Goede subfora!quote:Verliefd
Weet je wel Wat Verliefd is Verteel dan
Uitmaken
Hoe is gebeurt je laaste uitmaken
Tongzoenen
Hoe Is gebuert je erste keer zoenen
Hoe Was jouw erste Liefde
Hoe Was jouw erste Liefde
Liefdesverdriet
Heb je pijn in je Hard Verteel
Anieda?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:43 schreef Klonk het volgende:
kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze echt anita heet
te weinig spelfoutenquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:43 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar een topic open in LIF: Ik heb pijn aan mijn hard, moet ik nu naar de dokter of naar de basisschool?
Dan registreer ik me maar niet op dat forum, ik voldoe niet.quote:
quote:Gezocht - Mensen
De betrokken personen worden gezocht door de nationale jurisdicties (of het International Criminal Tribunals, indien van toepassing) en de rol van Interpol is het bijstaan van de nationale politiediensten in het vaststellen of het lokaliseren van de personen die met het oog op hun aanhouding en uitlevering.
quote:
erste keer sex(#0)
hoe was jullie ervaring met de eerste keer sex?
en hoe oud waren jullie?
en hebben jullie er spijt van?
mijn ervaring was goed ik was 15 jaar en dat was met me ex
ik heb er absoluut geen spijt van heb nog steeds een goede band met me ex:)
laat jullie ervaring even horen
quote:Parachute springen
Als je wilt parachute springen, waar mag je dat dan doen? Mag dat gewoon overal of zijn er speciale plekken voor?
En hoe hard ga je in je vrije val?
En vanaf hoe hoog spring je dan
quote:Ik zoek vrouw
contact met me baj***a1@t*.b*
Het is FOK! vuile inteelt josti!quote:Het is zomervakantie en heel Nederland is op vakantie alleen jij zit nog een beetje thuis op de computer te fokken dus dan vraag ik me af; wat doen jullie zoal thuis doen in deze barre weken van het vrije bestaan ?
Oke to the point; vervelingtips tijdens slecht weer op de pc en binnensuis
ps. fok hoef je niet te noemen, daar was ik al achter dat dit een zeer nuttige tijdsbesteding is.
En het is geen nuttige tijdsbesteding!quote:
die neef die nu 31 is bedoel je ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk haar neef van 30 die ze nog steeds elke verjaardag ziet.
kloon in tha housequote:
En transsexueel geworden?quote:
Ik zet Babelfish alvast aan. Mongools -> Nederlands.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:10 schreef Klonk het volgende:
die ja
maar laten we nu even aardig zijn, wie weet geeft ze nog antwoord
En dat staat dan in hun forum over trouwen... dus geen onveilige seks na het huwelijk, en vooral geen kinderen krijgen als je getrouwd bentquote:Als je onveilig gevreeën hebt, of het condoom is gescheurd of afgegleden, of je bent de pil een dag vergeten dan heb je nog de mogelijkheid een morning-afterpil te halen, dit kan tot binnen 72 uur na de geslachtsgemeenschap en moet je bij je huisarts het recept vragen. We snappen dat je niet echt zit te wachten om bij je huisarts hiermee aan te komen maar het is beter dan maar afwachten. De kans dat je met een morning-afterpil een zwangerschap voorkomt is vrij hoog en bedenk wat je liever hebt. Nu moeten uitleggen dat je onveilige sex hebt gehad of dat je onveilige sex hebt gehad en vreest dat je zwanger bent.
Wat een stelletje Friezen bij elkaar zeg!quote:Hoe Is gebuert je erste keer zoenen
In ieder geval niet F5'en.quote:
Maar wat dan wel?quote:
Dat mooie forum bekijken natuurlijk!quote:
ik vote voor een perm. banquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het is geen nuttige tijdsbesteding!
Iets zegt me dat dat niet werkt daar. Zou je daar wel tubgirl e.d. mogen posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Ze installeren Windows op alle talen! Cool, dat scheelt weer LOI kosten, gewoon Windows er op zetten!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:31 schreef nuget het volgende:
erg slim ook om je 06 nummer te vermelden op de website
Bedankt spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laptop was zeker letterlijk van de vrachtwagen gevallen dat hij in onderdelen wordt verkocht?quote:ALLE ONDERDELEN KOSTEN ¤ 15 PER STUK .. ZOEK MAAR UIT..
2 X 250 MB Ram Geuhugen - Hp Compaq Nc6000 LAPTOP
Dvd/Cd Room - Hp Compaq Nc6000 LAPTOP
30 GB Interne Harddisk - Hp Compaq Nc6000 LAPTOP
Bios Batterij - Hp Compaq Nc6000 LAPTOP
Dus toch een permbanquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:11 schreef nuget het volgende:
Sorry Gast, je bent verbannen van gebruik van dit forum!
Je verbanning is permanent.
ff ip filter aanzetten
Levenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef anita-23 het volgende:
nuget denk je dat je stoer bent nee he
weetje wat ga naar google zoek daar je leven mischien kan je nog vinden![]()
jammer voor je man echt
*insert ringtoon....quote:
voor watquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:28 schreef anita-23 het volgende:
nuget 80.100.176.19 dit IP-adres aan de politie verslag dank je!
kee, iemand uitlachen omdat ze een kutwebsite hebben mag, maar vanuit FOK! op iemands kutwebsite te gaan klooien, doen we nietquote:
is goed, stuur maar langs..quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef anita-23 het volgende:
je hoor het wel van onze advocaat ok !
?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:33 schreef anita-23 het volgende:
je mag niet over geloven gaan stoer doen he maar jah we zien het maar bye
Wat een ongelooflijk saai forum zeg,quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:32 schreef Pheno het volgende:
Waarom hebben jullie dezelfde subfora en beschrijvingen als http://www.onlinenu.nl ?
ik word bijna bangquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:37 schreef Klonk het volgende:
nou nuget begin alvast maar met kringspieroefeningen
Je draait IE 5 nog? Geen tabbladen kan echt niet meer hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk saai forum zeg,![]()
Ik heb niet eens de behoefte om iets aan te klikken. Behalve dan het kruisje rechtsboven.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Deze kloon is wel heel slecht..
Wat is overigens mooie schoon van Prada?
Logische menu opbouw!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Computer reparatie aan huis Mijn Computer is traag werk vinden contact vinden Verliefd Seksualiteit Uitmaken Liefdesverdriet Probleem Met Politie date chatten vrouw tweedehand auto scooter amsterdam miesjes chat > Ik zoek of ik verkoop > ik zoek of ik heb Kleren > ik heb een schoon van prada zwart
What the hell?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
De contactpagina is ook al dubieus.
Je kunt bellen met Ali (Nederlans) of Cumali...
Ik hoef helemaal geen contact met de lans van Ali, en zeker niet als Ali dan ook nog cumt![]()
.
<Scooter uitlaat geluid>quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Competer formateren?
Benodigde programen?
Dit is gewoon slecht. De andere 'computer reparatie aan huis' trouwens ook.
En dat zegt ook werk aan te nemen om een website te maken "webdesign"
Waarom jij slecht praat over mij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef anita-23 het volgende:
hey zijn jullie dom ofzo? wat praten jullie over die site tring hebben jullie geen anders dioen ofzo
iemand nog een kopietje van te OP ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:33 schreef neo2000 het volgende:
Pareltje:
Geen zin in levenjullie dan? en waarom
quote:Hoerjes van fok.nl ik neuk jullie
moeder nu hier
nuget echt hoerenkind
Damart -
klootzak
Sjowhan hoerje
Lindytje echt een klootzak
neo2000 echt een klootzak
cerrot -
hoerje
Anne hoerje
iQM -
klootzak
kL0j00h klootzak
Klonk - klootzak
Gelijk hebben ze! Klootzakken. Maar jullie worden nu wel geneukt! En zijn moeder is daar!quote:
Ik sta in geen enkel lijstje, alleen in de top500 usertotals.quote:
ach, daar sta je in ieder geval niet in als klootzak of hoerenjongquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta in geen enkel lijstje, alleen in de top500 usertotals.
Niet eens met e-mailadres erbij. Daar staan jullie nu wel in dat andere lijstje overigensquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, daar sta je in ieder geval niet in als klootzak of hoerenjong
Ik niet, want ik ben geen hoerje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze! Klootzakken. Maar jullie worden nu wel geneukt! En zijn moeder is daar!
ja, ik zie het nuquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Pheno het volgende:
Die staat in de OP, luie mod!
http://www.onlinenu.nl/
Ze hebben daar ook een dateforum!quote:
Oe, ze posten persoonsgegevens. Zouden ze die verwerking netjes hebben gemeld bij het CBP, of krijgen ze een boete als ik dat even navraag?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens met e-mailadres erbij. Daar staan jullie nu wel in dat andere lijstje overigens
Oeh Oeh Oeh vraag naquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, ze posten persoonsgegevens. Zouden ze die verwerking netjes hebben gemeld bij het CBP, of krijgen ze een boete als ik dat even navraag?
Ik sta er al inquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
kijk maar uit DaMart, dadelijk sta je ook in dat lijstje
Dat was toch een gangbang met ONZ users?quote:
whehehe, ze houdt wel netjes de alfabetische volgorde aanquote:
True that. Ga zo door meissie!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Klonk het volgende:
fok.nl wordt wel genoemd, dus eigenlijk maakt ze gratis reclame voor het forum wat ze nu dood wil hebben
Ik heb nog niet eens mail gehad van d'r vriendjes.quote:
ben ik ooit serieusquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik vraag me trouwens af of iemand met de naam Nuget wel serieus genomen wil worden
wat denk je zelf handige harriequote:Op woensdag 15 juli 2009 07:32 schreef Pheno het volgende:
Waarom hebben jullie dezelfde subfora en beschrijvingen als http://www.onlinenu.nl ?
Van www.onlinenu.nlquote:
Iets met dat het leven geen zin had zonder vent en/of geld.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Van www.onlinenu.nl
Gebruikers Online
7 gasten, 0 leden
Meeste online vandaag: 57. Meeste online ooit: 57 (Vandaag om 06:57:09 )
Denk dus niet dat je het echt als je 'Giant' kan omschrijven
Hersentransplantatie bij de makers van die site?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:57 schreef nuget het volgende:
inmiddels is een deel van de spelfouten "gerepareerd" nu de rest nog
quote:Met Politie date chatten vrouw tweedehand auto scooter amsterdam miesjes chat
Hoe zit het met de tweedehand auto scooter?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef neo2000 het volgende:
Iek biet 50 euro voor met politie chatten date miesjes chat!
Ok nieuw?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:37 schreef monique_zomerrr het volgende:
Ik moet hier ook ff gereageerd hebben
My gawdquote:Waarschuwingen•Je kunt zelfs zoenen als jullie allebei beugels hebben, alleen je moet er goed op letten dat ze elkaar niet aanraken. Kom met je tong ook niet in de buurt van de beugel, want je kunt je tong snijden.
•Steek je tong ook niet te ver in de keel van de partner of hij/zij moet kokhalzen.
•Zorg ervoor dat je aan het einde van de zoen niet in de tong van de ander bijt!
Al een tijdje. Stond gewoon bovenin namelijk. Boven de topics. Waar nu iets van "Super crap" staat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:35 schreef neo2000 het volgende:
Lijstje is weg op de site?
Heb ik dan heul gemist..quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al een tijdje. Stond gewoon bovenin namelijk. Boven de topics. Waar nu iets van "Super crap" staat.
Same herequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben![]()
![]()
Je maakt me dag weer goed
Ik weet het wel zekerquote:ik ga morgen voor eerste keer seks hebben maar ik denk dat ik uitgelachen wort hier een foto
foto is verwerijdert
corrigeren noemen we het.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef anita-23 het volgende:
hebben jullie geen andere dingen doen dan mensen peste?
Begin geen Nederlands forum als je geen goed Nederlands kunt typenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef anita-23 het volgende:
hebben jullie geen andere dingen te doen dan mensen pesten?
Nog steeds geen pics van je gezien, dus chatten begin ik helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef anita-23 het volgende:
die site heeft nu mooi chat site kijkmaar hahha
Deze?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef anita-23 het volgende:
die site heeft nu mooi chat site kijkmaar hahha
Kan ik Mesaj ook naar de supermarkt sturen om een krat bier te halen?quote:Wat kan jij hier op deze chat site
Profiel Aanmaken - Gast inlogen - eigen kamer openen - fotos upladen - prive
mesaj sturen - Nog veel dingen Kijk Maar
Klick Hier Voor Chat in
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Kan ik Mesaj ook naar de supermarkt sturen om een krat bier te halen?.
Niet meer dan 3. Auto scooter ies vast gejat door Turk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe zit het met de tweedehand auto scooter?
Bummerquote:ik ga morgen voor eerste keer seks hebben maar ik denk dat ik uitgelachen wort hier een foto
foto is verwerijdert
Jij blijkbaar ook niet. Anders zou je ons negeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |