Vlug! Bel Yvonne van H.!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:26 schreef dontf0kwithme het volgende:
Beste fokkers,
Allereerst excuus voor mijn zinsopbouw en spelling ( dyslectie )
Ik zit met iets heel raars, ik heb nu 7 maanden een relatie met een 2 jarig ouder meisje
Heil Caesar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:23 schreef _evenstar_ het volgende:
De andere school daar zit gewoon echt zonder overdrijven het gaius van helmond
Een rijger tussen de koeien!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
danny adviseerde zaterdagavond om wachtwoorden te wijzigen. is dat wachtwoord nog veilig, ondanks de downtime van gister? of is t de bedoeling dat iedereen nu weer zijn wachtwoord weizigt?
Gevoel werven... Grammaticaal misschien juist, maar wel een rare formulering.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:37 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk hoogst onprofessioneel.
Motorrijden werft veel meer gevoel van iemand, met elke bocht en afslag. In een auto kun je veel minder goed mee-leven, en dus aanwijzingen geven, wat je simpelweg tot een bagger-rijschool maakt.
(...)
Deze zie ik tegenwoordig wel vaker en ik snap niet waarom je dat zou schrijven. Ook zonder die T spreek je vond 'ie immers uit als vontie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet?Als je langzaam genoeg opzij gaat, remmen ze wel af... heb ik ook eens gedaan toen ze me er niet tussen lieten.
Bij een vrachtwagen ook trouwens. Vond tie niet leuk
Denk dat dat meer een verbastering is van 'die'. Net als: "Daar istie weer" volgens mij een verbastering is van "Daar is die weer" wat weer slaat op "Daar is hij weer"...quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Deze zie ik tegenwoordig wel vaker en ik snap niet waarom je dat zou schrijven. Ook zonder die T spreek je vond 'ie immers uit als vontie.
Ik denk het niet. Naar personen verwijs je immers bij voorkeur met de persoonlijke voornaamwoorden hij en zij (of de onbeklemtoonde varianten resp. 'ie en ze), niet met een aanwijzend voornaamwoord als die. Sterker nog, "Daar is die weer." roept de vraag op: "die wát is daar weer?"quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk dat dat meer een verbastering is van 'die'. Net als: "Daar istie weer" volgens mij een verbastering is van "Daar is die weer" wat weer slaat op "Daar is hij weer"...
Hmm. Klinkt aannemelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Naar personen verwijs je immers bij voorkeur met de persoonlijke voornaamwoorden hij en zij (of de onbeklemtoonde varianten resp. 'ie en ze), niet met een aanwijzend voornaamwoord als die. Sterker nog, "Daar is die weer." roept de vraag op: "die wát is daar weer?"
Nee, de T in "daar istie weer" is niet de beginletter van 'die' maar een verbindingselement: men ziet de constructie ook dikwijls geschreven als is-t-ie. Vergelijk het Franse où est-t-elle?, waarin de T geen grammaticale functie vervult maar slechts de uitspraak van 'est elle' vergemakkelijkt.
De taalkundige term voor zo'n 'verbindings-t' moet ik je schuldig blijven.
En het is nog wel zo'n mooie term: een hiaatdelger!quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
De taalkundige term voor zo'n 'verbindings-t' moet ik je schuldig blijven.
Met de groeten van Stoutquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:07 schreef Stout het volgende:
Ik ben gek op Panga.... dat kun je zo lekker marineren met van alles
Of uit de oven met lekkere groeten en kruiden
Deze reactie vind ik nog het mooistquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef Noodly het volgende:
Ondertussen in KLB:
Prijsverscheel kleding M/V
Hap zei de rijgerquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
Verfafbeit dat heb ik wel staan maar als ik zag wat het met de traptreden deed probeer ik dat eerst even op de achterzijde.
Om bang van te wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef AlligatorNL het volgende:
Zucht, nee omdat een Opel Astra G standaard een achteruitrijvergrendeling heeft. Dat betekent dat je dus een knop moet bevestigen die dit aan kan, dus groter gat oid en ik heb geen zin om zelf een universele pook uit te vrezen.
Wel ruim daar, onder die riem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:46 schreef Angst het volgende:
om je toch even een hart onder de ruim te steken,
Cool, manquote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:53 schreef Sjibble het volgende:
Misschien dat ze wel relaxt zijn en er wat te regelen valt? Het gebruik is te bewijzen in de WebStats.
Is er een kans op een soort coolance of zijn ze zo commercieel dat et never nooit zal gebeuren?
Paarlen voor de schweinen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:02 schreef Mickeys het volgende:
Bij ons al een tijd geleden overal kaartjes op de deuren geplakt. Bij de toiletten moet je je handen wassen met alcohol, alleen is de alcohol nergens te vinden in/bij het toilet. Ook bij de rookhokken hangen pamfletten dat deze ruimte wegens de sweinflu is gesloten... alsof we de sweinflu hebben ingesloten inhet rookhok... heb nog geopperd om WHO te bellen dat we de sweinflu nu hebben ingesloten in de rookhokken.
Tis een beetje overdreven vind ik. Net alsof je geen sweinflu krijgt als klanten bij je langs komen of op de afdeling zelf dit van je directe collega's kan oplopen.. sjugt.
Overigens is deze maatregel door onze moedermaatschappij opgelegd maar deze moedermaaschappij schijnt zelf deze pamfletten niet te hebben opgehangen
Nog eentje van de FP (met gratis extra foutenquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Deze zie ik tegenwoordig wel vaker en ik snap niet waarom je dat zou schrijven. Ook zonder die T spreek je vond 'ie immers uit als vontie.
quote:Dit probleem heeft meestal te maken met de HD , hoe voller de HD hoe langer de Box woord , kep zelf een Elite en de HD was nokkie vol en werd tie langzaam , nadat ik hem geleegt had voor zeker 50% werd tie sneller.
En toch geen bal op TVquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:15 schreef deepart het volgende:
90 is weinig..
Je zet toch ook niet op een auto "Hij rijdt max 95km/u"
of "OP=OP: WC-rol met 15 velletjes"
"Plasma tv 3,5" diameter!!!!!!"
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef Cumshooter het volgende:
ben niet schietsofreem ofzo hoor:P
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zijn juist vrij bekende users, de meesten zitten al vrij lang op FOK!, zei het soms onder een andere username.
Ik ken eigenlijk niemand die het in z'n hoofd haalt dat zo te schrijven...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:51 schreef stefan123 het volgende:
Hallo, naar een avondje stappen ging ik bij een vriend achterop richting huis.
naar een paar meter gefietst te hebben klapte het achterwiel dubbel.(er zat al een slinger in het wiel)
deze mensen zeggen dat ik de helft mé moet betalen maar is dat ook zo?
ik hoor graag wat hierover, alvast bedankt.
En dan ook nog eens dat nare 'naar'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die het in z'n hoofd haalt dat zo te schrijven...
Die variant had ik nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
idd
+ wou jij percee achterop (was het jou voorstel) of wou jij gaan lopen en bood je vriend het aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |