klopt maar is in belgie ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het kan niet veel strenger meer hoor. Al wil je een boom uit je eigen tuin kappen moet je nog een vergunning hebben volgens mij
Muck en ik. Wij gaan onderzoeken of Parijzenaren ook koffie kunnen zetten.quote:
En jullie gingen toch ook onderzoeken of Fransen net zulke lekkere croissants kunnen maken als Nederlanders?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck en ik. Wij gaan onderzoeken of Parijzenaren ook koffie kunnen zetten.
En of de eiffeltoren Muckproof is.
Ze gaat als #11 in een 10-persoonslift?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaat als #11 in een 10-persoonslift?
Nee, ze gaat er tegen schuppenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaat als #11 in een 10-persoonslift?
Wat een klote excuus, jij zal ook nooit leren vliegen zo ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen puf meer om te studeren. Het is al twee weken 12 uur per dag bezig zijn met en werk en studie er naast. Ze zakken er maar in, morgen weer een dag!
Dat ook nog jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jullie gingen toch ook onderzoeken of Fransen net zulke lekkere croissants kunnen maken als Nederlanders?
Als die luie vogel wil vliegen, koopt ie wel een vliegticketquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een klote excuus, jij zal ook nooit leren vliegen zo ook
Nou ja, dan blijf ik maar onder water.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een klote excuus, jij zal ook nooit leren vliegen zo ook
Mijn volgende onderzoek is in wording. maar daar is nog geen vliegtuig bij gespot.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die luie vogel wil vliegen, koopt ie wel een vliegticket.
Pijn aan haar voet hebben?quote:
Oh okeequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:35 schreef DaMart het volgende:
Als Pheno deze even volpost, dan kom ik na de afwas terug in zijn 100e KSC-topic.
Oh niet eens die hele toren krom of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |