut cd'. Viel me echt tegen, maar hoe meer ik de cd's luisterd, hoe beter het werd. En deze ga ik ook weer blind kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je nou eenmaal hoge verwachtingen van iets hebt dan kan je dat moeilijk wegstoppen en jezelf dwingen er niet zoveel van te verwachten. In je achterhoofd blijf je toch hopen op iets heel goeds.

quote:"CLARITY: We will be playing the brand new Muse single, "The Uprising" for the first time on radio next Monday August 3rd at 7:30pm."

quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:50 schreef Vrieskist het volgende:
Wat een rust ineens in de muse-wereld
Met z'n allen rustig wachten op 't album?

Dat heb ik tot nu toe met alle nummers van ze gehad, eerst kut, maar hoe meer, hoe beterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat had ik wel met de 2 vorige albums. Eerst dacht ik: 'Wat een kut cd'. Viel me echt tegen, maar hoe meer ik de cd's luisterd, hoe beter het werd. En deze ga ik ook weer blind kopen.

Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favorietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe met alle nummers van ze gehad, eerst kut, maar hoe meer, hoe beter

Ik vond Knights of Cydonia meteen geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favoriet
 Die clip ook, hilarisch gewoon
 Die clip ook, hilarisch gewoon  

Nee, want die knakensite deed het gewoon niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.

?
?

Mijn favoriet is City of Delusion, waarom weet ik niet... Maarja wat ik dr wel weer vet aan vind is de trompetten en troepquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favoriet
 (net als in Knights of Cydonia ja
 (net als in Knights of Cydonia ja  !). We hadden net een nieuwe TV toen BHAR uitkwam, toen kwam op een gegeven moment Knights of Cydonia op TV, hoorde ik in de intro een blazer die ik nog nooit eerder had gehoord
!). We hadden net een nieuwe TV toen BHAR uitkwam, toen kwam op een gegeven moment Knights of Cydonia op TV, hoorde ik in de intro een blazer die ik nog nooit eerder had gehoord  

DUDE dat klinkt FIJN!!!!!!!!
 DUDE dat klinkt FIJN!!!!!!!!   

Even de rest van het nummer afwachten
 Even de rest van het nummer afwachten  

gewoon het kleine stukje doen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef Sautor het volgende:
Ik zit te twijfelen, nu dat kleine stukje luisteren, of straks in 1x het geheel.

Had hem ondertussen al beluisterdquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:43 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
gewoon het kleine stukje doen!
Voorpret is altijd leuk
En dan kijk je alleen maar meer uit naar 3 aug!
(of het moment dat hij lekt)

Het klinkt wel aardig, grappig space-achtig deuntje, maar het doet me ergens aan denken. Vooral die eerste paar seconden, kan er alleen niet opkomenquote:

katy perry - I kissed a girlquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het klinkt wel aardig, grappig space-achtig deuntje, maar het doet me ergens aan denken. Vooral die eerste paar seconden, kan er alleen niet opkomen

Gelukkig namen ze dat nummer niet zo serieus.quote:

Ik vind het een koningsnummerquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gelukkig namen ze dat nummer niet zo serieus.

En dat nieuwe stukje.. tja.. heb het 1 keer geluisterd en kan er nog niet veel over zeggen. Wacht wel op het volledige nummer.
 , verder kan ik over die nieuwe inderdaad ook niets zeggen
, verder kan ik over die nieuwe inderdaad ook niets zeggen  

Serieus genoeg om op een album uit te brengen. Verder heeft Matt alleen bij een interview met NME gezegd dat hij "wel moest lachen", als hij de multitrack vocalen uit USOE hoorde. Dat gaat dus zeer zeker niet over het hele nummer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gelukkig namen ze dat nummer niet zo serieus.

En dat nieuwe stukje.. tja.. heb het 1 keer geluisterd en kan er nog niet veel over zeggen. Wacht wel op het volledige nummer.

!
!

Ik heb ws wat gemist; wat is er morgen?quote:

THE UPRISIIIIINGGG!!1!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:29 schreef thomasss het volgende:
[..]
Ik heb ws wat gemist; wat is er morgen?

Ahaquote:
 Dacht even dat het nieuwe album morgen al uitkwam in plaats van september..
 Dacht even dat het nieuwe album morgen al uitkwam in plaats van september..  

Vind het nog steeds dom dat er mensen op Youtube serieus denken dat Matt echt gaat rappen in dat nummer...
 Vind het nog steeds dom dat er mensen op Youtube serieus denken dat Matt echt gaat rappen in dat nummer... 

* ook net terug is...quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:02 schreef DrowningMan het volgende:
net terug van vakantie, Uprising tvp.

Jij kent de tekst al van het nieuwe nummerquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:39 schreef Sprouts het volgende:
Whoee morgen!
´Tooomorrow, tomorrow, I love you tomorrow..you´re only a day away!´
 ?
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Numbie op 02-08-2009 17:46:14 (toevoeging) ]

Ssst, inside information!quote:Jij kent de tekst al van het nieuwe nummer ?

Radio heeft toch gewoon de single met normale kwaliteit in huis?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Haunter het volgende:
Wat wel een beetje zonde is, dat we Uprising in een crappy radio-mp3tje voor het eerst gaan horen

Sure, maar bij het uitzenden wordt het flink gecomprimeerd natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Radio heeft toch gewoon de single met normale kwaliteit in huis?

Och ja, ik vind die clip op youtube nog best aardig klinken. Het beste zal het toch pas klinken als ik de cd zelf over mijn setje kan gooienquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:54 schreef Haunter het volgende:
[..]
Sure, maar bij het uitzenden wordt het flink gecomprimeerd natuurlijk

, en daar wordt 'ie straks als eerst geupload waarschijnlijk. En mensen gaan het dan van youtube weer rippen en dan krijg je van die bagger MP3'tjes in omloop.
, en daar wordt 'ie straks als eerst geupload waarschijnlijk. En mensen gaan het dan van youtube weer rippen en dan krijg je van die bagger MP3'tjes in omloop.

ik koop 'm sowieso in de winkel, of hij nu goed is of niet. Ik ga 'm moet 'm goed vinden. En daarna rippen in de kwaliteit die ik wil.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Desunoto het volgende:
Of je hebt dat stomme iTunes niet en koopt het hele album als 'ie goed genoeg is... in de winkel.

Ik herken Matthew nauwelijksquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:34 schreef Sprouts het volgende:
Nog een nieuwe stukje van Uprising!
Een 30sec. sample die ze (per ongeluk) online hebben gegooid.
http://www.digirama.co.nz/AlbumDetails.aspx?MediaID=1219994

Heerlijk! Loving it!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:34 schreef Sprouts het volgende:
Nog een nieuwe stukje van Uprising!
Een 30sec. sample die ze (per ongeluk) online hebben gegooid.
http://www.digirama.co.nz/AlbumDetails.aspx?MediaID=1219994

Volgens mij is het 'm wel degelijk...Luister maar eens naar 'Spiral Static', daar zingt 'ie ook zo laag.quote:

Lijkt me wel duidelijk dat het 'm is, maar z'n manier van zingen is anders dan op andere nummers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:53 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'm wel degelijk...Luister maar eens naar 'Spiral Static', daar zingt 'ie ook zo laag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |