ergens op een achterste rij gaan zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef Alexanderlg het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je onopvallend in het theater een musical kunt filmen?
Groetjes,
Alexanderlg
Geen idee, welke musical wil je filmen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:33 schreef Alexanderlg het volgende:
Welk boek?
Welke musical wil je nou filmen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:38 schreef Alexanderlg het volgende:
Jongens luister nou ik weet dat het moeiljijk is maar ik vraag niet aan mensen om te zeggen dat ik het niet moet doen, ik vraag hoe j ononpavllend moett doen
Met dat niveau van je taalgebruik vraag ik mij af of je wel weet hoe een camera te bedienen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:38 schreef Alexanderlg het volgende:
Jongens luister nou ik weet dat het moeiljijk is maar ik vraag niet aan mensen om te zeggen dat ik het niet moet doen, ik vraag hoe j ononpavllend moett doen
Koop een hoed en maak voorin een gat, en daar achter plaats je zo de cameraquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:38 schreef Alexanderlg het volgende:
LEES DAN HET BOEK!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:42 schreef Alexanderlg het volgende:
Mamma mia! die in september weer terug komt
Klik dan godverdomme op die link lamlul! Het boek over de musical die jij wilt filmen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:46 schreef Alexanderlg het volgende:
[..]
Over welk boek heb jij het telkens??
Het is algemeen bekent dat er geen dvd's worden gemaakt van musicals.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:45 schreef rene90 het volgende:
Ik heb even een top idee, luister en huiver.
Regel in ONZ even een goede painter. Laat die even een mooie `pers-pas" in elkaar flansen. Die even uitprinten en plastificeren, dan echt een professionele camera meenemen, en een goed statief. Dan gewoon de beste plek pakken, en zeggen dat je van de productiemaatschappij bent, en dan laat je je stoere pas zien. Niemand zal er naar vragen, en je hebt de beste plek en dus de beste opname, nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |