idd flikkers... inhalen moet verboden worden. Rij je rustig 180 komt er zo'n irritant wit autootje langs je rijden met stel vd knuppels die een hoop gebaren maken. Ik bedoel, hou het bij eigen rijden en laat anderen met rust. Dat wijzen naar de zijkant zie ik het nut niet van in. Dus dan nog maar eens extra gas geven en ze laten meestal wel los.quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:51 schreef gunk77 het volgende:
Jaah echt irritant! Heb het ook regelmatig meegemaakt. Blijkbaar kunnen ze er niet tegen als je ze inhaalt of zo...
Dat doet me denken aan een tv-reclame van Veilig Verkeer Nederland van jaren geleden; "Het neurootje... gutte gutte gut... het asootje... het minderwaardigheidscomplexje..."quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:50 schreef fratsman het volgende:
Aanstellers die op hun pik getrapt zijn als ze worden ingehaald. Losers.
tja maar dat is omdat je binnen je lane blijft. En daar hebben ze er meestal wel een paar vanquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:42 schreef Vampier het volgende:
ik kan hier gelukkig links en rechts inhalen
Die was leuk inderdaadquote:Op maandag 24 augustus 2009 06:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een tv-reclame van Veilig Verkeer Nederland van jaren geleden; "Het neurootje... gutte gutte gut... het asootje... het minderwaardigheidscomplexje..."
Dat was toch die met Het tractortje.....TRACTORTJE! ??quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een tv-reclame van Veilig Verkeer Nederland van jaren geleden; "Het neurootje... gutte gutte gut... het asootje... het minderwaardigheidscomplexje..."
quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:54 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
idd flikkers... inhalen moet verboden worden. Rij je rustig 180 komt er zo'n irritant wit autootje langs je rijden met stel vd knuppels die een hoop gebaren maken. Ik bedoel, hou het bij eigen rijden en laat anderen met rust. Dat wijzen naar de zijkant zie ik het nut niet van in. Dus dan nog maar eens extra gas geven en ze laten meestal wel los.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:54 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
idd flikkers... inhalen moet verboden worden. Rij je rustig 180 komt er zo'n irritant wit autootje langs je rijden met stel vd knuppels die een hoop gebaren maken. Ik bedoel, hou het bij eigen rijden en laat anderen met rust. Dat wijzen naar de zijkant zie ik het nut niet van in. Dus dan nog maar eens extra gas geven en ze laten meestal wel los.
Dat is pas triest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:09 schreef Sjibble het volgende:
Pedal to the metal, gas blijven geven tot je em inhaalt, en dan voor em afremmen![]()
die smarts versnellen toch nog wel in zn 4 maar vallen terug in hun 5?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef ColtZ40 het volgende:
TS heb je een smart?
Whehe, die gaan maar 135km/uur
Moet genoeg zijn, want in Nederland mag je max 120quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:20 schreef ColtZ40 het volgende:
TS heb je een smart?
Whehe, die gaan maar 135km/uur
Lachen man, smartjes pesten....quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moet genoeg zijn, want in Nederland mag je max 120
Leer eerst eens schrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2009 04:25 schreef JoeThePlumber het volgende:
Het is me al 3 keer gebeurd in twee weken tijd..
Heel irritant, je probeert iemand in te halen vanaf de rechterrijstrook naar links en de auto voor me voert dan ook zijn snelheid op. Op dat moment rijden we naast elkaar en geef later dan maar wat gas los om weer naar de rechterrijstrook te gaan, maar dan gaat die auto ook plots langzamer rijden...en visa versa..
Dit gespeel duurt dan ongeveer een minuut, is dit een nieuwe hype ofzo.?..
quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Klopt.. dan rijden ze met 100 een vrachtwagen in te halen.. met achter hen een hele rij auto's. En zodra ze de vrachtwagen voorbij zijn en naar rechts gaan, denk je die voorbij te gaan, en dan geven ze ineens gas tot 120(+)quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:15 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat is pas triest.
Wat ik tegenwoordig ook steeds meer zie, zijn mensen die bij het inhalen plotseling een stuk langzamer gaan rijden dan als ze op de rechterbaan zitten. Soms zo langzaam dat ze niet eens een vrachtwagen voorbij komen.
Hoezo kan dat niet?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:18 schreef bluuf het volgende:
Wat ook altijd leuk is zijn die mensen die met de neus van hun auto ter hoogte van je linkerachterwiel blijven "hangen" waardoor jij gewoon niet naar de linkerbaan kan.
Wauw, jij bent stoer. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet?Als je langzaam genoeg opzij gaat, remmen ze wel af... heb ik ook eens gedaan toen ze me er niet tussen lieten.
Bij een vrachtwagen ook trouwens. Vond tie niet leuk
Check: Geslacht Manquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, jij bent stoer. Mag ik je aanraken?
On nom nom nomquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Check: Geslacht Man
Antwoord: Nee
Nee, die kon ik ook al nergens vinden...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:41 schreef valek het volgende:
[..]
Edit: Is volgens mij niet de complete versie.
Klote streken zijn dat inderdaad. Ik stamp dan gewoon het gaspedaal door de bodem heen, de tering ik ga niet terugquote:Op maandag 24 augustus 2009 04:25 schreef JoeThePlumber het volgende:
Het is me al 3 keer gebeurd in twee weken tijd..
Heel irritant, je probeert iemand in te halen vanaf de rechterrijstrook naar links en de auto voor me voert dan ook zijn snelheid op. Op dat moment rijden we naast elkaar en geef later dan maar wat gas los om weer naar de rechterrijstrook te gaan, maar dan gaat die auto ook plots langzamer rijden...en visa versa..
Dit gespeel duurt dan ongeveer een minuut, is dit een nieuwe hype ofzo.?..
Inderdaad. Even 100 meter gas geven en het is klaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Klote streken zijn dat inderdaad. Ik stamp dan gewoon het gaspedaal door de bodem heen, de tering ik ga niet terug.
Eensch.quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:50 schreef fratsman het volgende:
Aanstellers die op hun pik getrapt zijn als ze worden ingehaald. Losers.
Jij rijdt dan ook altijd te hard.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef pumpkineater het volgende:
Trap dan ook het gas in als je inhaalt! Mij gebeurt dat echt nooit!
Dat maak jij niet uit!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:59 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Jij rijdt dan ook altijd te hard.
Heb ik een keer gelezen in een ander topic waar jij gepost had.quote:
Oh nee, wat een schavuitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:59 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Jij rijdt dan ook altijd te hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |