ohw.. Fokquote:
Waargaathetoverquote:Op maandag 20 juli 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
Zo, ik heb het gezegd. Wat een opluchting..!
Ik ga naar huis
Ah! De achtste, ik zal zo even door de rijke bladerkroon zwaaienquote:Op maandag 20 juli 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
yin yang, yinnn yanggg geen computers/collega's/boeken van achthoog naar beneden mieteren
Zen!
Ik ga wat boeken rapenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! De achtste, ik zal zo even door de rijke bladerkroon zwaaien![]()
ah dat helptquote:Op maandag 20 juli 2009 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! De achtste, ik zal zo even door de rijke bladerkroon zwaaien![]()
nah, is niet interessant hoor, wat boeken over het systeemquote:
Of een echte taal gebruikenquote:
in belgie tussen tessenderloo en leopoldsburgquote:
Ach, een collega meer of minder...quote:Op maandag 20 juli 2009 17:59 schreef Muck het volgende:
yin yang, yinnn yanggg geen computers/collega's/boeken van achthoog naar beneden mieteren
Zen!
Ah, dan zit je er dicht bij iddquote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie tussen tessenderloo en leopoldsburg
graagquote:Op maandag 20 juli 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, een collega meer of minder...![]()
Gewoon doen, dat lucht vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?quote:
heil.gifquote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?
Dat kolommen vet cool zijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?
Mensen die Word als tekenprogramma gebruikenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel
Mensen die Excel als database gebruiken
Of MS Access for that matterquote:Op maandag 20 juli 2009 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel
Mensen die Excel als database gebruiken
jeeeeeeeejquote:
Voor een simpele "mijn konijn" site misschien. Voor de rest zijn ze dom.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die notepad als webdesign-programma gebruiken zijn dan weer wel tof
Seks helpt!quote:
Hoofd er af hakken.quote:
quote:
quote:
Dan zou ik toch voor de oplossing van Pheno gaanquote:
Mjah mijn vriend zie ik niet vandaag dus dat schiet niet opquote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |