bedankt voor de update Jantje...quote:
Met zo'n plastic dekseltje jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef nattermann het volgende:
Pringles, als in die kartonnen dingen die ze chips noemen?
Jij bent net zoals Oktoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die zijn toch heul niet te vreten![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Jij bent net zoals Okto
[ afbeelding ]
Hij zegt ook dat ie geen krabburgers lust, maar eigenlijk is ie verslaafd eraan![]()
Wat is dat nou weer voor lopende kankerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Jij bent net zoals Okto
[ afbeelding ]
Hij zegt ook dat ie geen krabburgers lust, maar eigenlijk is ie verslaafd eraan![]()
Eindelijk die steen van je af weten te krijgen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor lopende kanker![]()
En Krabburger ?
Ik wou er nog een topic in R&P over makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef Pablo88 het volgende:
Die nieuwe smaak is wel vet lekker
Flamin Chili Sauce![]()
Naturel, Paprika
Hilarische kloonquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef StefanoSanders het volgende:
Haal dat vieze plaatje nou eens weg.
Ik was van plan inhoudelijk te gaan reageren zie ik op eens die tumor met een neus![]()
Die 90 pringles zou ik trouwens eerst maar eens natellen .
Geloof daar geen kont van ,
Dat was Patrick toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eindelijk die steen van je af weten te krijgen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:47 schreef Billy_Talent het volgende:
Laatst stond er op
"Sorry. No tennis balls inside"
Scheelt weer een aantal lawsuits in Amerika.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:47 schreef Billy_Talent het volgende:
Laatst stond er op
"Sorry. No tennis balls inside"
haha, mensen die het serieus gaan tellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:18 schreef rechtsom het volgende:
Moet je tellen, blijken er 88 in te zitten.. dat is pas weinig!
Jij schijt in pringles-vorm?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Van die 90 Pringles maak ik weer 1 grote van.
Waarschuwen of een handleiding bijvoegen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Er zaten gisterennacht maar 12 condooms in het pakje....
Veels te weinig voor 1 nacht kwam ik
achter. Hadden ze me idd wel eens voor
mogen waarschuwen op verpakking.....
Mensen die anno 2009 nog steeds denken dat je die dingen om elke vinger en teen moet doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Er zaten gisterennacht maar 12 condooms in het pakje....
Veels te weinig voor 1 nacht kwam ik
achter. Hadden ze me idd wel eens voor
mogen waarschuwen op verpakking.....
Dat deed ik altijd met die dummy's, over levenloos gesproken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
haha, mensen die het serieus gaan tellen
Je bent niet de enigstequote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat deed ik altijd met die dummy's, over levenloos gesproken.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die anno 2009 nog steeds denken dat je die dingen om elke vinger en teen moet doen
Fuittelaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste
Op het pakje stond 50 dummy's, dus ik tellen en er zaten er 78 intoen werd ik gebluft om het te melden bij fuittela, dus gemailed en kreeg een mailtje of ik het nou echt meende
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |