quote:Op maandag 20 juli 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je komt wel dichter bij mij wonen
Nee, jij hebt niet Mart zijn laptop heel en terug-getoverdquote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg ik ook een ijsje als ik naar zandvoort kom?
Haha! Pap, mam: ik heb toch een nieuwe baan..!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een stap dichter bij een baan bij jou in de club!
Die kunnen niet Muckenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zwarte gespuis hoeft niet op te letten?
Liefquote:[..]
Dan krijgen jullie er allebei eentje.
is wel in de horecaquote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef Nijns het volgende:
Haha! Pap, mam: ik heb toch een nieuwe baan..!
eigen schuldquote:Op maandag 20 juli 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
![]()
DaMart is een ijsjes-vreemdganger en gold wil me niet meer
Waarom?quote:
Was 't maar zo'n feest. Recreatief competitief zal ik het maar noemen. Kan wel aardig meekomen maar het echte wedstrijdniveau ligt nog een stuk hoger.quote:
Ik heb een boek gekregen van Muck, daarom verdient zij wel een ijsje, vind ikquote:Op maandag 20 juli 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
![]()
DaMart is een ijsjes-vreemdganger en gold wil me niet meer
jij wil hier niet werkenquote:
Welke smaak heb je?quote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 20 juli 2009 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest. Recreatief competitief zal ik het maar noemen. Kan wel aardig meekomen maar het echte wedstrijdniveau ligt nog een stuk hoger.
Misschien ooit, wie weet. Is wel een droom natuurlijk.
Ze wil wel, maar mag niet van vriendlief. Dat is iets andersquote:
Je weet toch hoe het zit?quote:
Champignons, ham en 3 kazen. Ofzoquote:
Ja! En het is niet zo dat ik niets in te brengen heb, maar ik laat dat dan met liefde voor hemquote:Op maandag 20 juli 2009 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze wil wel, maar mag niet van vriendlief. Dat is iets anders.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Champignons, ham en 3 kazen. OfzoEn nu issie op
OAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef OA het volgende:
Mart, mijn excuses voor de langdurige afwezigheid zonder mededeling vooraf![]()
.
Ik ben je nog een antwoord verschuldigd en dat ga ik je geven als ik thuis ben!
Omdat je speciaal voor die mededeling een minuut overwerkt, vergeef ik het jequote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef OA het volgende:
Mart, mijn excuses voor de langdurige afwezigheid zonder mededeling vooraf![]()
.
Ik ben je nog een antwoord verschuldigd en dat ga ik je geven als ik thuis ben!
Nijns!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik eet ook snelquote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef Nijns het volgende:
[..]dat ging snel! Eet je nou straks nog een keertje?
(hij klinkt wel lekker)
Yups.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Aangezien je het over een motor had in het vorige deel, neem ik aan dat je op de motor racet. Klopt dat?
dat is hier zowat om de hoekquote:Op maandag 20 juli 2009 17:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Yups.
Ik moet nog een keer een motor speciaal voor 't circuit kopen, als ik met m'n 'straat'motor onderuit zou gaan (op 't circuit dan, buiten 't circuit al 2 keer gedaan (kan 't je afraden)) wordt dat een duur grapje.
Zit momenteel ff krap qua geld maar als 't goed is komt die er begin volgend jaar.
6 juli nog op Zolder gereden.
[ afbeelding ]
Mijn motor staat net buiten de foto.
Ja, ik dacht dat of een hele kleine pizzaquote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik eet ook snelEn ja ik denk het wel want ik heb nog honger
Ze doet het gewoon expres.quote:
Zal wel een bak yoghurt worden ofzoquote:Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat of een hele kleine pizzawat wordt het vanavond?
De tosti aka broodje ei?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal wel een bak yoghurt worden ofzoof nog een tosti
Papiertjequote:
ut....gaat...net...als....zwarte....kip...adcocaat...lekker....langzaamquote:
Je mag morgen nog wel komen?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
Zo, ik heb het gezegd. Wat een opluchting..!
Ik ga naar huis
En nu laat je ons in spanning wachten op hoe je baas reageerde!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
Ik ga naar huis
En dat voor de zomerstop!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu laat je ons in spanning wachten op hoe je baas reageerde!
Een ware cliffhanger dus.
ohw.. Fokquote:
Waargaathetoverquote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
Ik ga naar huis
Ah! De achtste, ik zal zo even door de rijke bladerkroon zwaaienquote:Op maandag 20 juli 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
yin yang, yinnn yanggg geen computers/collega's/boeken van achthoog naar beneden mieteren
Zen!
Ik ga wat boeken rapenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! De achtste, ik zal zo even door de rijke bladerkroon zwaaien![]()
ah dat helptquote:Op maandag 20 juli 2009 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! De achtste, ik zal zo even door de rijke bladerkroon zwaaien![]()
nah, is niet interessant hoor, wat boeken over het systeemquote:
Of een echte taal gebruikenquote:
in belgie tussen tessenderloo en leopoldsburgquote:
Ach, een collega meer of minder...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
yin yang, yinnn yanggg geen computers/collega's/boeken van achthoog naar beneden mieteren
Zen!
Ah, dan zit je er dicht bij iddquote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie tussen tessenderloo en leopoldsburg
graagquote:Op maandag 20 juli 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, een collega meer of minder...![]()
Gewoon doen, dat lucht vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?quote:
heil.gifquote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?
Dat kolommen vet cool zijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?
Mensen die Word als tekenprogramma gebruikenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel
Mensen die Excel als database gebruiken
Of MS Access for that matterquote:Op maandag 20 juli 2009 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel
Mensen die Excel als database gebruiken
jeeeeeeeejquote:
Voor een simpele "mijn konijn" site misschien. Voor de rest zijn ze dom.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die notepad als webdesign-programma gebruiken zijn dan weer wel tof
Seks helpt!quote:
Hoofd er af hakken.quote:
quote:
quote:
Dan zou ik toch voor de oplossing van Pheno gaanquote:
Mjah mijn vriend zie ik niet vandaag dus dat schiet niet opquote:
Neequote:
Nietusquote:
Oh, helemaal mooiquote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, helemaal mooi
Het boeit je eigenlijk geen reet allemaa, maar met uitgerekend FLES nuecken??Er zijn grenzen
Leuk ja.
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik wil alleen maar met mijn vriendje
Ssssssssssssssssssstquote:
Helpt dat ook tegen die systeemstoring op je werk? Dan had je MPG even moeten laten langskomenquote:
Sander170? Waar?quote:
ohquote:Op maandag 20 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssst![]()
anders word hij nog jaloerzer en gekwetster enzo
Oh dat verhaal jaquote:Op maandag 20 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssst![]()
anders word hij nog jaloerzer en gekwetster enzo
grmblquote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen die systeemstoring op je werk? Dan had je MPG even moeten laten langskomen.
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.quote:
hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.
quote:
heb ik niet, heb ik niet, heb ik vaak uitstaan, bleghquote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.
Dat zeiden ze bij mij ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat hij verstopt is.
quote:
quote:Hoi
Verzonden: 20 July 2009 08u36
Aan: Sander170
Waar ben je?![]()
beter dan de wcquote:
Dan ben je dus wél kieskeurigquote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik wil alleen maar met mijn vriendje
Verdwenen, als een dief in de nacht.quote:
Dagen...quote:
quote:laatste bezoek: 318 dagen, 17 uur geleden.
Oh , mijn max is, uh, don't know. Ik ben volgens mij wel eens een kwart jaar weg geweest. Geen tijd, geen zin, andere shit aan mijn hoofd.quote:
Nee, das gewoon al druk genoegquote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Muck het volgende:
ik: "meneer, als u zo blijft schreeuwen, kan ik u natuurlijk ook niet helpen"
klant: "()**OGoio9faf asjagammala isnie blablabla"
ik: *tuut tuut tuut
coillega:![]()
En iedere keer beloof je weer af te bouwen en te verdwijnen...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh , mijn max is, uh, don't know. Ik ben volgens mij wel eens een kwart jaar weg geweest. Geen tijd, geen zin, andere shit aan mijn hoofd.
Blame mijn baas.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
En iedere keer beloof je weer af te bouwen en te verdwijnen...
Altijd leuk, dit soort berichten. Vooral op internetfora. Want spelen we de rode pet of de blauwe pet?quote:Een Britse jongeman is op 22-jarige leeftijd aan levercirrose gestorven omdat hij niet kon aantonen dat hij een half jaar zonder alcohol kon. De autoriteiten weigerden hem voor die periode een reddende levertransplantatie te geven.
De man uit Londen begon volgens eigen zeggen op 13-jarige leeftijd met het gevaarlijke comazuipen. Tien weken geleden moest hij voor de eerste keer naar een ziekenhuis wegens ernstige gezondheidsproblemen. Volgens artsen had de patiënt nog maar een paar weken te leven. De gezondheidsautoriteiten weigerden echter een transplantatie.
Volgens de richtlijnen had de man moeten bewijzen dat hij een half jaar van de alcohol kon afblijven. De moeder beklaagde zich in Britse media over de strikte naleving van de regels.
Ik vind niet dat je moeders overal aansprakelijk voor kunt stellen. Ik heb ook stomme dingen gedaan maar dat heb ik toch echt zelf gedaan, daar heeft mijn moeder geen klap mee te maken. (en ik luisterde niet naar haar, dan ben je gewoon een kut puber, en ook dat was niet haar schuld)quote:Op maandag 20 juli 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gering-operatie.html
[..]
Altijd leuk, dit soort berichten. Vooral op internetfora. Want spelen we de rode pet of de blauwe pet?
ROOD
Die moeder heeft groot gelijk, stelletje vuile pennelikkers die over lijken gaan voor de regeltjes![]()
BLAUW
Die moeder moet zich de ogen uit r godverdoeme kop schamen. Zelf geen kind kunnen opvoeden en de overheid de schuld in de schoenen schuiven![]()
Wat zou jij doen?
Doei, slaap lekker, tot morgen!quote:
ik ben al knorrigquote:
ik heb al een kleine hectoliter op geloof ikquote:
Nee, ik heb me maar gedocuhed. Ik dacht, je ruikt me hier.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
47. 078 JortK
50. 077 Pheno
66. 069 Ladylike
76. 064 goldfinger1963
92. 056 Nijns
Van zaterdag zijn geen stats beschikbaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 19 juli 2009
47. 080 Dr_Flash
[betweter]Heb je een abo, dan kun je hem op de ignorelijst zetten. Opgelost[/betweter]quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat plaatje wil ik niet meer zien van je.
Ik dacht eigenlijk dat het de kattenbak was...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb me maar gedocuhed. Ik dacht, je ruikt me hier.
Nee, ik heb op zijn zachtst gezegd wat last van dit non weerquote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het de kattenbak was...
Nee hij moet gewoon normaal doen of hij kan even niet meer postenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
[betweter]Heb je een abo, dan kun je hem op de ignorelijst zetten. Opgelost[/betweter]
Geen idee, NSB-ers waren mensen die leefden zo rond de tweede wereldoorlog. Ik kan het dus niet geweest zijn.quote:
Maar ik had gehoopt zo rond deze tijd inderdaad foetsie te zijn, maar ik weet niet of je het verhaal enigszins mee hebt gekregen: niet gelukt dus. Door kutredenen. Deze week zal het ook even voor mij spannend gaan worden, wat ik ben die zooi bij ons op het werk nu zat.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het de kattenbak was...
Serieus, verse vis stinkt nietquote:Op maandag 20 juli 2009 21:11 schreef Fha het volgende:
Geeft niks hoor pinguinDoor die vislucht die sowieso al om je heen hangt ruik je het toch niet
![]()
Ik zag er Sensation Yellow publiek in!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hij moet gewoon normaal doen of hij kan even niet meer posten
Ik heb vanaf woensdag t/m einde van deze middag niet gelezen in KSC... dus wat is er niet gelukt?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik had gehoopt zo rond deze tijd inderdaad foetsie te zijn, maar ik weet niet of je het verhaal enigszins mee hebt gekregen: niet gelukt dus. Door kutredenen. Deze week zal het ook even voor mij spannend gaan worden, wat ik ben die zooi bij ons op het werk nu zat.
Eenmaal raden wie in het zwart isquote:
Als vis stinkt, moet je het weggooienquote:
Teruglezen jij!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vanaf woensdag t/m einde van deze middag niet gelezen in KSC... dus wat is er niet gelukt?
Pheno, de diehard ik-mag-niet-in-de-crew-userquote:
Die is nu met fha bezig om haar hoofdpijn te genezen.quote:
Welke dag?quote:
We are the men in blackquote:
Welnee man ik ben eraf getraptquote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is nu met fha bezig om haar hoofdpijn te genezen.
Geen idee. Volgens mij vrijdag, want toen had ik al doei gezegd op mijn werk .quote:
Vind ik welquote:
Dat ging over jouw jaloezie! Niet over die van mijn vriendquote:Op maandag 20 juli 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man ik ben eraf getraptkieskeurig mormel
![]()
"mn vriend wordt jaloers"Jezus, crepeer dan ook maar van de koppijn ook
Ze hebben van die kleinequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ging over jouw jaloezie! Niet over die van mijn vriend
Ik zou mezelf dooddrinken.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gering-operatie.html
[..]
Altijd leuk, dit soort berichten. Vooral op internetfora. Want spelen we de rode pet of de blauwe pet?
ROOD
Die moeder heeft groot gelijk, stelletje vuile pennelikkers die over lijken gaan voor de regeltjes![]()
BLAUW
Die moeder moet zich de ogen uit r godverdoeme kop schamen. Zelf geen kind kunnen opvoeden en de overheid de schuld in de schoenen schuiven![]()
Wat zou jij doen?
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.htmlquote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben van die kleine
maar ook wel van die grote
een zwarte buik, een zwarte rug
en twee gitzwarte poten!
Mijn vriend is helemaal niet jaloersquote:
Het pinguinliedquote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
Ja, ik moest even zoekenquote:
Omdat ik wel met hem wil seksen en niet met jouquote:
Dan seks ik wel met LLquote:Op maandag 20 juli 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik wel met hem wil seksen en niet met jou![]()
Lekkerquote:
Baas,quote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bezig met een mail, maar ja, subtiliteit is niet mijn ding
zou eerst maar aan LLvragen of ze dat mag van d'r vrouwquote:
opnieuw beginnen met drinkenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom begin ik nu weer wakker te worden
Hoezo opnieuw? Was nog niet eens begonnenquote:
gister welquote:Op maandag 20 juli 2009 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo opnieuw? Was nog niet eens begonnen
1 krat dat heb ik niet gehaald gisterquote:Op maandag 20 juli 2009 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
Jij misschien? Ik heb gisteren 1 kriek op
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-07-2009
![]()
01. 116 Pheno
02. 110 Ladylike
03. 101 Fha
04. 082 goldfinger1963
05. 078 Nijns
06. 057 DaMart
07. 051 JortK
08. 050 Isdatzo
09. 037 marcb1974
10. 026 Dr_Flash
11. 022 MPG
12. 015 OA
13. 014 Muck
14. 009 dndiek
15. 008 Papierversnipperaar
16. 007 indahnesia.com
17. 004 Sjowhan
18. 004 Klonk
19. 002 remlof
20. 001 es70
Reeks-statistieken!
Dat moet je niet zoveel schapen neuken hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:33 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat hier Q-koorts heerst. Echt, de randstad, voor hen is toch echt alles het oostenWereldvreemde mensen
De meeste moslims wonen toch in de randstadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zoveel schapen neuken he
Het oosten is 1 pot nat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:33 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat hier Q-koorts heerst. Echt, de randstad, voor hen is toch echt alles het oostenWereldvreemde mensen
Zo, heel de nacht doorgehaald en eindelijk bijgelezen...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij vrijdag, want toen had ik al doei gezegd op mijn werk .
Haal het nekschot maar weer van stal!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:02 schreef Pheno het volgende:
Ik zal een KLB topic moeten openen, last van vuvuzelas bij de vierdaagse.
van Wattez?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:02 schreef Pheno het volgende:
Ik zal een KLB topic moeten openen, last van vuvuzelas bij de vierdaagse.
Mooi toch!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
van Wattez?
Ik pak nog een nieuw bakkie. Net ook weer een mooi verhaal gehoord hier, af en toe heb ik echt zoiets van: "bij welke organisatie ben ik nou weer terecht gekomen"
Want Nijmegen ligt eigenlijk in het westen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:33 schreef Pheno het volgende:
En toch heb jij de Q-koortsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste moslims wonen toch in de randstad
Waar de neuk heb jij het over?quote:
Nee, de Q koorts hangt 50 km hier vandaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want Nijmegen ligt eigenlijk in het westen?.
O, op die fiets wandelschoen. Ik heb daarover niets gehoord op het nieuws vanochtend, dus dacht dat jij vond dat ze Nijmegen ten onrechte in het oosten plaatstenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de Q koorts hangt 50 km hier vandaanMaar het nieuws vindt dat Nijmegen er dus ook last van heeft. Want ja, het oosten, 1 pot nat
Dat is oranjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
DaMart wat heb jij nu weer voor afzichtelijk opvallend kleurtje
Jij bent gewoon jaloers dat je nog steeds zwart bentquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:36 schreef Pheno het volgende:
Ja, hij is homo en draagt een oranje speedo op het strand.
Daar zorgen jullie wel voor jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je nog steeds zwart bent.
Maar Drenthe is ook een mooie provincie, Klonk. De bevolkingsdichtheid is er alleen wat laag, en je hebt er nou eenmaal veel schaapskuddesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:38 schreef Klonk het volgende:
oi, een beetje rustig over Drenthe, is wel mijn geboortegrond ja
u riep?quote:
Jij komt er wel, in je nieuwe baan!quote:
Dank u, meneer OAquote:
Ah, is dat hetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:38 schreef Klonk het volgende:
oi, een beetje rustig over Drenthe, is wel mijn geboortegrond ja
Sow hey, wat een enthousiasmequote:
Ze is al te laat op haar nieuwe werk.....quote:
In de bezemkast?quote:
Nee man, bij JortK in bed natuurlijkquote:
Okay, hier moet je me even over bijpraten merk ik..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
Die ligt nog na te bibberen van die relmofwarning.
[KSC #1415] Waar we naar Zandvoort racenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay, hier moet je me even over bijpraten merk ik..
Ohquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
[KSC #1415] Waar we naar Zandvoort racen
BrandX heeft het voorgaande al verwijderd.
Ik heb lang getwijfeld, maar ik ga er gewoon voor!quote:
LLquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
Fha![]()
whehe hoe arrogant kun je zijn?
We krijgen een sollicitatie binnen:
"Ik weet de inhoud van de functie niet maar kan u zeggen dat ik over de benodigde kwaliteiten beschik"
Een homo die dans en zang heeft gestudeerd solliciteert bij ons?
Iets klopt hier niet
Zingend en dansend koffie brengen tussen de lassers is geen goed idee
Maar bedankt voor het leuke moment hier meneer![]()
en veel succes met solliciteren
Meen me te herinneren dat die back-up tapes niet goedkoop zijn, laat staan de drives die erbij horen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk. Dit doet een HP drive met een HP tape. Als ik deze tape nog 1 keer in de drive gestopt had, was de drive ook naar de klote geweest (wat dus de afgelopen weken 3 keer gebeurd is)
[ afbeelding ]
Die tapes zijn iets van 45 euro per stuk, de drives beginnen bij 2000quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat die back-up tapes niet goedkoop zijn, laat staan de drives die erbij horen.
Hey muckquote:
Ik ookquote:
Haha tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
Ik ook
Gisteren te lang geraced met mn vent
We hebben de racebaan van de kleine opgezet (electische autotjes dus) en hebben gisteren geraced in het donker![]()
Lichtjes van de auto waren kewl![]()
Wat heb je nou weer uitgevreten dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens naar het wonderschone politiebureau van didam
Die foto van je broer had je er niet bij moeten doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef Nijns het volgende:
LL, je bent dus niet echt enthousiast over mijn sollicitatie?
Hey GFquote:
Ik had toch beloofd het nooit meer te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens naar het wonderschone politiebureau van didam
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef Nijns het volgende:
LL, je bent dus niet echt enthousiast over mijn sollicitatie?
quote:
quote:"Sorry mijnheer agent, die explosie in die vuilcontainer kwam door de taart die ik uit voorzorg had weggegooid... ik zal dat recept echt nooit meer gebruiken, echt niet!"![]()
Ligt eraan wat voor jou belangrijk isquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi zo!
* DaMart haalt geld uit portemonnee van GF en legt hem ongemerkt terug.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jou belangrijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |