Ah, dan zit je er dicht bij iddquote:Op maandag 20 juli 2009 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie tussen tessenderloo en leopoldsburg
graagquote:Op maandag 20 juli 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, een collega meer of minder...![]()
Gewoon doen, dat lucht vast op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?quote:
heil.gifquote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?
Dat kolommen vet cool zijn?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met dit plaatje elke keer?
Mensen die Word als tekenprogramma gebruikenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel
Mensen die Excel als database gebruiken
Of MS Access for that matterquote:Op maandag 20 juli 2009 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Excel
Mensen die Excel als database gebruiken
jeeeeeeeejquote:
Voor een simpele "mijn konijn" site misschien. Voor de rest zijn ze dom.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die notepad als webdesign-programma gebruiken zijn dan weer wel tof
Seks helpt!quote:
Hoofd er af hakken.quote:
quote:
quote:
Dan zou ik toch voor de oplossing van Pheno gaanquote:
Mjah mijn vriend zie ik niet vandaag dus dat schiet niet opquote:
Neequote:
Nietusquote:
Oh, helemaal mooiquote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, helemaal mooi
Het boeit je eigenlijk geen reet allemaa, maar met uitgerekend FLES nuecken??Er zijn grenzen
Leuk ja.
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik wil alleen maar met mijn vriendje
Ssssssssssssssssssstquote:
Helpt dat ook tegen die systeemstoring op je werk? Dan had je MPG even moeten laten langskomenquote:
Sander170? Waar?quote:
ohquote:Op maandag 20 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssst![]()
anders word hij nog jaloerzer en gekwetster enzo
Oh dat verhaal jaquote:Op maandag 20 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssst![]()
anders word hij nog jaloerzer en gekwetster enzo
grmblquote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen die systeemstoring op je werk? Dan had je MPG even moeten laten langskomen.
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.quote:
hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.
quote:
heb ik niet, heb ik niet, heb ik vaak uitstaan, bleghquote:Op maandag 20 juli 2009 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel op hyves, twitter, msn en meer van die sociale wandcontactdozen.
Dat zeiden ze bij mij ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat hij verstopt is.
quote:
quote:Hoi
Verzonden: 20 July 2009 08u36
Aan: Sander170
Waar ben je?![]()
beter dan de wcquote:
Dan ben je dus wél kieskeurigquote:Op maandag 20 juli 2009 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik wil alleen maar met mijn vriendje
Verdwenen, als een dief in de nacht.quote:
Dagen...quote:
quote:laatste bezoek: 318 dagen, 17 uur geleden.
Oh , mijn max is, uh, don't know. Ik ben volgens mij wel eens een kwart jaar weg geweest. Geen tijd, geen zin, andere shit aan mijn hoofd.quote:
Nee, das gewoon al druk genoegquote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Muck het volgende:
ik: "meneer, als u zo blijft schreeuwen, kan ik u natuurlijk ook niet helpen"
klant: "()**OGoio9faf asjagammala isnie blablabla"
ik: *tuut tuut tuut
coillega:![]()
En iedere keer beloof je weer af te bouwen en te verdwijnen...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh , mijn max is, uh, don't know. Ik ben volgens mij wel eens een kwart jaar weg geweest. Geen tijd, geen zin, andere shit aan mijn hoofd.
Blame mijn baas.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
En iedere keer beloof je weer af te bouwen en te verdwijnen...
Altijd leuk, dit soort berichten. Vooral op internetfora. Want spelen we de rode pet of de blauwe pet?quote:Een Britse jongeman is op 22-jarige leeftijd aan levercirrose gestorven omdat hij niet kon aantonen dat hij een half jaar zonder alcohol kon. De autoriteiten weigerden hem voor die periode een reddende levertransplantatie te geven.
De man uit Londen begon volgens eigen zeggen op 13-jarige leeftijd met het gevaarlijke comazuipen. Tien weken geleden moest hij voor de eerste keer naar een ziekenhuis wegens ernstige gezondheidsproblemen. Volgens artsen had de patiënt nog maar een paar weken te leven. De gezondheidsautoriteiten weigerden echter een transplantatie.
Volgens de richtlijnen had de man moeten bewijzen dat hij een half jaar van de alcohol kon afblijven. De moeder beklaagde zich in Britse media over de strikte naleving van de regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |