Nietusquote:
Oh, helemaal mooiquote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, helemaal mooi
Het boeit je eigenlijk geen reet allemaa, maar met uitgerekend FLES nuecken??Er zijn grenzen
Leuk ja.
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik wil alleen maar met mijn vriendje
Ssssssssssssssssssstquote:
Helpt dat ook tegen die systeemstoring op je werk? Dan had je MPG even moeten laten langskomenquote:
Sander170? Waar?quote:
ohquote:Op maandag 20 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssst![]()
anders word hij nog jaloerzer en gekwetster enzo
Oh dat verhaal jaquote:Op maandag 20 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssst![]()
anders word hij nog jaloerzer en gekwetster enzo
grmblquote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen die systeemstoring op je werk? Dan had je MPG even moeten laten langskomen.
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.quote:
hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.
quote:
heb ik niet, heb ik niet, heb ik vaak uitstaan, bleghquote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.
Dat zeiden ze bij mij ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat hij verstopt is.
quote:
quote:Hoi
Verzonden: 20 July 2009 08u36
Aan: Sander170
Waar ben je?![]()
beter dan de wcquote:
Dan ben je dus wél kieskeurigquote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik wil alleen maar met mijn vriendje
Verdwenen, als een dief in de nacht.quote:
Dagen...quote:
quote:laatste bezoek: 318 dagen, 17 uur geleden.
Oh , mijn max is, uh, don't know. Ik ben volgens mij wel eens een kwart jaar weg geweest. Geen tijd, geen zin, andere shit aan mijn hoofd.quote:
Nee, das gewoon al druk genoegquote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Muck het volgende:
ik: "meneer, als u zo blijft schreeuwen, kan ik u natuurlijk ook niet helpen"
klant: "()**OGoio9faf asjagammala isnie blablabla"
ik: *tuut tuut tuut
coillega:![]()
En iedere keer beloof je weer af te bouwen en te verdwijnen...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh , mijn max is, uh, don't know. Ik ben volgens mij wel eens een kwart jaar weg geweest. Geen tijd, geen zin, andere shit aan mijn hoofd.
Blame mijn baas.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
En iedere keer beloof je weer af te bouwen en te verdwijnen...
Altijd leuk, dit soort berichten. Vooral op internetfora. Want spelen we de rode pet of de blauwe pet?quote:Een Britse jongeman is op 22-jarige leeftijd aan levercirrose gestorven omdat hij niet kon aantonen dat hij een half jaar zonder alcohol kon. De autoriteiten weigerden hem voor die periode een reddende levertransplantatie te geven.
De man uit Londen begon volgens eigen zeggen op 13-jarige leeftijd met het gevaarlijke comazuipen. Tien weken geleden moest hij voor de eerste keer naar een ziekenhuis wegens ernstige gezondheidsproblemen. Volgens artsen had de patiënt nog maar een paar weken te leven. De gezondheidsautoriteiten weigerden echter een transplantatie.
Volgens de richtlijnen had de man moeten bewijzen dat hij een half jaar van de alcohol kon afblijven. De moeder beklaagde zich in Britse media over de strikte naleving van de regels.
Ik vind niet dat je moeders overal aansprakelijk voor kunt stellen. Ik heb ook stomme dingen gedaan maar dat heb ik toch echt zelf gedaan, daar heeft mijn moeder geen klap mee te maken. (en ik luisterde niet naar haar, dan ben je gewoon een kut puber, en ook dat was niet haar schuld)quote:Op maandag 20 juli 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gering-operatie.html
[..]
Altijd leuk, dit soort berichten. Vooral op internetfora. Want spelen we de rode pet of de blauwe pet?
ROOD
Die moeder heeft groot gelijk, stelletje vuile pennelikkers die over lijken gaan voor de regeltjes![]()
BLAUW
Die moeder moet zich de ogen uit r godverdoeme kop schamen. Zelf geen kind kunnen opvoeden en de overheid de schuld in de schoenen schuiven![]()
Wat zou jij doen?
Doei, slaap lekker, tot morgen!quote:
ik ben al knorrigquote:
ik heb al een kleine hectoliter op geloof ikquote:
Nee, ik heb me maar gedocuhed. Ik dacht, je ruikt me hier.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:23 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
47. 078 JortK
50. 077 Pheno
66. 069 Ladylike
76. 064 goldfinger1963
92. 056 Nijns
Van zaterdag zijn geen stats beschikbaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 19 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
47. 080 Dr_Flash
[betweter]Heb je een abo, dan kun je hem op de ignorelijst zetten. Opgelost[/betweter]quote:Op maandag 20 juli 2009 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat plaatje wil ik niet meer zien van je.
Ik dacht eigenlijk dat het de kattenbak was...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb me maar gedocuhed. Ik dacht, je ruikt me hier.
Nee, ik heb op zijn zachtst gezegd wat last van dit non weerquote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het de kattenbak was...
Nee hij moet gewoon normaal doen of hij kan even niet meer postenquote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
[betweter]Heb je een abo, dan kun je hem op de ignorelijst zetten. Opgelost[/betweter]
Geen idee, NSB-ers waren mensen die leefden zo rond de tweede wereldoorlog. Ik kan het dus niet geweest zijn.quote:
Maar ik had gehoopt zo rond deze tijd inderdaad foetsie te zijn, maar ik weet niet of je het verhaal enigszins mee hebt gekregen: niet gelukt dus. Door kutredenen. Deze week zal het ook even voor mij spannend gaan worden, wat ik ben die zooi bij ons op het werk nu zat.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het de kattenbak was...
Serieus, verse vis stinkt nietquote:Op maandag 20 juli 2009 21:11 schreef Fha het volgende:
Geeft niks hoor pinguinDoor die vislucht die sowieso al om je heen hangt ruik je het toch niet
![]()
Ik zag er Sensation Yellow publiek in!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hij moet gewoon normaal doen of hij kan even niet meer posten
Ik heb vanaf woensdag t/m einde van deze middag niet gelezen in KSC... dus wat is er niet gelukt?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik had gehoopt zo rond deze tijd inderdaad foetsie te zijn, maar ik weet niet of je het verhaal enigszins mee hebt gekregen: niet gelukt dus. Door kutredenen. Deze week zal het ook even voor mij spannend gaan worden, wat ik ben die zooi bij ons op het werk nu zat.
Eenmaal raden wie in het zwart isquote:
Als vis stinkt, moet je het weggooienquote:
Teruglezen jij!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vanaf woensdag t/m einde van deze middag niet gelezen in KSC... dus wat is er niet gelukt?
Pheno, de diehard ik-mag-niet-in-de-crew-userquote:
Die is nu met fha bezig om haar hoofdpijn te genezen.quote:
Welke dag?quote:
We are the men in blackquote:
Welnee man ik ben eraf getraptquote:Op maandag 20 juli 2009 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is nu met fha bezig om haar hoofdpijn te genezen.
Geen idee. Volgens mij vrijdag, want toen had ik al doei gezegd op mijn werk .quote:
Vind ik welquote:
Dat ging over jouw jaloezie! Niet over die van mijn vriendquote:Op maandag 20 juli 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man ik ben eraf getraptkieskeurig mormel
![]()
"mn vriend wordt jaloers"Jezus, crepeer dan ook maar van de koppijn ook
Ze hebben van die kleinequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ging over jouw jaloezie! Niet over die van mijn vriend
Ik zou mezelf dooddrinken.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gering-operatie.html
[..]
Altijd leuk, dit soort berichten. Vooral op internetfora. Want spelen we de rode pet of de blauwe pet?
ROOD
Die moeder heeft groot gelijk, stelletje vuile pennelikkers die over lijken gaan voor de regeltjes![]()
BLAUW
Die moeder moet zich de ogen uit r godverdoeme kop schamen. Zelf geen kind kunnen opvoeden en de overheid de schuld in de schoenen schuiven![]()
Wat zou jij doen?
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.htmlquote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben van die kleine
maar ook wel van die grote
een zwarte buik, een zwarte rug
en twee gitzwarte poten!
Mijn vriend is helemaal niet jaloersquote:
Het pinguinliedquote:Op maandag 20 juli 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
Ja, ik moest even zoekenquote:
Omdat ik wel met hem wil seksen en niet met jouquote:
Dan seks ik wel met LLquote:Op maandag 20 juli 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik wel met hem wil seksen en niet met jou![]()
Lekkerquote:
Baas,quote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bezig met een mail, maar ja, subtiliteit is niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |