quote:Met Politie date chatten vrouw tweedehand auto scooter amsterdam miesjes chat
Hoe zit het met de tweedehand auto scooter?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:10 schreef neo2000 het volgende:
Iek biet 50 euro voor met politie chatten date miesjes chat!
Ok nieuw?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:37 schreef monique_zomerrr het volgende:
Ik moet hier ook ff gereageerd hebben
My gawdquote:Waarschuwingen•Je kunt zelfs zoenen als jullie allebei beugels hebben, alleen je moet er goed op letten dat ze elkaar niet aanraken. Kom met je tong ook niet in de buurt van de beugel, want je kunt je tong snijden.
•Steek je tong ook niet te ver in de keel van de partner of hij/zij moet kokhalzen.
•Zorg ervoor dat je aan het einde van de zoen niet in de tong van de ander bijt!
Al een tijdje. Stond gewoon bovenin namelijk. Boven de topics. Waar nu iets van "Super crap" staat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:35 schreef neo2000 het volgende:
Lijstje is weg op de site?
Heb ik dan heul gemist..quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al een tijdje. Stond gewoon bovenin namelijk. Boven de topics. Waar nu iets van "Super crap" staat.
Same herequote:Op donderdag 16 juli 2009 12:08 schreef Stephan1237 het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben![]()
![]()
Je maakt me dag weer goed
Ik weet het wel zekerquote:ik ga morgen voor eerste keer seks hebben maar ik denk dat ik uitgelachen wort hier een foto
foto is verwerijdert
corrigeren noemen we het.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef anita-23 het volgende:
hebben jullie geen andere dingen doen dan mensen peste?
Begin geen Nederlands forum als je geen goed Nederlands kunt typenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef anita-23 het volgende:
hebben jullie geen andere dingen te doen dan mensen pesten?
Nog steeds geen pics van je gezien, dus chatten begin ik helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef anita-23 het volgende:
die site heeft nu mooi chat site kijkmaar hahha
Deze?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef anita-23 het volgende:
die site heeft nu mooi chat site kijkmaar hahha
Kan ik Mesaj ook naar de supermarkt sturen om een krat bier te halen?quote:Wat kan jij hier op deze chat site
Profiel Aanmaken - Gast inlogen - eigen kamer openen - fotos upladen - prive
mesaj sturen - Nog veel dingen Kijk Maar
Klick Hier Voor Chat in
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze?
[..]
Kan ik Mesaj ook naar de supermarkt sturen om een krat bier te halen?.
Niet meer dan 3. Auto scooter ies vast gejat door Turk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe zit het met de tweedehand auto scooter?
Bummerquote:ik ga morgen voor eerste keer seks hebben maar ik denk dat ik uitgelachen wort hier een foto
foto is verwerijdert
Jij blijkbaar ook niet. Anders zou je ons negeren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |