Dat dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:46 schreef HoneyPop het volgende:
Fijn voor je!!
Bijna iedereen geniet van seks, maar waarom zou je daar een topic over openen?
Als iemand geen goeie sex heeft of depresies is en weet ik t krijgen ze meer goeie reacties! maart als ik de vraag ste;l ofg er nog mensen zijn die wel goeie sex hebbe! kan niemand er op antwoorden ofzo? enb moeten ze maar zo reageren als jij;) bespeur ik enige vorm van jaloesie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:46 schreef HoneyPop het volgende:
Fijn voor je!!
quote:
quote:
Ja moest de helft inkorten omdat je maar beperkt aantal karakters heb! om een topic te maken;)quote:
"net als ik" is toch korter dan "net als mij".quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef Gr00vY het volgende:
[..]
Ja moest de helft inkorten omdat je maar beperkt aantal karakters heb! om een topic te maken;)
Om eerlijk te zijn heb ik het wel HonnyPop! Maar ik erger me dood aan iedereen die depressief word na de sex (of tijdens) of aan de mensen die altijd wat te klagen hebben over sex! Vandaar de vraag of er ook nog mensen die WEL een goed sexleven hebben!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:32 schreef HoneyPop het volgende:
Jij hébt blijkbaar al een goed seksleven (ookal betwijfel ik dat omdat je het wel heel duidelijk wil maken).
Waar heb je dan onze reacties voor nodig?
in DIG zijn toch ook alle computers altijd kapotquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:51 schreef Gr00vY het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik het wel HonnyPop! Maar ik erger me dood aan iedereen die depressief word na de sex (of tijdens) of aan de mensen die altijd wat te klagen hebben over sex! Vandaar de vraag of er ook nog mensen die WEL een goed sexleven hebben!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:33 schreef intelligentieloos het volgende:
Hier moet ik gepost hebben ~
My god...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:49 schreef Gr00vY het volgende:
[..]
Ja moest de helft inkorten omdat je maar beperkt aantal karakters heb! om een topic te maken;)
Hallo denk eens ff na, hier worden topics geplaatst door mensen die problemen hebben. Mensen die een goed sexleven hebben gaan daar toch geen topic over openen zoals jijquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:51 schreef Gr00vY het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik het wel HonnyPop! Maar ik erger me dood aan iedereen die depressief word na de sex (of tijdens) of aan de mensen die altijd wat te klagen hebben over sex! Vandaar de vraag of er ook nog mensen die WEL een goed sexleven hebben!
ja die zijn er nog genoeg, ik ben helemaal happy over mijn sexleven!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:44 schreef Gr00vY het volgende:
IK lees bijna alleen maar dingen dat mensen klagen over de sex of na de sex, of andere dingen willen proberen! Ik heb echt niks te klagen! Niks geen saai sexleven en met andere wat willen proberen etc! Misschien komt het omdat ik vrij open ben naar mijn vriendin toe!![]()
Zijn er FOKKERS! die net als mij WEL een goed sex leven hebbe??![]()
![]()
Hij heeft voor het eerst seks gehad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:46 schreef HoneyPop het volgende:
Fijn voor je!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |