Ik typte eerst:quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:09 schreef Mirjam het volgende:
die topictitel is expres zo? toch? alsjeblieft?
En dit ook he?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:09 schreef Goofisch het volgende:
Nu snap ik dat vrouwen veel meer kopen en de productie van vrouwenkleding dus veel hoger licht.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik typte eerst:
Prijsverscheel tussen mannen en vrouwen kleding.
maar die vond ik wat te lang.
oja oops
Zonnesteek denk![]()
je keek even schil zeg maarquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik typte eerst:
Prijsverscheel tussen mannen en vrouwen kleding.
maar die vond ik wat te lang.
oja oops
Zonnesteek denk![]()
Je moet het ook alleen in de uitverkoop kopenquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:14 schreef knox_ het volgende:
[..]
![]()
Terechte klacht verder. Kleding is sowieso veel te duur
Dan draag je het toch gewoon niet? Als je het duur vindt, moet je het niet kopen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:14 schreef knox_ het volgende:
[..]
![]()
Terechte klacht verder. Kleding is sowieso veel te duur
dus eigenlijk klopt de TTquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:25 schreef NJ het volgende:
Wie weet is er wel helemaal geen verschil en kan de TS naast niet schrijven ook helemaal niet lezen.
Oh nou, als jij er eentje wilt bouwen voor mij?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vrouwen kopen toch alles wel wat ze leuk vinden, om het vervolgens 2x te dragen___! en wie kan er weer een inloopkast
bouwen? ja wie?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh nou, als jij er eentje wilt bouwen voor mij?
Maar als we helemaal niks meer kopen verdienen ze niks! En da's nog ergerquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrouwen kopen veel te veel teringzooi, waardoor de arme Chinezen harder moeten werken in aftandse fabrieken
Verdienden ze daar dan wat dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:10 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar als we helemaal niks meer kopen verdienen ze niks! En da's nog erger
Pak slaag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Verdienden ze daar dan wat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |