Ik zou het bijna gaan proberen, ik heb alleen geen aardappels in huisquote:
Dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik kan buiten weer wat zien als ik in de auto zit.
En altijd leuk, een afrekening voor je stookkosten over 2008 ontvangen en ontdekken dat ondanks dat je veel meer verstookt hebt dan het jaar daarvoor, je toch nog geld terugkrijgt.
Ik krijg hem meestal ergens tussen april en juni, dus ze zijn inderdaad wat laat. Wel typisch, trouwens, dat ik minder verbruik dan ik aan voorschot betaal, maar wel even ruim 20 euro per maand meer aan voorschot mag gaan betalen... dat wordt volgend jaar dus een nog groter bedrag terugkrijgenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerdWat is die rekening laat trouwens? Ik krijg hem altijd eind december al.
Dat is wel een heel aparte redenatie inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg hem meestal ergens tussen april en juni, dus ze zijn inderdaad wat laat. Wel typisch, trouwens, dat ik minder verbruik dan ik aan voorschot betaal, maar wel even ruim 20 euro per maand meer aan voorschot mag gaan betalen... dat wordt volgend jaar dus een nog groter bedrag terugkrijgen.
Ik zal maar eens bellen deze week, of dit wel kloptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel een heel aparte redenatie inderdaadIk hoop dat ik in december een hoop geld terug krijg (nouja dat weet ik wel zeker) en dat mijn voorschot dan ook weer zakt, want ik betaal nu echt idioot veel
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:00 schreef JortK het volgende:
Op zoek naar een DVD speler met USB poort...
Ik wou net zeggenquote:
Hier staat er 1quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:00 schreef JortK het volgende:
Op zoek naar een DVD speler met USB poort...
Zulllen we dan maar weer stil zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan komen al die trauma's weer boven.
Ja hoi, er zit ook nog grijs tussen zwart en wit hoorquote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hoi, er zit ook nog grijs tussen zwart en wit hoor
Gelukkigquote:
Wie zegt dat ik het over mijn trauma's had?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:11 schreef dndiek het volgende:
Ik wilde het ook helemaal niet over de trauma's van Mart hebben want dan zijn we over 3 weken nog bezig
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:11 schreef dndiek het volgende:
Ik wilde het ook helemaal niet over de trauma's van Mart hebben want dan zijn we over 3 weken nog bezig
Ik heb hem ooit gemeetquote:
En toen werd het meteen heel diepzinnig?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die avond liep ik wel een trauma op toen PSV van Feyenoord won tijdens een VBL-meet ja.
Heey blauwequote:
Mja, ik heb dat al verwerkt hoorquote:
Onder gegaan. Hij komt wel terugquote:
En dat is dan nog het topje van de ijsbergquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat al verwerkt hoor.
Ik doelde ook meer op de koffietrauma's van OA en MPG die wel eens naar boven zouden kunnen komen. Die keer dat ze een te klein kopje kregen, de koffie koud was, ze koffie in hun koffiemelk kregen en de Starbucksmeet die niet doorging...
Jij wil er zeker wel over pratenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is dan nog het topje van de ijsberg.
Of nu alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef Fha het volgende:
Nu pas?!
Dat kan ook jaquote:
Oh okequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:ben net terug van boodschappen doen en LL d'r bed brengen
Ja.quote:
en jij drinkt je koffie natuurlijk zwartquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Iemand wilde ooit koffie voor me halen. superlief enzo, maar ze deed er melk en suiker in. En dan niet een beetje, maar véél. Van allebei.
.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh okeNooit geweten dat supers nog zo lang open zijn
Dan snap ik het weerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
AH is tot 10 open en toen moest ik nog terug
Juust. en nu echt:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
en jij drinkt je koffie natuurlijk zwart
quote:
mihoen met rundvlees in tepayaki sausquote:
over koffie mag ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 05:36 schreef evaxsis het volgende:
Ooow hallo
Moet het hier alleen over thee of stampot gaan
Ik zit nog steeds aan de wijn en het laatste beetje laat nu de bodem zien, dus zoek nu wel een vervanging om hier nog wel te kunnen blijvenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 JortK
02. 037 Fha
03. 036 Ladylike
04. 033 Pheno
05. 031 goldfinger1963
06. 025 DaMart
07. 024 Muck
08. 021 marcb1974
09. 020 dndiek
10. 019 MPG
11. 018 Nijns
12. 012 Dr_Flash
13. 011 Klonk
14. 010 KapiteinGasthof
15. 009 Sjowhan
16. 002 indahnesia.com
17. 002 OA
18. 001 Memento-Mori
Reeks-statistieken!
Cccccombobreaker!quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds aan de wijn en het laatste beetje laat nu de bodem zien, dus zoek nu wel een vervanging om hier nog wel te kunnen blijven
En dan komen spammen met: Hallo, ik ben nieuw hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:29 schreef Pheno het volgende:
Het betere jatwerk
http://www.onlinenu.nl/
Oh, ik heb deze van GoTquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan komen spammen met: Hallo, ik ben nieuw hier.
hallo jongens ik ben nieuwe hierquote:
Het is niet de eerste keer en het zal ook wel niet de laatste keer zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze was hier ook al. Die muts/homo heeft gewoon wat subfora bij elkaar bedacht van FoK en GoT
Nee, maar ik moest wel lachen bij die beschrijvingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer en het zal ook wel niet de laatste keer zijn.
He caviagoeroequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goedensmorgens!
Die neprockert? of wat doet ie?quote:
Je hoeft er niet heen te gaanquote:
Je lijkt wel een wijf....quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
Nu zat ik net zo lang te bellen dat mijn thee ijsthee is geworden.
is ook te grappigquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
Nu was ik een tijdje niet online en is mijn GC topic niet dicht of verplaatst. Het is een wonder zeg ik je!
Mja, die gedachte had ik ook toen ik dat forum zag, dat moest gedeeld worden.quote:
he bahquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
Nu zat ik net zo lang te bellen dat mijn thee ijsthee is geworden.
quote:
envinnensoep!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:30 schreef Aarti het volgende:
haaaaaaaaai
Hadden wij dat maarquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar pauze houden. Sindsdat we verhuisd zijn, moet er verplicht pauze gehouden worden, 45 minuten
DaMart wordt nu DaLovemaker?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon een heel flauw grapje nu niet laten.
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Aarti het volgende:
heb je dat weleens gegeten?
Staat ie alquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nieuw nieuws! Submit via de Frontpage!
Zo stom zijn ze toch niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk gaan ze nog zeggen dat ze allemaal druk aan het werken zijn
Nijnsquote:
ik ben net pas begonnenquote:
Wat, dat er mensen zijn die de economie nog laten draaien?quote:
Dan is het ook niet zo vreemdquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, dat er mensen zijn die de economie nog laten draaien?
Heb je dan sowieso wel pauze? Er zijn ook bedrijven waar je achter het bureau mag blijven eten, maar dat heb ik sindsdat ik bij mijn huidige werkgever zit, niet meer gedaan.quote:
Niets mis mee, wat kan, dat kan.quote:
Ongelofelijk kut. Maar meer niet.quote:
Dat zijn de mensen die niet werken, maar hun geld juist uitgevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, dat er mensen zijn die de economie nog laten draaien?
Ik zorg ervoor dat andere mensen hun geld uitgeven aan mij, zodat ik het kan uitgeven, wat is je punt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die niet werken, maar hun geld juist uitgeven
Dat gaat te ver om hier te posten.quote:
Wij hebben een half uur per dag maar iedereen propt in max 20 minuten zijn boterham in zijn mond en gaat weer aan de slagquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je dan sowieso wel pauze? Er zijn ook bedrijven waar je achter het bureau mag blijven eten, maar dat heb ik sindsdat ik bij mijn huidige werkgever zit, niet meer gedaan.
't Heeft wel wat, eventjes van de plek af, even wat anders en geen computer/werk wat je toch wel weer mee door gaat als je achter het bureau blijft plakken.
Overigens hebben we ook een koffie- en theepauze. Straks weer om 15:00
Pien!quote:
quote:
Dat weet ik, dat is ook de reden dat ik het hier niet postquote:
Ik heb geen R&P-klonenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat is ook de reden dat ik het hier niet post
Ik zal maar een R&P kloon aanmaken of zo
Of 1 van MPG lenen
Eeene R ende P geklooneerde?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of 1 van MPG lenen
Ok..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of 1 van MPG lenen
hebben die kloothommels nou nog steeds niet betaaldquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
Wow nu gaat mn baas zelfs rennen voor mn centen
Ik probeer al vanaf maart geld te krijgen van sociale dienst.
in april heb ik hier gewerkt met behoud van die uitkering.
Dat geld heb ik dus nog steeds niet...
Mn stiefma werkt bij de gemeente, dus ik belde net met mn vader daarover (hij belt weer zn vriendin enzo) maar ik eindigde het gesprek dus met: nou dan blijf ik maar wachten op mn geld...
waarop mn baas zei: enne? is er iets?
Dus ik: ja, ik wacht nog steeds op die uitkering van maart en dat geld van hier te werken in april.
Nou gaat mn baas morgen bellen met de vent waarmee HIJ heeft afgesproken dat ik hier die ene maand met behoud van uitkering kon werken
Ik doe dat dus ook nooooooooooi meer...
Eigenlijk is dat te belachelijk voor woorden
tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben die kloothommels nou nog steeds niet betaald
Sociale dienst krijg je als je helemaal geen inkomen hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
Waarvoor krijg je die uitkering als ik vragen mag?
Weet heeft de buurvrouw gedaan dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Verrekte kutzooiNogeens 2 maanden vertraging met de bouw godverdomme. Buuv ik kom je halen en ik maak je d000000dt
Ow, sociale dienst, sorry ik had niet echt goed gelezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Sociale dienst krijg je als je helemaal geen inkomen hebt.
dat had ik in maart en april dus ook niet... maar heb dat geld waar ik recht op heb dus nog steeds niet, waardoor ik nog steeds 2 maanden kosten gewoon zelf (zonder spaargeld) heb mogen betalen.
Je kunt dus wel nagaan hoeveel van die rekeningen niet betaald zijn geworden
Maar alle kosten worden op de gemeente verhaald, dat beloof ik je
Allemaal gezeik met bezwaarschriften en procedures maximaal oprekken etc etc. Stompe kuthoerquote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal gezeik met bezwaarschriften en procedures maximaal oprekken etc etc. Stompe kuthoer
Omdat verzuurde buurvrouwen lastig willen zijn. Dat is standaard bij nieuwbouw. Zeiken dat het uitzicht weg is e.d.quote:
Nou, lekker als je er straks nog 'naast' moet wonen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat verzuurde buurvrouwen lastig willen zijn. Dat is standaard bij nieuwbouw. Zeiken dat het uitzicht weg is e.d.
Omdat ze niet meer naakt kan zonnen als Fles op drie hoog naast haar woont. Duh.quote:
mja, IK heb er geen last van hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, lekker als je er straks nog 'naast' moet wonen..
Je zou haast een molotov-cocktail in haar huis gooienquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal gezeik met bezwaarschriften en procedures maximaal oprekken etc etc. Stompe kuthoer
Overal heb je bezwaar-mogelijkheden, helaas is het wel zo dat door die bezwaren de oplevering vaakt nog langer duurt dan zelf geplannedquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, IK heb er geen last van hoorMaar goed, het is ook wel dit hoerig neukende kut regeltjesparadijs wat hieraan ten grondslag ligt. Buuv
Nederland
In Belgie kan iedereen naar smaak bouwen wat hij wil, waar hij wil en wanneer hij wil. Of het wekt minimaal sterk die indrukquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
regeltjes![]()
maakt niet uit in welk land je zit
het wekt de indrukquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Belgie kan iedereen naar smaak bouwen wat hij wil, waar hij wil en wanneer hij wil. Of het wekt minimaal sterk die indruk
Hij komt toch niet naast mij te wonen hč? Ik wil niet dat hij mijn tietjes zietquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer naakt kan zonnen als Fles op drie hoog naast haar woont. Duh.
Hij komt naast Fha te wonenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij komt toch niet naast mij te wonen hč? Ik wil niet dat hij mijn tietjes ziet
whehehehequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij komt toch niet naast mij te wonen hč? Ik wil niet dat hij mijn tietjes ziet
lach me niet uitquote:
doe ik ook nietquote:
Oh! Wat dan?quote:
Nu te laat denk ik, of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
vergeet helemaal naar de bank te gaan
duidelijk bank sluit hier om half 5quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oh! Wat dan?
[..]
Nu te laat denk ik, of niet?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF moet gewoon giechelen van het woord 'tietjes'.
Hier om 5 uur maar dat is nog geen fatsoenlijke tijd als je een normale kantoorbaan hebt. Maar breek me de bek aub niet opnieuw open zeg over de bereikbaarheid van bankenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk bank sluit hier om half 5
En jij? Moet jij ook lachen om mijn tietjes?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF moet gewoon giechelen van het woord 'tietjes'.
Alleen als ze een leuke mop vertellenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier om 5 uur maar dat is nog geen fatsoenlijke tijd als je een normale kantoorbaan hebt. Maar breek me de bek aub niet opnieuw open zeg over de bereikbaarheid van banken![]()
[..]
En jij? Moet jij ook lachen om mijn tietjes?
Ik denk dat jij van mijn tietjes alleen maar gaat grijnzenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ze een leuke mop vertellen.
Vertellen ze zulke leuke grapjes dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van mijn tietjes alleen maar gaat grijnzen
Wut?quote:
DaMart wil er eerder mee spelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
En jij? Moet jij ook lachen om mijn tietjes?
OAmbtenaarquote:
quote:
Owja!quote:
Owjaquote:
Je spreekt in raadselenquote:
Ow, ik heb mijn nummer toen toch gegeven? Misschien kan je even smsen wat je bedoeld..quote:
Je gaat me vast weer beschuldigen van taalnazisme, maar er staat weer een koei van een foud inquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, ik heb mijn nummer toen toch gegeven? Misschien kan je even smsen wat je bedoeld..
06-belmesnel toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, ik heb mijn nummer toen toch gegeven? Misschien kan je even smsen wat je bedoeld..
Wat voor koei?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat me vast weer beschuldigen van taalnazisme, maar er staat weer een koei van een foud in....
quote:
Oooooo je bedoeld die koei!quote:
Bavariaquote:
Ik mag geen alcohol drinken. En alcoholvrij bierquote:
Jip en Janneke-champagne dan maar ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag geen alcohol drinken. En alcoholvrij bier
Ik zou Janneke gevenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef timbob het volgende:
Ik wilde eigenlijk hier reageren en iets schreeuwen over mensen die ME gebruiken in de bezittelijke vorm.
Maar nu ik de rest van TS' taalgebruik zie realiseer ik dat ik net zo goed quantumfysika kan gaan uitleggen aan een pinguin.
Kut, net nou ie me wat gaat uitleggen.quote:Begin maar
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Kut, net nou ie me wat gaat uitleggen.
Nee, want dan krijg ik ruziequote:
Dat 0909-nummer?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je bent nog niet veel gewend hequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:54 schreef DaMart het volgende:
...heel verhaal...
Ik heb een half jaar lang vijf dagen per week Zandvoort-Culemborg gereden, dus ik ben heus wel wat gewend. Waarom denk je dat ik normaal gesproken met de trein naar mijn werk ga? Dat is een stuk relaxter reizen, en, zo is nu bewezen, je doet er 2 uur korter overquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent nog niet veel gewend he
Ik mag volgende week proberen bij Nijmegen te komen, tijdens de 4daagse
Ik schat dat ik 5 minuten vertraging heb, ik ga toch niet over de dan gevulde snelwegen met jostis
Mja, als al die klapjosti's niet in de weg hadden gereden, dan was ik een half uur sneller geweest dan met de trein...quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan ook met de trein, asfaltslaaf
Naar Amersfoort vanuit Nijmegen Lent? Nee, dank je.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan ook met de trein, asfaltslaaf
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
Klonk, verlos haar eens uit haar lijden... ik ben terug van me werk!!!!
Dan kun je wel in Utreg koffie komen doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar Amersfoort vanuit Nijmegen Lent? Nee, dank je.
Ik zal niks zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik ruzie.
[..]
Dat 0909-nummer?.
Ik doe nergens meer koffie. Uit ervaring kan ik zeggen dat KSC meets gedoemd zijn te mislukken. Of ze kosten me een pc.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan kun je wel in Utreg koffie komen doen
ze is druk bezigquote:
Nouja, misschien is NL wel een van de landen die in het bouwbeleid wel strengere regels heeft, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
regeltjes![]()
maakt niet uit in welk land je zit
Ah, Tiroller veldonderzoek...Oh wacht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga in september voor veldonderzoek naar Oostenrijk.
Nou, het kan niet veel strenger meer hoor. Al wil je een boom uit je eigen tuin kappen moet je nog een vergunning hebben volgens mijquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, misschien is NL wel een van de landen die in het bouwbeleid wel strengere regels heeft, maar dat weet ik niet zeker.
En de koffie pruttelt al. Joechei!
klopt maar is in belgie ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het kan niet veel strenger meer hoor. Al wil je een boom uit je eigen tuin kappen moet je nog een vergunning hebben volgens mij
Muck en ik. Wij gaan onderzoeken of Parijzenaren ook koffie kunnen zetten.quote:
En jullie gingen toch ook onderzoeken of Fransen net zulke lekkere croissants kunnen maken als Nederlanders?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck en ik. Wij gaan onderzoeken of Parijzenaren ook koffie kunnen zetten.
En of de eiffeltoren Muckproof is.
Ze gaat als #11 in een 10-persoonslift?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaat als #11 in een 10-persoonslift?
Nee, ze gaat er tegen schuppenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaat als #11 in een 10-persoonslift?
Wat een klote excuus, jij zal ook nooit leren vliegen zo ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen puf meer om te studeren. Het is al twee weken 12 uur per dag bezig zijn met en werk en studie er naast. Ze zakken er maar in, morgen weer een dag!
Dat ook nog jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jullie gingen toch ook onderzoeken of Fransen net zulke lekkere croissants kunnen maken als Nederlanders?
Als die luie vogel wil vliegen, koopt ie wel een vliegticketquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een klote excuus, jij zal ook nooit leren vliegen zo ook
Nou ja, dan blijf ik maar onder water.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een klote excuus, jij zal ook nooit leren vliegen zo ook
Mijn volgende onderzoek is in wording. maar daar is nog geen vliegtuig bij gespot.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die luie vogel wil vliegen, koopt ie wel een vliegticket.
Pijn aan haar voet hebben?quote:
Oh okeequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:35 schreef DaMart het volgende:
Als Pheno deze even volpost, dan kom ik na de afwas terug in zijn 100e KSC-topic.
Oh niet eens die hele toren krom of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |