<Scooter uitlaat geluid>quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef Sjowhan het volgende:
Competer formateren?
Benodigde programen?
Dit is gewoon slecht. De andere 'computer reparatie aan huis' trouwens ook.
En dat zegt ook werk aan te nemen om een website te maken "webdesign"
Waarom jij slecht praat over mij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef anita-23 het volgende:
hey zijn jullie dom ofzo? wat praten jullie over die site tring hebben jullie geen anders dioen ofzo
iemand nog een kopietje van te OP ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:33 schreef neo2000 het volgende:
Pareltje:
Geen zin in levenjullie dan? en waarom
quote:Hoerjes van fok.nl ik neuk jullie
moeder nu hier
nuget echt hoerenkind
Damart -
klootzak
Sjowhan hoerje
Lindytje echt een klootzak
neo2000 echt een klootzak
cerrot -
hoerje
Anne hoerje
iQM -
klootzak
kL0j00h klootzak
Klonk - klootzak
Gelijk hebben ze! Klootzakken. Maar jullie worden nu wel geneukt! En zijn moeder is daar!quote:
Ik sta in geen enkel lijstje, alleen in de top500 usertotals.quote:
ach, daar sta je in ieder geval niet in als klootzak of hoerenjongquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta in geen enkel lijstje, alleen in de top500 usertotals.
Niet eens met e-mailadres erbij. Daar staan jullie nu wel in dat andere lijstje overigensquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, daar sta je in ieder geval niet in als klootzak of hoerenjong
Ik niet, want ik ben geen hoerje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze! Klootzakken. Maar jullie worden nu wel geneukt! En zijn moeder is daar!
ja, ik zie het nuquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Pheno het volgende:
Die staat in de OP, luie mod!
http://www.onlinenu.nl/
Ze hebben daar ook een dateforum!quote:
Oe, ze posten persoonsgegevens. Zouden ze die verwerking netjes hebben gemeld bij het CBP, of krijgen ze een boete als ik dat even navraag?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens met e-mailadres erbij. Daar staan jullie nu wel in dat andere lijstje overigens
Oeh Oeh Oeh vraag naquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, ze posten persoonsgegevens. Zouden ze die verwerking netjes hebben gemeld bij het CBP, of krijgen ze een boete als ik dat even navraag?
Ik sta er al inquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef Klonk het volgende:
kijk maar uit DaMart, dadelijk sta je ook in dat lijstje
Dat was toch een gangbang met ONZ users?quote:
whehehe, ze houdt wel netjes de alfabetische volgorde aanquote:
True that. Ga zo door meissie!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Klonk het volgende:
fok.nl wordt wel genoemd, dus eigenlijk maakt ze gratis reclame voor het forum wat ze nu dood wil hebben
Ik heb nog niet eens mail gehad van d'r vriendjes.quote:
ben ik ooit serieusquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Suga_Mama het volgende:
Ik vraag me trouwens af of iemand met de naam Nuget wel serieus genomen wil worden
wat denk je zelf handige harriequote:Op woensdag 15 juli 2009 07:32 schreef Pheno het volgende:
Waarom hebben jullie dezelfde subfora en beschrijvingen als http://www.onlinenu.nl ?
Van www.onlinenu.nlquote:
Iets met dat het leven geen zin had zonder vent en/of geld.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Van www.onlinenu.nl
Gebruikers Online
7 gasten, 0 leden
Meeste online vandaag: 57. Meeste online ooit: 57 (Vandaag om 06:57:09 )
Denk dus niet dat je het echt als je 'Giant' kan omschrijven
Hersentransplantatie bij de makers van die site?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:57 schreef nuget het volgende:
inmiddels is een deel van de spelfouten "gerepareerd" nu de rest nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |