Zucht, nee omdat een Opel Astra G standaard een achteruitrijvergrendeling heeft. Dat betekent dat je dus een knop moet bevestigen die dit aan kan, dus groter gat oid en ik heb geen zin om zelf een universele pook uit te vrezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Cobratjuh het volgende:
waarom zou je dat willen bang dat je mis schakelt???
In dit geval niet, bij Opel trek je onder de pook een soort ring omhoog om de vergrendeling eraf te halen. Is gewoon manueel trouwens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:16 schreef Cobratjuh het volgende:
normaal gesproken "druk" je de pook toch in als je hem in de achter uit zet of rijd ts toevallig automaat??
Volgens mij kan die knop zelf er wel af. voor de rest, uhm, de hoes eromheen overspuiten? kun je zo loshalen als het goed is. Voor de rest zou ik persoonlijk alles gewoon zo laten, misschien ander kleurtje automatjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
In dit geval niet, bij Opel trek je onder de pook een soort ring omhoog om de vergrendeling eraf te halen. Is gewoon manueel trouwens.
Velgen, bumpers, sideskirts, spoiler, uitlaat, alles is al getuned dus nu wil ik op de kleinere details gaan lettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:23 schreef t1m0k het volgende:
Anders doe je gewoon geen custom versnellingspook () en spaar je even door voor een mooie set velgen of een goede opknapbeurt van je auto. Veel meer heeft een auto toch niet nodig om er goed uit te zien?
Waarschijnlijk om zijn handtas terug te halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Cobratjuh het volgende:
waarom zou je dat willen bang dat je mis schakelt???
WAUW JIJ HEBT GEWOON DIKKE VETTE SPOILERTS EN UITLATEN GETJOEND!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef AlligatorNL het volgende:
Bedankt in ieder geval voor de reacties, ik ga verder zoeken!
[..]
Velgen, bumpers, sideskirts, spoiler, uitlaat, alles is al getuned dus nu wil ik op de kleinere details gaan letten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |