Als je nou eenmaal hoge verwachtingen van iets hebt dan kan je dat moeilijk wegstoppen en jezelf dwingen er niet zoveel van te verwachten. In je achterhoofd blijf je toch hopen op iets heel goeds.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nooit doen. Waarom zou je? Muse is just a band met totnutoe erg sterke albums op hun CV, maar hoge verwachtingen... moet je nooit hebben, want dan gaat het gewoon tegenvallen. Laat het je overkomen!

Dat had ik wel met de 2 vorige albums. Eerst dacht ik: 'Wat een kut cd'. Viel me echt tegen, maar hoe meer ik de cd's luisterd, hoe beter het werd. En deze ga ik ook weer blind kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je nou eenmaal hoge verwachtingen van iets hebt dan kan je dat moeilijk wegstoppen en jezelf dwingen er niet zoveel van te verwachten. In je achterhoofd blijf je toch hopen op iets heel goeds.

quote:"CLARITY: We will be playing the brand new Muse single, "The Uprising" for the first time on radio next Monday August 3rd at 7:30pm."

quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:50 schreef Vrieskist het volgende:
Wat een rust ineens in de muse-wereld
Met z'n allen rustig wachten op 't album?

Dat heb ik tot nu toe met alle nummers van ze gehad, eerst kut, maar hoe meer, hoe beterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat had ik wel met de 2 vorige albums. Eerst dacht ik: 'Wat een kut cd'. Viel me echt tegen, maar hoe meer ik de cd's luisterd, hoe beter het werd. En deze ga ik ook weer blind kopen.

Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favorietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe met alle nummers van ze gehad, eerst kut, maar hoe meer, hoe beter

Ik vond Knights of Cydonia meteen geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favoriet
 Die clip ook, hilarisch gewoon
 Die clip ook, hilarisch gewoon  

Nee, want die knakensite deed het gewoon niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Via de pre-sale ging het anders behoorlijk simpel.

?
?

Mijn favoriet is City of Delusion, waarom weet ik niet... Maarja wat ik dr wel weer vet aan vind is de trompetten en troepquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:41 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dat had ik vooral bij Knights of Cydonia, en nu is het mijn favoriet
 (net als in Knights of Cydonia ja
 (net als in Knights of Cydonia ja  !). We hadden net een nieuwe TV toen BHAR uitkwam, toen kwam op een gegeven moment Knights of Cydonia op TV, hoorde ik in de intro een blazer die ik nog nooit eerder had gehoord
!). We hadden net een nieuwe TV toen BHAR uitkwam, toen kwam op een gegeven moment Knights of Cydonia op TV, hoorde ik in de intro een blazer die ik nog nooit eerder had gehoord  

DUDE dat klinkt FIJN!!!!!!!!
 DUDE dat klinkt FIJN!!!!!!!!   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |