Het is niet de eerste keer en het zal ook wel niet de laatste keer zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze was hier ook al. Die muts/homo heeft gewoon wat subfora bij elkaar bedacht van FoK en GoT
Nee, maar ik moest wel lachen bij die beschrijvingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer en het zal ook wel niet de laatste keer zijn.
He caviagoeroequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goedensmorgens!
Die neprockert? of wat doet ie?quote:
Je hoeft er niet heen te gaanquote:
Je lijkt wel een wijf....quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
Nu zat ik net zo lang te bellen dat mijn thee ijsthee is geworden.
is ook te grappigquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
Nu was ik een tijdje niet online en is mijn GC topic niet dicht of verplaatst. Het is een wonder zeg ik je!
Mja, die gedachte had ik ook toen ik dat forum zag, dat moest gedeeld worden.quote:
he bahquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:59 schreef DaMart het volgende:
Nu zat ik net zo lang te bellen dat mijn thee ijsthee is geworden.
quote:
envinnensoep!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:30 schreef Aarti het volgende:
haaaaaaaaai
Hadden wij dat maarquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar pauze houden. Sindsdat we verhuisd zijn, moet er verplicht pauze gehouden worden, 45 minuten
DaMart wordt nu DaLovemaker?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon een heel flauw grapje nu niet laten.
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Aarti het volgende:
heb je dat weleens gegeten?
Staat ie alquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nieuw nieuws! Submit via de Frontpage!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |