hallo jongens ik ben nieuwe hierquote:
Het is niet de eerste keer en het zal ook wel niet de laatste keer zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze was hier ook al. Die muts/homo heeft gewoon wat subfora bij elkaar bedacht van FoK en GoT
Nee, maar ik moest wel lachen bij die beschrijvingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer en het zal ook wel niet de laatste keer zijn.
He caviagoeroequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goedensmorgens!
Die neprockert? of wat doet ie?quote:
Je hoeft er niet heen te gaanquote:
Je lijkt wel een wijf....quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
Nu zat ik net zo lang te bellen dat mijn thee ijsthee is geworden.
is ook te grappigquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
Nu was ik een tijdje niet online en is mijn GC topic niet dicht of verplaatst. Het is een wonder zeg ik je!
Mja, die gedachte had ik ook toen ik dat forum zag, dat moest gedeeld worden.quote:
he bahquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
Nu zat ik net zo lang te bellen dat mijn thee ijsthee is geworden.
quote:
envinnensoep!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:30 schreef Aarti het volgende:
haaaaaaaaai
Hadden wij dat maarquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar pauze houden. Sindsdat we verhuisd zijn, moet er verplicht pauze gehouden worden, 45 minuten
DaMart wordt nu DaLovemaker?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon een heel flauw grapje nu niet laten.
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Aarti het volgende:
heb je dat weleens gegeten?
Staat ie alquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nieuw nieuws! Submit via de Frontpage!
Zo stom zijn ze toch niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk gaan ze nog zeggen dat ze allemaal druk aan het werken zijn
Nijnsquote:
ik ben net pas begonnenquote:
Wat, dat er mensen zijn die de economie nog laten draaien?quote:
Dan is het ook niet zo vreemdquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, dat er mensen zijn die de economie nog laten draaien?
Heb je dan sowieso wel pauze? Er zijn ook bedrijven waar je achter het bureau mag blijven eten, maar dat heb ik sindsdat ik bij mijn huidige werkgever zit, niet meer gedaan.quote:
Niets mis mee, wat kan, dat kan.quote:
Ongelofelijk kut. Maar meer niet.quote:
Dat zijn de mensen die niet werken, maar hun geld juist uitgevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, dat er mensen zijn die de economie nog laten draaien?
Ik zorg ervoor dat andere mensen hun geld uitgeven aan mij, zodat ik het kan uitgeven, wat is je punt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die niet werken, maar hun geld juist uitgeven
Dat gaat te ver om hier te posten.quote:
Wij hebben een half uur per dag maar iedereen propt in max 20 minuten zijn boterham in zijn mond en gaat weer aan de slagquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je dan sowieso wel pauze? Er zijn ook bedrijven waar je achter het bureau mag blijven eten, maar dat heb ik sindsdat ik bij mijn huidige werkgever zit, niet meer gedaan.
't Heeft wel wat, eventjes van de plek af, even wat anders en geen computer/werk wat je toch wel weer mee door gaat als je achter het bureau blijft plakken.
Overigens hebben we ook een koffie- en theepauze. Straks weer om 15:00
Pien!quote:
quote:
Dat weet ik, dat is ook de reden dat ik het hier niet postquote:
Ik heb geen R&P-klonenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat is ook de reden dat ik het hier niet post
Ik zal maar een R&P kloon aanmaken of zo
Of 1 van MPG lenen
Eeene R ende P geklooneerde?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of 1 van MPG lenen
Ok..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of 1 van MPG lenen
hebben die kloothommels nou nog steeds niet betaaldquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
Wow nu gaat mn baas zelfs rennen voor mn centen
Ik probeer al vanaf maart geld te krijgen van sociale dienst.
in april heb ik hier gewerkt met behoud van die uitkering.
Dat geld heb ik dus nog steeds niet...
Mn stiefma werkt bij de gemeente, dus ik belde net met mn vader daarover (hij belt weer zn vriendin enzo) maar ik eindigde het gesprek dus met: nou dan blijf ik maar wachten op mn geld...
waarop mn baas zei: enne? is er iets?
Dus ik: ja, ik wacht nog steeds op die uitkering van maart en dat geld van hier te werken in april.
Nou gaat mn baas morgen bellen met de vent waarmee HIJ heeft afgesproken dat ik hier die ene maand met behoud van uitkering kon werken
Ik doe dat dus ook nooooooooooi meer...
Eigenlijk is dat te belachelijk voor woorden
tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben die kloothommels nou nog steeds niet betaald
Sociale dienst krijg je als je helemaal geen inkomen hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef Nijns het volgende:
Waarvoor krijg je die uitkering als ik vragen mag?
Weet heeft de buurvrouw gedaan dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Verrekte kutzooiNogeens 2 maanden vertraging met de bouw godverdomme. Buuv ik kom je halen en ik maak je d000000dt
Ow, sociale dienst, sorry ik had niet echt goed gelezenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Sociale dienst krijg je als je helemaal geen inkomen hebt.
dat had ik in maart en april dus ook niet... maar heb dat geld waar ik recht op heb dus nog steeds niet, waardoor ik nog steeds 2 maanden kosten gewoon zelf (zonder spaargeld) heb mogen betalen.
Je kunt dus wel nagaan hoeveel van die rekeningen niet betaald zijn geworden
Maar alle kosten worden op de gemeente verhaald, dat beloof ik je
Allemaal gezeik met bezwaarschriften en procedures maximaal oprekken etc etc. Stompe kuthoerquote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal gezeik met bezwaarschriften en procedures maximaal oprekken etc etc. Stompe kuthoer
Omdat verzuurde buurvrouwen lastig willen zijn. Dat is standaard bij nieuwbouw. Zeiken dat het uitzicht weg is e.d.quote:
Nou, lekker als je er straks nog 'naast' moet wonen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat verzuurde buurvrouwen lastig willen zijn. Dat is standaard bij nieuwbouw. Zeiken dat het uitzicht weg is e.d.
Omdat ze niet meer naakt kan zonnen als Fles op drie hoog naast haar woont. Duh.quote:
mja, IK heb er geen last van hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, lekker als je er straks nog 'naast' moet wonen..
Je zou haast een molotov-cocktail in haar huis gooienquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal gezeik met bezwaarschriften en procedures maximaal oprekken etc etc. Stompe kuthoer
Overal heb je bezwaar-mogelijkheden, helaas is het wel zo dat door die bezwaren de oplevering vaakt nog langer duurt dan zelf geplannedquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, IK heb er geen last van hoorMaar goed, het is ook wel dit hoerig neukende kut regeltjesparadijs wat hieraan ten grondslag ligt. Buuv
Nederland
In Belgie kan iedereen naar smaak bouwen wat hij wil, waar hij wil en wanneer hij wil. Of het wekt minimaal sterk die indrukquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
regeltjes![]()
maakt niet uit in welk land je zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |