Zucht, nee omdat een Opel Astra G standaard een achteruitrijvergrendeling heeft. Dat betekent dat je dus een knop moet bevestigen die dit aan kan, dus groter gat oid en ik heb geen zin om zelf een universele pook uit te vrezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Cobratjuh het volgende:
waarom zou je dat willen bang dat je mis schakelt???
In dit geval niet, bij Opel trek je onder de pook een soort ring omhoog om de vergrendeling eraf te halen. Is gewoon manueel trouwens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef Cobratjuh het volgende:
normaal gesproken "druk" je de pook toch in als je hem in de achter uit zet of rijd ts toevallig automaat??
Volgens mij kan die knop zelf er wel af. voor de rest, uhm, de hoes eromheen overspuiten? kun je zo loshalen als het goed is. Voor de rest zou ik persoonlijk alles gewoon zo laten, misschien ander kleurtje automatjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
In dit geval niet, bij Opel trek je onder de pook een soort ring omhoog om de vergrendeling eraf te halen. Is gewoon manueel trouwens.
Velgen, bumpers, sideskirts, spoiler, uitlaat, alles is al getuned dus nu wil ik op de kleinere details gaan lettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef t1m0k het volgende:
Anders doe je gewoon geen custom versnellingspook () en spaar je even door voor een mooie set velgen of een goede opknapbeurt van je auto. Veel meer heeft een auto toch niet nodig om er goed uit te zien?
Waarschijnlijk om zijn handtas terug te halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Cobratjuh het volgende:
waarom zou je dat willen bang dat je mis schakelt???
WAUW JIJ HEBT GEWOON DIKKE VETTE SPOILERTS EN UITLATEN GETJOEND!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef AlligatorNL het volgende:
Bedankt in ieder geval voor de reacties, ik ga verder zoeken!
[..]
Velgen, bumpers, sideskirts, spoiler, uitlaat, alles is al getuned dus nu wil ik op de kleinere details gaan letten![]()
Vergeet hierbij niet de stickers van de "sponsoren" op de auto.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
WAUW JIJ HEBT GEWOON DIKKE VETTE SPOILERTS EN UITLATEN GETJOEND!!![]()
![]()
Hij is inderdaad alleen optisch getuned op de uitlaat na, maar dit was al zo bij aanschafquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vergeet hierbij niet de stickers van de "sponsoren" op de auto.iets wat je toch geregeld ziet bij auto's die met behulp van carstyle verbouwd zijn.
![]()
Dergelijke auto's zijn vaak optisch getuned, motorisch komen ze vaak niet verder dan een sneue 1.6.
Ik hou er niet van, maarja ieder z'n smaak. Verder heb ik mijn opel vivaro alleen voorzien van 21"velgen en verder alles zo gelaten.
Dat scheelt dan weer dat er geen stickers op zittenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hij is inderdaad alleen optisch getuned op de uitlaat na, maar dit was al zo bij aanschaf. Inderdaad het is een 1.6 maar ik denk dat weinig kunnen zeggen dat ze zo'n leuke auto als eerste bakkie hebben gehad. Weer is wat anders dan al die Golf 2, 3 en 205's die voor een eurotje of 1000 maximaal gekocht zijn en al vertyft eruit zien zonder maar één meter in gereden te hebben. Oh en nee, er zitten geen stickers op van sponsors etc.
Ja ik zal zo spoedig mogelijk foto's maken. Erg hè, heb de auto al sinds Februari en nog steeds geen foto's ervanquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer dat er geen stickers op zittenals eerste auto heb ik een vw scirocco gehad, een 1.8i
naar mijn idee ook een leuke eerste auto.
Oja, pleur nog ff een paar foto's van je auto, ben benieuwd hoe het er uit ziet
Mijn eerste auto kostte me 60 euro en me 2e die ik gelijk er na heb gekocht en nogsteeds mee rij 50 euro..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hij is inderdaad alleen optisch getuned op de uitlaat na, maar dit was al zo bij aanschaf. Inderdaad het is een 1.6 maar ik denk dat weinig kunnen zeggen dat ze zo'n leuke auto als eerste bakkie hebben gehad. Weer is wat anders dan al die Golf 2, 3 en 205's die voor een eurotje of 1000 maximaal gekocht zijn en al vertyft eruit zien zonder maar één meter in gereden te hebben. Oh en nee, er zitten geen stickers op van sponsors etc.
sciroccoquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer dat er geen stickers op zittenals eerste auto heb ik een vw scirocco gehad, een 1.8i
naar mijn idee ook een leuke eerste auto.
Oja, pleur nog ff een paar foto's van je auto, ben benieuwd hoe het er uit ziet
Laat die jongen toch lekker.quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef mstr het volgende:
En dan zwarte handsvaten en die stootstrips
Die worden binnenkort vervangen/gespoten inderdaad. Ik heb de auto nu pas een half jaar, nog veel op de planningquote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef mstr het volgende:
En dan zwarte handsvaten en die stootstrips
Dank uquote:Op zondag 13 september 2009 21:23 schreef bluuf het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker.
Als hij zijn auto maar mooi vind en er tevreden mee is toch?
Wat Turquaz52 ook zegt, Ik had erger verwacht, als je dan nog de handgrepen en stootstrips in de kleur laat meespuiten heb je een mooie auto.quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
mwa, geen lexuslooks dus is al +1![]()
Ik had eerlijk gezegt erger verwacht, maar op die stootstrips en deurhendels is ie wel sjiek
De deurhendels, stootstrips en misschien koplampen/achterlichten. Meer verander ik er niet aan. Ja ooit andere velgen als ik het geld ervoor hebquote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat Turquaz52 ook zegt, Ik had erger verwacht, als je dan nog de handgrepen en stootstrips in de kleur laat meespuiten heb je een mooie auto.
Gelukkig heb je er niet van die misselijk makende tuning shit erop zoals booskijkers, raamstickers, rare shit aan de binnenspiegel, lexuslampen,achterraam-gewei sticker, schaakbordstickers en flammen. dat is je auto verneuken als je dat doet.
+10 als je de deurhendels en stootstrips nog aanpakt
D&W is compleet in het Duitsquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
Kijk eens bij D&W in duitsland voor een leuke pookknop, het aanbod is inderdaad niet groot, maar beter als bij autostyle, die overigens ook baggerkwaliteit levert..
Pookhoezen hebben ze daar ook, kun je gewoon vervangen; óók bij de Astra G als ik me niet vergis.. bij mijn F in ieder geval wel.. spuiten is niet handig, dat blijft niet lang mooi..
Pooknop kan er wel vanaf, maar meestal is dat wel eenmalig omdat ze vaak aangegoten zijn.. maar eraf gaat altijd
Ik moest even zoeken wat een versnellingspook was in het Duitsquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
Owkeej... een G heeft dus een pook met schroefdraad, dat wist ik niet...dan kan de keuze inderdaad wat beperkter zijn.
Duits is net nederlands joh, en plaatjes kijken lukt toch zeker wel ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |