abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72155052
Wie o wie kan mij helpen aan een site of iets dergelijks waar ik een groot aanbod aan pookknoppen kan vinden die geschikt zijn voor auto's met een achteruitrijvergrendeling. De "tuning" sites die een aantal van deze poken aanbiedt, meestal 1 of 2, zijn afschuwelijk lelijk..... alvast bedankt!
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:09:35 #2
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_72155242
waarom zou je dat willen bang dat je mis schakelt???
Cobratjuh was here
pi_72155317
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Cobratjuh het volgende:
Zucht, nee omdat een Opel Astra G standaard een achteruitrijvergrendeling heeft. Dat betekent dat je dus een knop moet bevestigen die dit aan kan, dus groter gat oid en ik heb geen zin om zelf een universele pook uit te vrezen.
pi_72155439
Kan nog wel eens moeilijk worden, aangezien niet veel auto's dit hebben geloof ik. Wat is er trouwens mis met de standaard pook?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72155511
Niets eigenlijk, maar probeer de auto naar mijn eigen smaak te krijgen. Nog ideeën behalve de pook om het interieur voor een leuk bedrag interessanter te maken?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:16:05 #6
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_72155527
normaal gesproken "druk" je de pook toch in als je hem in de achter uit zet of rijd ts toevallig automaat??
Cobratjuh was here
pi_72155704
Bij 'n G haal je volgens mij 'n "ring" omhoog om de achteruit te activeren.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_72155725
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef Cobratjuh het volgende:
normaal gesproken "druk" je de pook toch in als je hem in de achter uit zet of rijd ts toevallig automaat??
In dit geval niet, bij Opel trek je onder de pook een soort ring omhoog om de vergrendeling eraf te halen. Is gewoon manueel trouwens.
pi_72155843
Maar de ring kun je niet laten zitten en dan de pookknop erop? Ik heb 't zelf nog nooit geprobeerd overigens.

Niets te vinden via google o.i.d.?
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:24:17 #10
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_72155882
dan kun je toch een andere "knop" er op zetten of hoe je dat ook wilt noemen of zijn die allemaal te klein?
Cobratjuh was here
pi_72155894
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:20 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

In dit geval niet, bij Opel trek je onder de pook een soort ring omhoog om de vergrendeling eraf te halen. Is gewoon manueel trouwens.
Volgens mij kan die knop zelf er wel af. voor de rest, uhm, de hoes eromheen overspuiten? kun je zo loshalen als het goed is. Voor de rest zou ik persoonlijk alles gewoon zo laten, misschien ander kleurtje automatjes?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_72156051
Nou de sites zelf geven aan dat de universele knoppen niet geschikt zijn voor poken met achteruitrijbeveiliging, dus dat neem ik dan maar van ze aan.

Voor de rest laat ik het denk ik maar vrij standaard, ga wel investeren in een leuk geluidje denk ik.
pi_72156063
Heb je al wat Opel fora bekeken?
pi_72156227
Het lijkt alsof ik de enige Astra G eigenaar ben die een andere pook ben heb in ieder geval niks gevonden 1, 2, 3 op dergelijke fora. Maar ach, het heeft niet eens zo'n hoge prioriteit, maar moet een verjaardagscadeau verzinnen .
pi_72157517
leuke installatie met goed geluid is gaver idd, heb je ook meer aan.
pi_72158073
Anders doe je gewoon geen custom versnellingspook ( ) en spaar je even door voor een mooie set velgen of een goede opknapbeurt van je auto. Veel meer heeft een auto toch niet nodig om er goed uit te zien?
pi_72167470
Dat hebben veel meer auto's hoor. Lijkt me sterk dat dit niet makkelijk te vinden is...
pi_72168151
De volvo 360 die wij in de vorige eeuw in bezit hadden, die had dat ook. Ook een ring die je omhoog moest trekken. Mooi volvo-pookje erin zetten dan maar ?
pi_72168807
Je kan die ring gewoon laten zitten hoor, de knop schroef je daarboven er op... elke universele knop past eigenlijk wel... wel even voorzichtig met de oude eraf te halen, dingen zitten muurvast en als plastic verbinding breekt kan je wel een uur verder prutsen.
pi_72168907
Denk dat je deze vraag beter op een forum als Automaxx kan stellen;
www.automaxx.nl/forum/

Succes!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
pi_72176492
Bedankt in ieder geval voor de reacties, ik ga verder zoeken!
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef t1m0k het volgende:
Anders doe je gewoon geen custom versnellingspook ( ) en spaar je even door voor een mooie set velgen of een goede opknapbeurt van je auto. Veel meer heeft een auto toch niet nodig om er goed uit te zien?
Velgen, bumpers, sideskirts, spoiler, uitlaat, alles is al getuned dus nu wil ik op de kleinere details gaan letten
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:34:13 #22
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72176796
Pics?
pi_72177206
Heb ik (nog) niet, zal z.s.m. wat leuke fototjes schieten.
pi_72190724
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Cobratjuh het volgende:
Waarschijnlijk om zijn handtas terug te halen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72264249
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef AlligatorNL het volgende:
Bedankt in ieder geval voor de reacties, ik ga verder zoeken!
[..]

Velgen, bumpers, sideskirts, spoiler, uitlaat, alles is al getuned dus nu wil ik op de kleinere details gaan letten
WAUW JIJ HEBT GEWOON DIKKE VETTE SPOILERTS EN UITLATEN GETJOEND!!
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:18:19 #26
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_72288804
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

WAUW JIJ HEBT GEWOON DIKKE VETTE SPOILERTS EN UITLATEN GETJOEND!!
Vergeet hierbij niet de stickers van de "sponsoren" op de auto. iets wat je toch geregeld ziet bij auto's die met behulp van carstyle verbouwd zijn.
Dergelijke auto's zijn vaak optisch getuned, motorisch komen ze vaak niet verder dan een sneue 1.6.
Ik hou er niet van, maarja ieder z'n smaak. Verder heb ik mijn opel vivaro alleen voorzien van 21"velgen en verder alles zo gelaten.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_72291145
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef cvboer het volgende:

[..]

Vergeet hierbij niet de stickers van de "sponsoren" op de auto. iets wat je toch geregeld ziet bij auto's die met behulp van carstyle verbouwd zijn.
Dergelijke auto's zijn vaak optisch getuned, motorisch komen ze vaak niet verder dan een sneue 1.6.
Ik hou er niet van, maarja ieder z'n smaak. Verder heb ik mijn opel vivaro alleen voorzien van 21"velgen en verder alles zo gelaten.
Hij is inderdaad alleen optisch getuned op de uitlaat na, maar dit was al zo bij aanschaf . Inderdaad het is een 1.6 maar ik denk dat weinig kunnen zeggen dat ze zo'n leuke auto als eerste bakkie hebben gehad. Weer is wat anders dan al die Golf 2, 3 en 205's die voor een eurotje of 1000 maximaal gekocht zijn en al vertyft eruit zien zonder maar één meter in gereden te hebben. Oh en nee, er zitten geen stickers op van sponsors etc.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:40:01 #28
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_72295640
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Hij is inderdaad alleen optisch getuned op de uitlaat na, maar dit was al zo bij aanschaf . Inderdaad het is een 1.6 maar ik denk dat weinig kunnen zeggen dat ze zo'n leuke auto als eerste bakkie hebben gehad. Weer is wat anders dan al die Golf 2, 3 en 205's die voor een eurotje of 1000 maximaal gekocht zijn en al vertyft eruit zien zonder maar één meter in gereden te hebben. Oh en nee, er zitten geen stickers op van sponsors etc.
Dat scheelt dan weer dat er geen stickers op zitten als eerste auto heb ik een vw scirocco gehad, een 1.8i
naar mijn idee ook een leuke eerste auto.
Oja, pleur nog ff een paar foto's van je auto, ben benieuwd hoe het er uit ziet
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_72299168
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat scheelt dan weer dat er geen stickers op zitten als eerste auto heb ik een vw scirocco gehad, een 1.8i
Ja ik zal zo spoedig mogelijk foto's maken. Erg hè, heb de auto al sinds Februari en nog steeds geen foto's ervan . Kijk of het morgen lukt, als ik het niet vergeet.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 01:09:13 #30
25682 2cv
Niet subtiel
pi_72299717
Help mij, stuur mij naar een gesloten inrichting, ik ga advies geven aan een opelklooier en dan ook nog 1 die van 'tjoening' houdt

Als je een andere pookknop wilt, zal de oude er toch af moeten. Misschien kan je, nog voor je de nieuwe pookknop bestelt, de oude pookknop er af halen om te kijken hoe dat allemaal in elkaar zit. Misschien is het inderdaad wel zo dat je gewoon de knop kan vervangen door een universeel exemplaar en heb je geen speciale pookknop met achteruitrijvergrendelingsding nodig.

Overigens, is dit niets voor PTA ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_72305624
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Mijn eerste auto kostte me 60 euro en me 2e die ik gelijk er na heb gekocht en nogsteeds mee rij 50 euro..
Over mijn BMW ga ik niet beginnen, want dat ding zuipt te veel om mee te rijden (2.5 6 cilinder) het is meer voor de heb
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:19:55 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_72305876
---->PTA
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:47:53 #33
53151 T42
Pinball Wizard
pi_72323162
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:19 schreef HeatWave het volgende:
---->PTA
nu hebbe we 2 van deze topics
pi_72345715
Ik heb niet eerder dan het weekend tijd voor foto's, dus even wachten jongens
pi_72355200
Zoek anders effe voor een pookje van een Astra Coupe (turbo?)
Ik heb in ieder geval een pookje met alu knop standaard.
Eventueel kan je ook zoeken voor een pookknop van Irmscher.
pi_72355948
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef cvboer het volgende:

[..]

scirocco
  zondag 13 september 2009 @ 19:57:13 #38
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72708353
En dan zwarte handsvaten en die stootstrips
  zondag 13 september 2009 @ 21:23:23 #39
76108 bluuf
Powershell fan
pi_72711995
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef mstr het volgende:
Laat die jongen toch lekker.
Als hij zijn auto maar mooi vind en er tevreden mee is toch?
pi_72716637
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef mstr het volgende:
Die worden binnenkort vervangen/gespoten inderdaad. Ik heb de auto nu pas een half jaar, nog veel op de planning
pi_72716665
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:23 schreef bluuf het volgende:

[..]

Laat die jongen toch lekker.
Als hij zijn auto maar mooi vind en er tevreden mee is toch?
Dank u
pi_72728636
mwa, geen lexuslooks dus is al +1

Ik had eerlijk gezegt erger verwacht, maar op die stootstrips en deurhendels is ie wel sjiek
Quote van Tjabbo:
  maandag 14 september 2009 @ 18:16:41 #43
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_72735951
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
mwa, geen lexuslooks dus is al +1

Ik had eerlijk gezegt erger verwacht, maar op die stootstrips en deurhendels is ie wel sjiek
Wat Turquaz52 ook zegt, Ik had erger verwacht, als je dan nog de handgrepen en stootstrips in de kleur laat meespuiten heb je een mooie auto.
Gelukkig heb je er niet van die misselijk makende tuning shit erop zoals booskijkers, raamstickers, rare shit aan de binnenspiegel, lexuslampen,achterraam-gewei sticker, schaakbordstickers en flammen. dat is je auto verneuken als je dat doet.
+10 als je de deurhendels en stootstrips nog aanpakt
pi_72751197
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef cvboer het volgende:

[..]

Wat Turquaz52 ook zegt, Ik had erger verwacht, als je dan nog de handgrepen en stootstrips in de kleur laat meespuiten heb je een mooie auto.
Gelukkig heb je er niet van die misselijk makende tuning shit erop zoals booskijkers, raamstickers, rare shit aan de binnenspiegel, lexuslampen,achterraam-gewei sticker, schaakbordstickers en flammen. dat is je auto verneuken als je dat doet.
+10 als je de deurhendels en stootstrips nog aanpakt
De deurhendels, stootstrips en misschien koplampen/achterlichten. Meer verander ik er niet aan. Ja ooit andere velgen als ik het geld ervoor heb
  dinsdag 15 september 2009 @ 00:31:13 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_72753474
Kijk eens bij D&W in duitsland voor een leuke pookknop, het aanbod is inderdaad niet groot, maar beter als bij autostyle, die overigens ook baggerkwaliteit levert..

Pookhoezen hebben ze daar ook, kun je gewoon vervangen; óók bij de Astra G als ik me niet vergis.. bij mijn F in ieder geval wel.. spuiten is niet handig, dat blijft niet lang mooi..

Pooknop kan er wel vanaf, maar meestal is dat wel eenmalig omdat ze vaak aangegoten zijn.. maar eraf gaat altijd
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_72762405
Het schijnt dat ik er een Irmscher pookknop op heb zitten nu ik vond dat ding zo afschuwelijk lelijk dat ik eerst dacht dat het de standaard knop was Deze draai je er zo vanaf
pi_72762436
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
Kijk eens bij D&W in duitsland voor een leuke pookknop, het aanbod is inderdaad niet groot, maar beter als bij autostyle, die overigens ook baggerkwaliteit levert..

Pookhoezen hebben ze daar ook, kun je gewoon vervangen; óók bij de Astra G als ik me niet vergis.. bij mijn F in ieder geval wel.. spuiten is niet handig, dat blijft niet lang mooi..

Pooknop kan er wel vanaf, maar meestal is dat wel eenmalig omdat ze vaak aangegoten zijn.. maar eraf gaat altijd
D&W is compleet in het Duits zo goed is mijn Duits ook weer niet
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:13:33 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_72767339
Owkeej... een G heeft dus een pook met schroefdraad, dat wist ik niet...dan kan de keuze inderdaad wat beperkter zijn.

Duits is net nederlands joh, en plaatjes kijken lukt toch zeker wel ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_72767896
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
Owkeej... een G heeft dus een pook met schroefdraad, dat wist ik niet...dan kan de keuze inderdaad wat beperkter zijn.

Duits is net nederlands joh, en plaatjes kijken lukt toch zeker wel ??
Ik moest even zoeken wat een versnellingspook was in het Duits
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:32:48 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_72767967
Google ist ihren besten Freund
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')