Inderdaad. Ach ja, zolang het er maar mooi uit ziet he.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als apple iets nieuws uitbrengt moet je eerst 3 maanden wachten zodat alle problemen verholpen zijn en daarna als je hem dan nog koopt mag je blijven hopen dat die niet alsnog kapot gaat
quote:
Nee, volkorenbiscuit.quote:
Beetje bleekmiddel in het laatje doen (of in een wasbol) en dan op 90 graden zetten. De rest gaat vanzelf.quote:
Weet ik hetquote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef kurk_droog het volgende:
Ja en witte sokken bij witte was of bij handdoeken? witte handdoeken gewoon bij gekleurde handdoeken?enz..
Why?quote:
okquote:Op maandag 13 juli 2009 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik hetIk laat m'n vriendin het altijd doen. Maar gekleurde was bij witte was is nooit verstandig.
Heb je een invaller nodig?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendin naar Lloslet de Mar is.
Niks mis mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks, maar met zo'n kapsel ook niet!
[ afbeelding ]
Momenteel alleen wit. Maar dadelijk gekleurde shirtjes, boxers, handdoeke en alles.. welke combo kan ik maken?quote:
Jij zoent lekkerder denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Dan stuur ik Zotheid wel met pruik.
Wit bij wit als je veel wit hebt en het echt wit moet blijven. Witte sokken en handdoeken gooi ik gewoon bij donker, dan wordt het misschien een beetje minder wit maar boeiend. Kleur bij kleur.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Momenteel alleen wit. Maar dadelijk gekleurde shirtjes, boxers, handdoeke en alles.. welke combo kan ik maken?wat moet bij wat
Wat dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.
Alleen faalt BobbyB er keihard in.
Heh?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Dan stuur ik Zotheid wel met pruik.
Nee, Apple faalt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.
Alleen faalt BobbyB er keihard in.
Ik werk gewoon liever met MS-DOS, nu bek houden.quote:
Natuurlijk. Waarom werkt het bij mij zo hemels dan?quote:
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien zoent ZH wel hemels.
Alsof ik er wat aan kan doen dat ie niet eens een gifje fatsoenlijk op kan slaan.quote:
Ja. Ik zou niet inzien wat daar moeilijk aan is.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat ie niet eens een gifje fatsoenlijk op kan slaan.
Je moet ook niet met gif gaan gooien.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik er wat aan kan doen dat ie niet eens een gifje fatsoenlijk op kan slaan.
31 november 2001.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
Ow, Kb, wanneer krijg ik mijn beloning voor dat mailtje?
Geen idee. Apple haat mij denk ik gewoon.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom werkt het bij mij zo hemels dan?
Nee, ik ook niet, dus Apple faalt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja. Ik zou niet inzien wat daar moeilijk aan is.
Tenzij het handdoeken zijn waar je in gefapt hebt, die kun je beter op 60 graden wassen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Handdoeken, theedoeken, beddenzooi allemaal bij elkaar op 40 graden.
Dan de gekleurde was op 30 en de witte was ook op 30 graden.
Ja moar, in dat geval zou ik daar nu herinneringen van moeten hebben en die heb ik niet meer!quote:
Je moet ook geen mightymouse nemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Apple haat mij denk ik gewoon.
Na het opstarten issie 10 minuten zo traag als dikke stront De mightymouse is inmiddels al 2 keer vervangen, nu zit er een logitech muis op en in Finder komen na een tijdje mappen en bestanden dubbel in het overzicht.
Patat erin, en er komt friet uit.quote:
Hoe groot is je pielemans?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werk gewoon liever met MS-DOS, nu bek houden.
Ik fap alleen op meisjes.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij het handdoeken zijn waar je in gefapt hebt, die kun je beter op 60 graden wassen.
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien zoent ZH wel hemels.
Ja, ik weet ook niet hoe het komt. Maar er is echt de eerste 10 minuten bijna niet mee te werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja moar, in dat geval zou ik daar nu herinneringen van moeten hebben en die heb ik niet meer!
[..]
Je moet ook geen mightymouse nemen.
En zo traag als dikke stront? Nog nooit meegemaakt, zelfs niet als ik volop muziek/foto's aan het bewerken ben. En dan heb ik maar een eenvoudige macbook.
Vraag maar aan BT. Ik snap echter het verband niet.quote:
Hihi, dan moet je hem gewoon aanlaten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het komt. Maar er is echt de eerste 10 minuten bijna niet mee te werken.Daarna gaat het wel goed hoor.
![]()
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.quote:
Heb je een vervanger nodig?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.
Ja, maar dan gaat na een tijdje de Finder weer lopen kutten.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, dan moet je hem gewoon aanlaten.
Mijn macje gaat ook nooit uit!
Je biedt je aan?quote:
Dan zijn alleen wij nog over.quote:
Is ze nog steeds weg?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ze in de states zitten gaat dat zo moeilijk.
Uhhh?quote:
Ook goed.quote:
Waarom een volgorde als het ook gewoon tegelijkertijd kan?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga werken en poepen.. volgorde bedenk je zelf aar.
Nee. Maar toen ze weg was... tja, dan moet je toch wat hequote:
Inderdaad. Schijten tijdens werktijd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom een volgorde als het ook gewoon tegelijkertijd kan?
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlandsquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze op Lowlands Kasabian laten overlappen met The Prodigy klaag ik ze aan.
Verkoop je je kaartje?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlands
Nee.quote:
Blowlandsquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel zin in Lowlands
Dat dus.quote:
The Prodigyquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze op Lowlands Kasabian laten overlappen met The Prodigy klaag ik ze aan.
Dan ga je lekker nietquote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Je struikelt over de xtc pillen.
dus?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus.
Je struikelt over de xtc pillen.
Jawel.quote:
Dus hij moet zijn voeten hoger optillen.quote:
De vlag ziet er goed uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
ik blijf dat drawball.com grappig vinden
Vlad the Impaler!quote:
Wut?quote:
Hoe bevielen jouw condooms bij je ouders?quote:
Weet ik het. Ik heb ze nooit aangeraakt, dus ik kan je ook niet vertellen hoe ze mij bevallen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe bevielen jouw condooms bij je ouders?
http://two.drawball.com/u2m545quote:Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
ik blijf dat drawball.com grappig vinden
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik heb ze nooit aangeraakt, dus ik kan je ook niet vertellen hoe ze mij bevallen.
Krentenbol. Who else?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
http://two.drawball.com/u2m545
Wie heeft dat gedaan?
Oh, dat vind ik wel een k_d actie.quote:
Ik heb het al veranderd.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan?
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan?
Ja, mijn moeder is nog vruchtbaar, slikt geen pil.. condooms op. "Oh Sanna heeft nog wel wat in haar nachtkastje"quote:
quote:
Ik zal 's mijn inkt in jouw vlag steken. Metaforisch gezien.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:56 schreef Krentenbol. het volgende:
Jullie kunnen beter de inkt in de vlag steken.
Wat is vlag dan, in dit geval?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal 's mijn inkt in jouw vlag steken. Metaforisch gezien.
Nu Juicyhil nog.quote:
Dan vouw ik mijn vlag dicht en breekt jouw penseel af.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal 's mijn inkt in jouw vlag steken. Metaforisch gezien.
Ben ik zo irritant?quote:
Ging ik maar over jou heen.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:07 schreef Krentenbol. het volgende:
En nu gaat er iemand overheen met rood.![]()
Nee. Ben gewoon een beetje in trollmodusquote:
Je mist BT wel erg he?quote:
Vandaag vind ik het nog wel meevallenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Ben gewoon een beetje in trollmodus
Ik teken toch liever met rood dan met bruin.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar dan doop ik mijn penseeltje wel in je andere inktpotje.
Sexy.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga haar verf kopen en mijn foto's ontwikkelen.
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga haar verf kopen en mijn foto's ontwikkelen.
Ze gaat geen haarverf kopen, ze zegt dat ze haar verf gaat kopen, zal wel over een of ander meisje gaan die verf te koop heeft?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.
Soms he, heel soms, word ik wel een beetje moe van je.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze gaat geen haarverf kopen, ze zegt dat ze haar verf gaat kopen, zal wel over een of ander meisje gaan die verf te koop heeft?
Je slaapt goed met dank aan mij.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms he, heel soms, word ik wel een beetje moe van je.
Droomt fijn? Ik weet me anders nog een zekere nachtmerrie met jou in de hoofdrol te herinneren.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je slaapt goed met dank aan mij.En je droomt fijn met dank aan mij.
Soms vind ik je een beetje ondankbaar!![]()
Oh ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor Krentenbolletje.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Droomt fijn? Ik weet me anders nog een zekere nachtmerrie met jou in de hoofdrol te herinneren.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor Krentenbolletje.
Ja!quote:
Vooruut.quote:
De nieuwe foto in je foboquote:
Uhu, ik ook van jou.quote:
Jaquote:
KB, m`n username is niet met puntquote:
Ik dacht al, hier klopt iets niet.quote:
Voor de goede orde, en stond Krentenbol.quote:
Ja, dat had ik wel door inmiddelsquote:Op maandag 13 juli 2009 14:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor de goede orde, en stond Krentenbol.
Maar ik wil ook modrechten hebben.
quote:
quote:
Ik ga met patatWizzairquote:
Wanneer vertrek je dan?quote:
Ik vertrek de 11dequote:Op maandag 13 juli 2009 15:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je dan?
Is zo'n kluisje trouwens handig voor een camera enz? Zodat we die niet onbeheerd achter hoeven te laten?
Nee, ik ook niet, maar een vriend had het erover om zo'n handycam mee te nemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vertrek de 11de
Ja je hebt wel van die kluisjes.
Alleen kluisjes is een ander woord voor 1 grote container waar je voor een euro je tas in kan leggen en een aantal Hongaren daarvoor staan.
Sowieso neem ik m`n dSLR niet mee
Als het goed is neemt het meisje waarmee ik ga een grotere videocamera meequote:Op maandag 13 juli 2009 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar een vriend had het erover om zo'n handycam mee te nemen.
Ahh, dan kunnen we die uit haar tent jatten.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als het goed is neemt het meisje waarmee ik ga een grotere videocamera mee
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat voor een kleur gaat het nu worden? Je haar, niet de foto's... voor de bijdehante tantes onder ons.
Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn eigen haarkleur. Iets donkerder.
Wat een kut opmerking Bobby.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.
Je weet hoe ik er uitzie met bruin haar.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice! Als je er dan verder ook zo uit gaat zien wil je wel daten, heel misschien.
quote:
Yeah, I know! Je bent eigenlijk veel mooier dan Hilary.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er uitzie met bruin haar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet hoe ik er uitzie met bruin haar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet trouwens nu al dat het fout gaat, die verf zit dadelijk overal.. in mijn nek op mn voorhoofd etc. en dan krijg ik het er niet meer af.
Erg mooi gedaan inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand kan ontkennen dat dit lelijk gezet is want het is prachtig.
Nee, ik ga een coltrui zoeken om mijn nekje te beschermen en ik doe wel tape op mn voorhoofd.quote:
Uhu, het blijft niet echt mijn ding, maar echt respect voor de persoon die dat gemaakt heeft.quote:
Meisje, toch.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mn moeder, gaat ze overal kijken waar ze mensen nodig hebben voor werk, belt ze me een uur geleden ja daar en daar zoeken ze nog mensen. EEN FUCKING OUTLET KANKER KAAL KANKER MUZIEK KANKER WAARDELOZE WINKEL. Zit ze me 2 minuten geleden godverdomme te dwingen bijna om daar te gaan werken want 'er werkt iemand die je kent', nou en het is een kankerstommekankerwinkel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hekel aan mn moeder, gaat ze overal kijken waar ze mensen nodig hebben voor werk, belt ze me een uur geleden ja daar en daar zoeken ze nog mensen. EEN FUCKING OUTLET KANKER KAAL KANKER MUZIEK KANKER WAARDELOZE WINKEL. Zit ze me 2 minuten geleden godverdomme te dwingen bijna om daar te gaan werken want 'er werkt iemand die je kent', nou en het is een kankerstommekankerwinkel.
Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef IQM het volgende:
http://geilebitch17.hyves.nl/
WTF is dit voor neppe relkloon?
Sowieso, werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Werk is werk, zolang het geen Aldi is![]()
Ik kocht vroegah weleens een jasje bij de only.. maar tegenwoordig is het echt drie keer nietsquote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.
Of de Mac, waar je 39988 dingen moet doen in een hokje ter grootte van een doodskist...quote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Werk is werk, zolang het geen Aldi is![]()
Deze post bevat vaker het woord kanker dan de informatiebrochure van KWF Kankerbestrijding.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef wolvendagen het volgende:
Dat bedoel ik dus. De broeken die ik heb zijn ook van 2/3 jaar geleden en zitten nog prima, van toen ze nog draagbare kleding hadden die je wel kan tonen aan de buitenwereld, maar nu bah.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kocht vroegah weleens een jasje bij de only.. maar tegenwoordig is het echt drie keer niets![]()
Brittain_!
Nog geen reden om zo te tieren en je moeder te hekelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kom op hoor. Eerst dwingt ze me bij de ONLY te gaan werken... ik bedoel ONLY, als ik daar binnenkom heb ik al spontaan koppijn van de kutmuziek die ze draaien en de kleding is nou niet echt mijn ding (ook al zijn dat, op de dure merken na, de enige broeken die ik pas met mijn dunne benen). Nee, nu komt ze met een winkel als de Brittain, neger/mooiboy winkel. Come on hoor.
Ja ik weet niet wat in ze is gevaren... maar jammer is het wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. De broeken die ik heb zijn ook van 2/3 jaar geleden en zitten nog prima, van toen ze nog draagbare kleding hadden die je wel kan tonen aan de buitenwereld, maar nu bah.
Dat sowieso. De helft van het geld dat je krijgt gaat naar die kutstudenten en uitkeringstrekkers.quote:
Wasdaquote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind de Brittain nog best ok, ik heb er een kortings-pas van en er werkt een enorm leuke meid bij die in Eindhoven, maar ook alleen omdat ze er bandshirts en Overzeas-pantsu's verkopen, de hiphop-meuk die hoef ik niet
Nee, nu is ze boos omdat ik het niet wil en zegt ze dat ze "het wel tegen mijn vader zegt vanavond". Echt alsof het hem uitmaakt dat ik daar niet wil werken, het enige wat hij zal zeggen is: "OK. En wat wil je dat ik nu tegen Sanna zeg? Dat ze er móet gaan werken?"quote:Op maandag 13 juli 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog geen reden om zo te tieren en je moeder te hekelen.
quote:
Oh, zeg dat danquote:
Yeah.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat sowieso. De helft van het geld dat je krijgt gaat naar die kutstudenten en uitkeringstrekkers.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu is ze boos omdat ik het niet wil en zegt ze dat ze "het wel tegen mijn vader zegt vanavond". Echt alsof het hem uitmaakt dat ik daar niet wil werken, het enige wat hij zal zeggen is: "OK. En wat wil je dat ik nu tegen Sanna zeg? Dat ze er móet gaan werken?"
Je gaat toch sowieso niet ergens werken waar je het niet leuk vindt...
Mwa, ik heb ook wel degelijk werk gedaan wat ik niet leuk vond, maar goed, dat deed ik dan meer om gewoon nuttig bezig te zijn en om wat extra geld bij te verdienen in de vakantie.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nu is ze boos omdat ik het niet wil en zegt ze dat ze "het wel tegen mijn vader zegt vanavond". Echt alsof het hem uitmaakt dat ik daar niet wil werken, het enige wat hij zal zeggen is: "OK. En wat wil je dat ik nu tegen Sanna zeg? Dat ze er móet gaan werken?"
Kutstudent.quote:
Ik verwacht echt dat hij zoiets zegt of hij kijkt gewoon heer careless naar de tv en zegt dan een minuut later of ze wat zei.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nee idd, het moet wel een beetje leuk blijven, anders hou je het niet vol.
Nee, ziij is een kutstukrent.quote:
Wij emos, skaters, en alternatieve bef-tekkels nemen het over, en het staat nog beter ookquote:
Ja, ik zoek niet naar een vakantiebaan, dus ik moet het er wel een beetje naar mijn zin hebben en dat heb ik niet in een Brittain like winkel van 3 bij 7 meter.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik heb ook wel degelijk werk gedaan wat ik niet leuk vond, maar goed, dat deed ik dan meer om gewoon nuttig bezig te zijn en om wat extra geld bij te verdienen in de vakantie.Dan is het maar tijdelijk.
Je kan je kinderen niet dwingen om te werken, hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat hij zoiets zegt of hij kijkt gewoon heer careless naar de tv en zegt dan een minuut later of ze wat zei.![]()
Dat snapt mijn moeder dus niet, die denkt dat het alleen om het geld gaat.
quote:
Ik zat te denken aan een panstertank, my bad.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik noem een broek altijd Pantsu.. erg verkeerd
True. Maar dan nog. Je moeder bedoelt het vast allemaal goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zoek niet naar een vakantiebaan, dus ik moet het er wel een beetje naar mijn zin hebben en dat heb ik niet in een Brittain like winkel van 3 bij 7 meter.
Ze moet me niet dwingen iets te doen, dat is gewoon verkeerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar dan nog. Je moeder bedoelt het vast allemaal goed.
Oja ga jij maar lekker in een hokje staan van 3 bij 7 en de hele dag door negers en mooiboys hun kleding afrekenen. Zou jij ook niet doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon concentreren op de gedachte aan geld, dan kom je de dag wel door, of ga achter de kassa staan
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een panstertank, my bad.
Tja, het komt niet aanwaaienquote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant dat je moeite moet doen om aan een baantje te komen.
Toen ik haar leeftijd had, zag ik ook de goede bedoelingen van mijn ouders niet in. Sommigen zijn op die leeftijd gewoon erg eigenwijs, tegendraads en koppig.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
[..]
True. Maar dan nog. Je moeder bedoelt het vast allemaal goed.
Of een stukaquote:
Moeite doen om iets wat je eigenlijk toch niet wil.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant dat je moeite moet doen om aan een baantje te komen.
Pssst!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen zin om naar het uitzendbureau te fietsen
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze moet me niet dwingen iets te doen, dat is gewoon verkeerd.
[..]
Oja ga jij maar lekker in een hokje staan van 3 bij 7 en de hele dag door negers en mooiboys hun kleding afrekenen. Zou jij ook niet doen.
Je praat alsof je tegen de 80 looptquote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik haar leeftijd had, zag ik ook de goede bedoelingen van mijn ouders niet in. Sommigen zijn op die leeftijd gewoon erg eigenwijs, tegendraads en koppig.
Ja precies, als iemand nou op me af komt lopen en zegt van "ja ik heb deze baan voor je xx euro/uur dan doe ik het wel. Maar mijn enige motivatie om te werken is geld en dan zou ik er ook nog moeite voor moeten doenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeite doen om iets wat je eigenlijk toch niet wil.
Sommigen zouden ervoor tekenen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej ok, in zo'n klein hokje staan en met al die kut-negers en guidos das geen pretje...
MOET je mee dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Gadverdamme nu gaan we ook ineens nog op vakantie, ik wil gewoon thuis blijven.
Waarheen?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo hard kan ik niet lopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je praat alsof je tegen de 80 loopt
Ik snap haar bedoeling wel, maar ze gaat me zitten dwingen om dat baantje te nemen. Ik vind het gewoon een kutwinkel en als ik nee zeg is het net als bij ieder ander nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik haar leeftijd had, zag ik ook de goede bedoelingen van mijn ouders niet in. Sommigen zijn op die leeftijd gewoon erg eigenwijs, tegendraads en koppig.
verwend nest.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Ja.quote:
Frankrijk. Als ze daar drie maanden eerder mee kwam in plaats van 3 dagen van te voren, want gister heeft ze nog even een last minute gepakt, dan had ik het wel oke gevonden maar nu ga ik weg als iedereen weer terugkomt.quote:
Ja okee, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap haar bedoeling wel, maar ze gaat me zitten dwingen om dat baantje te nemen. Ik vind het gewoon een kutwinkel en als ik nee zeg is het net als bij ieder ander nee.
Ze boekt drie dagen van te voren. Ik ben weg als iedereen thuiskomt, ik zoek toch geen contact met andere mensen op een camping.. het is gewoon doodsaai voor me. Twee dagen in de auto met m'n zusje. En dan nog twee weken met haar alleen.quote:
Ik zag eerst het probleem niet zo, nu wel. Klacht terecht.quote:
Je weet toch wel wat ze willen horenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Acinonyx het volgende:
Bij mij gaan de sollicitatie-gesprekken altijd zo grandioos mis........ als ze dan van die vragen stellen als Waarom Deze Winkel ? of Vertel Eens Iets Over Jezelf ? of andere vragen, weet ik nooit wat ik nou moet gaan zitten vertellen!
Euh...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
mensen die een stukadoor als wapen gebruiken...
Frankrijk...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
Frankrijk. Als ze daar drie maanden eerder mee kwam in plaats van 3 dagen van te voren, want gister heeft ze nog even een last minute gepakt, dan had ik het wel oke gevonden maar nu ga ik weg als iedereen weer terugkomt.
Waarom Deze Winkel?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Acinonyx het volgende:
Bij mij gaan de sollicitatie-gesprekken altijd zo grandioos mis........ als ze dan van die vragen stellen als Waarom Deze Winkel ? of Vertel Eens Iets Over Jezelf ? of andere vragen, weet ik nooit wat ik nou moet gaan zitten vertellen!
Van een brug?quote:
quote:
St. Tropez, Nice, Monaco is wel te doen aan de kust en zo. This time it's Toulouse...quote:
Maar er is zoveel cultuur in Toulouse!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
St. Tropez, Nice, Monaco is wel te doen aan de kust en zo. This time it's Toulouse...
Als je naar Nice ging, zaten we dicht bij elkaarquote:Op maandag 13 juli 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
St. Tropez, Nice, Monaco is wel te doen aan de kust en zo. This time it's Toulouse...
Ik zat vorig jaar bij Nice. En ik spreek ook best een woordje Frans maar je gebruikt toch automatisch Engels.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Nice ging, zaten we dicht bij elkaar![]()
Ik zit namelijk in Noord - Italie.
En volgens mij is Monaco ook best te doen.. Alleen ik kan geen frans.
Zal die examinator leuk vinden.quote:
En je gezond heidquote:Op maandag 13 juli 2009 16:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal die examinator leuk vinden.
Net als mijn portemonnee.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh...
* ding dong... heee een stuka...
[ afbeelding ]
Gezond heid?quote:
De 9e vertrekt de trein.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
Hey ZH.
Welke datum ga jij eigk richting Sziget?
Nee.. ='Dquote:
Die zal ik onthoudenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom Deze Winkel?
A; Ik moet toch ergens geld verdienen?
Vertel Eens Iets Over Jezelf?
A; Hoi, ik ben <naam>, ik hou van hobby's, FOK!ken en lekkere wijven.
Eerlijker kan niet.
Dan kom je dus op de Hongaarse dag aanquote:Op maandag 13 juli 2009 16:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gezond heid?
[..]
De 9e vertrekt de trein.
Nice is tofquote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Nice ging, zaten we dicht bij elkaar![]()
Ik zit namelijk in Noord - Italie.
En volgens mij is Monaco ook best te doen.. Alleen ik kan geen frans.
Zitten we nu en OLD SC?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah maar, die avond kunnen we cultuur snuiven in de stad.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kom je dus op de Hongaarse dag aan
Ik kom op Day Zero aan, veul toffer.
Wat jammer dat ie weer terug is.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]![]()
[..]
Internet was ineens weg! [ afbeelding ]
Muil houden, brutale aap.quote:
Moet je maar niet van die kutopmerkingen maken.quote:
Met je andere hand zit je op een Lemonparty te fappen ?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een typfout veroorzaakt door het feit dat ik met 1 hand typ.
Nee niet deze keer, zit chips te eten jeweetzellufquote:Op maandag 13 juli 2009 16:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Met je andere hand zit je op een Lemonparty te fappen ?
Dirty Diana?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doei, dan ga ik haar doen!
[ afbeelding ]
Bolognesechips toevallig?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee niet deze keer, zit chips te eten jeweetzelluf
Sashaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doei, dan ga ik haar doen!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Heb je nog meer van haar gedownload?quote:
quote:
MOTHER DO YOU THINK THEY'LL DROP THE BOMB?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
MOTHER DO YOU THINK THEY'LL LIKE THIS SONG?
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
MOTHER SHOULD I TRUST THE GOVERNMENT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |